به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیت فلاش گودکس Godox SK-300 II KIT 2 HEAD

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

فلاش Godox SK-300 II از سری sk شرکت GODOX، است. بهره‌مندی از یک ماژول ریزپردازنده در این فلاش‌ها سبب شده تا کنترل تنظیمات به آسانی و با دقت مثال‌زدنی صورت بگیرد. نور استودیویی GODOX SK یکی از محصولات این خانواده می‌باشد که دارای حداکثر قدرت خروجی ۳۰۰  ژول است.در ساخت تمام فلاش‌های سری GODOX SK از متریال و مواد مرغوبی بهره گرفته شده است که دوام بالای این محصولات را در پی دارد. علاوه بر این، طراحی این فلاش‌ها نیز در نوع خود حرفه‌ای بوده و ظاهر جذابی به آن‌ها بخشیده است. همچنین در مبحث طراحی به این نکته توجه زیادی شده تا محصول نهایی از قابلیت حمل آسان برخوردار باشد و کاربر بتواند به آسانی آن‌ را حمل و جابجا کند.  لازم به ذکر است کمپانی GODOX تمامی فلاش‌های ساخته شده خود را در شرایط مختلف تست و بررسی می‌کند تا کاربران بتوانند پس از خرید با آسودگی و اطمینان کامل از این نورهای استودیویی استفاده کنند. طبق ادعای GODOX، نورهای استودیویی این شرکت به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که بتوان برای مدت‌زمان طولانی با خیالی آسوده از کیفیت و قابلیت‌های بالای آن بهره‌مند شد.

نور استودیویی مدل Godox SK-300 از این خانواده فلاشی با قدرت ۳۰۰ ژول است که زمان شارژ مجدد آن در حدود ۰٫۱ تا ۱ ثانیه قرار دارد. در ضمن می‌توان قدرت خروجی فلاش را تا ۴ استاپ و در فواصل پله‌ای ۱/۳۰ اف‌استاپ کنترل و تنظیم کرد. لازم به ذکر است همراه فلاش استودیویی SK یک لامپ مدلینگ هالوژنی با توان ۲۵۰ وات نیز وجود دارد. بر روی بدنه فلاش نیز یک نمایشگر دیجیتال تعبیه شده که از طریق آن می‌توان به سادگی هرچه تمام‌تر تنظیمات فلاش را کنترل کرد.  نور خروجی نیز دارای حرارت رنگی ۵۵۰۰ کلوین است. بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده در این فلاش سبب گردیده تا حرارت تولید شده به خوبی کنترل شود و بتوان برای دفعات بیشتری به طور پی‌در‌پی  فلاش زد. در انتها باید اشاره شود که وزن هد فلاش GODOX SK نزدیک به ۱٫۹ کیلوگرم است. این فلاش با سیستم X1 گودکس سازگار است و برای استفاده از آن می توانید از فرستنده Godox x1 T با توجه به دوربین خود استفاده کنید.

کیت SK-300II با امکاناتی که ارایه می‌دهد می‌تواند گزینه ایده آلی برای انواع عکاسی استودیویی و انواع عکاسی با نورهای مصنوعی باشد.فلاش های سری  SK II گودکس در مقایسه با سری QS II  بدنه ی به نسبت کوچک تری دارند،فن خنک کننده نداشته و فاقد حباب محافظ شیشه ای هستند.اما نکته ی قابل توجه این است که این فلاش ها از لحاظ کیفت نور و پرتاب نور خروجی با سری QS تقریبا برابری می کند.این مدل در قدرت های 300 و 400 ژول موجود است. در کیت فلاش گودکس Godox SK-300 II سیستم وایرلس X به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی از فاصله 50 متری در فضای باز عملکردهای مختلف فلاش را کنترل کند و در 16 گروه و 32 کانال فلاش های خود را همگام سازی کند.سرعت تخلیه در این مدل از 0.1-1.0 ثانیه متغیر است و در بازه 1/800 تا 1/2000 ثانیه سرعت مناسب برای عکاسی‌های پر سرعت و فریز کردن حرکات سریع را برای عکاس فراهم می‌کند. در این مدل میتوان قدرت خروجی را از 1/1 تا 1/16 در 40 استپ نوری کم و زیاد کرد.  نمایشگر LED موجود روی بدنه ی پشتی فلاش به کاربر این امکان را می دهد که تنظیمات فلاش همچون کانال،گروه،تنظیم قدرت خروجی نور و …قابل مشاهده باشد.همچنین نور ال ای دی آبی رنگ نمایشگر به کاربر در فضای تاریک کمک می کند که اطلاعات روی نمایشگر را به راحتی ببیند.

مشخصات کیت فلاش گودکس فلاش Godox SK-300 II KIT

  • 3 شاخه فلاش استودیویی 300 ژول Godox SK-300 II
  • یک عدد کاسه استاندارد و دو عدد چتر
  • سه عدد سه پایه نور و یک سافت باکس
  • رادیو فلاش Radio Flash AC-04
  • 3 عدد لامپ مدلینگ
  • 3 عدد کابل برق و 1 کابل سینک
  • کیف برزنتی چرخدار
  • سازگار با فرستنده X1 گودکس
آلیاژ بدنه پلاستیک
اعلام با لامپ نشانگر  
اقلام همراه استاندارد کیت : لوازم همرا ه در توضیحات ذکر شده
پنل کنترل دیجیتال
توان خروجی 300 ژول
توان لامپ مدلینگ 200 وات
حالت های تخلیه کلید تست , چشم , سیم سنکرون , پورت وایرلس
حالت های کنترل مدلینگ نور کامل , متغیر همراه با نور فلاش , متغیر به صورت مجزا از فلاش
دقت خروجی نور ±0.1EV
دمای نور ( کلوین ) 5500K±100K
ساخت کشور چین
سرعت سینک 1.250 ثانیه
فن خنک کننده  
کنترل از راه دور ( آپشن) به همراه فلاش ارائه میگردد, گیرنده داخلی
نوع لامپ مدلینگ لامپ تنگستن
ولتاژ تریگرینگ (کفشک بیسیم) 5 ولت DC
ولتاژ کارکرد 100 تا 240 ولت اتوماتیک
ولوم کنترل خروجی 1/8 کنترل با ولوم دیجیتال

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است