به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

 

ویژگی‌های جدید می بند 6 : دستبند جدید شیائومی

مراسم معارفه‌ی شرکت شیائومی دیروز برگزار شد و در طی این مراسم شاهد معرفی محصولاتی از جمله می بند 6 بودیم، دستبند هوشمندی که همیشه مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و امکانات بسیار متنوعی را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌کند.

می بند 6 شیائومی ؛ هر آنچه از نسل بعدی مچ‌بند هوشمند محبوب می‌دانیم

نمایشگر بزرگ‌تر

بزرگ‌ترین تغییر در سری می بند زمانی اتفاق افتاد که در می بند 3 شاهد حضور نمایشگر رنگی بودیم، در این نسل نیز نمایشگر از نظر اندازه تغییراتی به خود دیده و حالا نمایشگر تمام فضای جلویی بند را به خود اختصاص داده و دیگر خبری از دکمه هوم پایین نمایشگر که در نسل‌های قبل شاهد آن بودیم نیست.

نمایشگر Mi band 6
نمایشگر Mi band 6

می بند 6 به یک نمایشگر 1.56 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 486*152 مجهز شده که تراکم پیکسلی بالای 326 را ارائه می‌کند. شیائومی برای محافظت از این نمایشگر از شیشه حرارت دیده استفاده کرده که در برابر جذب اثرانگشت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

نمایشگر Mi band 6
نمایشگر Mi band 6

به لطف این نمایشگر بزرگ‌تر حالا متن‌ها در این دستبند با اندازه بزرگ‌تر به نمایش درآمده و خوانایی بیشتری دارند و همچنین منوی تنظیمات گوشی به طور همزمان از دو آیکون به جای تک آیکون نسل قبل پشتیبانی می‌کند.

سنجش اکسیژن خون

یکی از اصلی‌ترین تغییرات این بند نسل به نسل قبل از خود به داشتن همین قابلیت سنجش اکسیژن خود برمی‌گردد، ویژگی که به شما کمک می‌کند تا میزان اکسیژن خود خود را بسنجید و از این طریق بتوانید تا حدی از سلامت خود حین فعالیت‌های ورزشی و همچنین در زندگی روزمره آگاه شوید.

سنجش اکسیژن خون Mi band 6
سنجش اکسیژن خون Mi band 6

این دستبند شیائومی مانند نسل قبل از سنجش اکسیژن خود و همچنین از پیگیری وضعیت خواب نیز بهره‌مند است و حالا قابلیتی اضافه شده که به کمک آن می‌توانید کیفیت تنفس خود را در طول خواب بسنجید و از این طریق از کیفیت خواب خود آگاه شوید.

پشتیبانی از فعالیت‌های ورزشی جدید

می بند 5 از 15 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند و در این نسل شیائومی این عدد را به دو برابر یعنی 30 افزایش داده و حالا می بند 6 از والیبال، بسکتبال، رقص، بدنسازی درون خانه و … پشتیبانی می‌کند. این یعنی اگر فعالیت‌های جدید اضافه شده جزو ورزش‌هایی است که شما آن را انجام می‌دهید می بند 6 گزینه خوبی برای خرید برای شما به حساب می‌آید.

فعالیت‌های ورزشی جدید Mi band 6
فعالیت‌های ورزشی جدید Mi band 6

این دستبند همچنین می‌تواند 6 فعالیت ورزشی را بدون انتخاب تشخیص داده و پیگری آن‌ها را به صورت خودکار آغاز کند، این فعالیت‌ها عبارتند از: راه رفتن، تردمیل، دوچرخه سواری، rowing machine و elliptical.

دیگر مشخصات

دیگر مشخصات می بند 6 تا حد بسیار زیادی مشابه نسل قبل می‌باشد و تفاوت چشمگیری وجود ندارد. به عنوان مثال باتری همچنان 125 میلی آمپر ساعت است و به شکل دقیقا مشابهی با می بند 5 شارژ می‌شود. البته با توجه به بزر‌گ‌تر شدن نمایشگر باید دید این باتری با حجم یکسان آیا شارژدهی برابری با نسل قبل دارد و یا نه (خود شیائومی معتقد است که این محصول هم‌چنان می‌تواند 14 روز شارژدهی کند).

شایان ذکر است که به دلیل حذف دکمه لمسی هوم از پایین نمایشگر این دستبند این عمل حالا با سوایپ کردن به روی نمایشگر انجام می‌شود و برای روشن کردن نمایشگر آن هم کافیست به آن ضربه بزنید.