به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

جدیدترین دوربین ورزشی یا اکشن کمرا، دوربین گوپرو ۹ میباشد که تازگی به بازار وارد شده است. مهمترین ویژگی‌های این دوربین کیفیت ویدیو 5K آن  است.

گوپرو دراین محصول یک صفحه نمایش دوم به جلوی دوربین اضافه کرده که احتمالا بسیاری از بلاگرها را خوشحال  میکند. همچنین یک سنسور جدید ۲۳.۶ مگاپیکسلی هم در این دوربین تعبیه شده که کیفیت بهتری نسبت به دوربین قبلی یعنی هیرو ۸ ارایه می‌دهد

اما یک ویژگی بسیار مهم دیگر اینکه گوپرو ویژگی لرزش‌گیر فوق‌العاده کارآمدش را که تحت عنوان     HYPERSMOOTH BOOSTارایه شده در این دوربین برای همه مدلهای تصویربرداری فعال کرده است.

این ویژگی چیزی است که بسیاری از افرادی که با کیفیت  4K , 5Kمی‌خواهند تصویرهای بدون لرزش‌ بگیرند را  خوشحال خواهد کرد.

 

 

قیمت گوپرو ۹ و تاریخ عرضه

قیمت Hero 9 Black در حال حاضر ۴۴۹ دلار است که نسبت به پرچمدار قبلی یعنی گوپرو ۸ در زمان رونمایی ۱۱ درصد گران‌تر است.

در صورتی که دوربین را به همراه یک سال اشتراک گوپرو خریداری کنید ( که شامل یک سال فضای نامحدود کلاد برای ذخیره تصاویر و تعویض رایگان دوربین شکسته و صدمه دیده می‌شود)  قیمت تمام شده دوربین برای شما ۳۴۹ دلار خواهد بود. در واقع گوپرو تلاش می‌کند با این پیشنهاد قیمتی جذاب، شما را به خرید اشتراک وادار کند و چشم به این دوخته که سال آینده شما حاضر به پرداخت ۴۹ دلار اشتراک سالانه باشید.

در صورتی که اکنون دارای اشتراک GoPro Plus هستید می‌توانید این دوربین جدید را ۳۴۹ دلار خریداری کنید.

گوپرو همچنین یک باندل از تجهیزات جانبی را  شامل گریپ ، باتری و .. به همراه گوپرو ۹ را با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رساند.

همچنین گوپرو یک لنز جداگانه تحت عنوان Max Lens Mod را هم به همراه گوپرو ۹ معرفی کرده که فقط روی این دوربین کار میکند و قیمت آن ۹۹ دلار است و یک ماه دیگر آماده فروش می شود.

 از ویژگی های دیگرش تجهیزات جانبی جدید این شرکت مدیا ماد Media Mod است که با قیمت ۷۹ دلار عرضه می‌شود که شامل یک میکروفن با پورت ۳.۵ میلی‌متری است. این محصول فقط با گوپرو ۹ کار می‌کند.

طراحی

از نظر دیزاین فیزیکی سه تغییر نسبت به مدل قبلی یعنی گوپرو ۸ به وجود آمده است یکی صفحه نمایش جلویی دوم حجیم شدن بدنه ( برای جا دادن باتری بزرگتر) و سوم شرکت گوپرو می‌گوید صفحه نمایش ۲.۲۷ اینچی لمسی پشتی است.

 شرکت گوپرو میگوید در عمل،عملکرد باتری جدید ۳۰ درصد بهبود یافته است

 به طور کلی اگر دوربین گوپرو نداشته باشید خرید این محصول می‌تواند بسیار جذاب باشد

گوپرو البته یک لنز جدید مکس برای گوپرو ۹ معرفی کرده که از ویژگی تغییر لنز استفاده می‌کند و در واقع یک لنز بسیار واید است.

این دوربین یک دوربین کوچکی است که در جیب شما جا می‌گیرد و تا عمق ۱۰ متر ضد آب است.