به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

تولید انبوه گوشی تاشو جدید هواوی آغاز شده است؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالاً شرکت هواوی تولید انبوه نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو خود را آغاز کرده است.

شرکت هواوی از ماه نوامبر تولید انبوه گوشی هوشمند تاشو جدید خود را آغاز کرده است، این مدل گوشی هوشمند برای رقابت با گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ سه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته به نظر می‌رسد که قیمت گوشی تاشو جدید شرکت هواوی نسبت به رقیب سامسونگ خود پایین‌تر خواهد بود.

در جلسه سرمایه‌گذاران Zhaoli Technology که ۲۵ نوامبر برگزار شد، مشخص شد که تولید انبوه یک لولای جدید برای گوشی هوشمند تاشو آغاز شده است، البته مشخص نشده است که این لولا برای چه شرکتی تولید می‌شود، اما ناظران صنعت گوشی هوشمند معتقدند که این قطعه برای گوشی‌های شرکت هواوی تولید شده است. گوشی‌های تاشو انقلاب بزرگی در طراحی گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده‌اند و تقریباً همه شرکت‌های بزرگ در این زمینه فعالیت داشته‌اند.

گوشی‌های هوشمند معمولاً ضخیم هستند و قیمت آن‌ها دو برابر گوشی‌های هوشمند معمولی است. بنابراین زمانی که گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار گرفت، تنها در عرض یک ماه در سراسر جهان بیش از یک میلیون فروش داشت. شرکت سامسونگ به دنبال این موفقیت تصمیم گرفته است که در سال ۲۰۲۲ میلادی تعداد گوشی‌های هوشمند خود را از هفت میلیون واحد به ۱۳ میلیون واحد افزایش دهد که شامل چهار میلیون گوشی گلکسی زد فولد و ۹ میلیون گوشی زد فلیپ می‌شود.