به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

سه پایه دوربین هارمونی2254 Harmony Universal T2

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

 

سه پایه دوربین هارمونی2254 Harmony Universal T2 ست کامل(هد+اداپتور+ریموت و کلیپ)

یک سه‌پایه آلومینیمی و مقاوم است که قابلیت جمع شدن خوبی دارد و طول آن در هنگامی که کاملاً تا شده به ۷۷ سانتی‌متر می‌رسد. همچنین حداکثر ارتفاع این سه‌پایه نیز 165 سانتی‌متر است. این محصول برای دوربین‌هایی با وزن تا ۴ کیلوگرم کاملاً مناسب است و قابلیت تبدیل شدن به مونوپاد را نیز دارد. وزن این محصول نیز 1400 گرم است.    سه پایه عکاسی مونوپاد دار T2 2254 با قابلیت T شو سه پایه ای مقرون به صرفه با قابلیت T شو مناسب تولید کنندگان محتواست سه پایه T2 2254 از برند هارمونی (Harmony) یک سه پایه سبک و قابل حمل قابل استفاده برای دوربین های DSLR سبک و عکاسی با موبایل با حداکثر تحمل وزن 3 کیلوگرم است. بدنه سه پایه 2254 از آلومینیوم سبک ساخته شده از این نظر با توجه به وزن کم سه پایه می توانید از این مدل برای عکاسی در طبیعت،عکاسی خیابانی و عکاسی با موبایل استفاده کنید.

  همراه این سه پایه یک عدد بال هد زاویه دهنده،هولدر موبایل L شکل , یک عدد شاتر بلوتوث ارائه می گردد.  بال هد و هولدر موبایل همراه، به کاربر این امکان را می دهد که موبایل خود را به صورت عمودی و افقی بر روی سه پایه قرار دهد و در هر زاویه آن را تنظیم نماید.  سه پایه مونوپاد دار T2 2254 دارای قابلیت قرار گیری میله وسطی در حالت T نسبت به سه پایه است.با این قابلیت شما می توانید از سوژه ای که روی زمین قرار دارد یا کادر رو به آسمان به راحتی عکاسی کنید. توجه داشته باشید این سه پایه در حالت T شو تنها تحمل وزن موبایل را دارد.شما می توانید از دوربین بر روی سه پایه در حالت راستا استفاده کنید. نکته بسیار کاربردی دیگر این مدل سه پایه جدا شدن ستون مرکزی به عنوان تک پایه است.تک پایه ها عموما برای استفاده در مکان هایی که مجوز حمل سه پایه وجود ندارد کارایی دارند. تنظیم ارتفاع تک پایه به صورت تلسکوپی انجام می گیرد.کاربر می تواند با سرعت عمل بالا سایز تک پایه را تنظیم نماید. حداکثر ارتفاع تک پایه : 147 سانتی متر   هد سه پایه عکاسی T2 2254 از نوع پن هد با یک دسته متوسط است که حرکت روان 360 درجه پنینگ و حرکت عمودی هد از بالا به پایین را به عهده دارد.  کفشک این سه پایه با باز کردن ضامن مخصوص جدا می شود از طرفی به کمک پیچ موجود در کنار کفشک می نوانید به آن تا 90 درجه زاویه دهید.  سه پایه T2 2254 در حداقل ارتفاع خود برابر با 50 سانتی متر و در حداکثر ارتفاع با بالا بودن ستون مرکزی 167 سانتی متر است.  پایه های این مدل در 4 بخش با قفل های کلیپسی باز و بسته می شود.انتهای هر پایه لاستیکی برای جلوگیری از لغزش سه پایه بر روی سطوحی همچون موزاییک و سرامیک استفاده شده است.  بر روی یکی از پایه ها یک عدد پد عرق گیر برای جلویگیری از عرق کردن و لیز خوردن سه پایه بر روی دست طراحی شده است.

حداکثر ارتفاع: 

۱۶۵ سانتی‌متر

وزن:۱۴۰۰ گرم

رنگ:

مشکی

جنس بدنه:

آلومینیوم

حداکثر وزن قابل تحمل:

(کیلوگرم)۳

حداکثر ارتفاع:

140 سانتی متر 

حداکثر ارتفاع با ستون مرکزی:

167 سانتی متر 

ارتفاع در حالت بسته شده  :

57 سانتی متر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است