به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

استابلایزر موبایل مدل DJI OSMO MOBILE 4 GIMBAL

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

لحظات خارق العاده زندگی شایسته آن است که با ویدئویی زیبا ثبت شود. DJI OM 4 یک گیمبال تاشو است که برای تکامل فیلم برداری تلفن هوشمند شما طراحی شده است و به شما این امکان را می دهد فوراً ضبط  ویدیو را آغاز کنید.نگهدارنده مغناطیسی ، اندازه فوق العاده جمع و جور و دارا بودن ویژگی های آسان برای استفاده ، OM 4 را به بهترین وسیله برای به اشتراک گذاشتن نمایی زیبا از دنیای شما به دیگران تبدیل کرده است.

طراحی مغناطیسی

گیره تلفن مغناطیسی و حلقه نگهدارنده مغناطیسی هر زمان که نیاز باشد ضبط ویدیو را بدون دردسربرای شما امکان پذیر می کند. تلفن هوشمند خود را فوراً به DJI OM 4 متصل کنید و به صورت ایده آل در حال حرکت فیلمبرداری کنید.

گیره تلفن مغناطیسی

گیره مغناطیسی تلفن فوق العاده نازک و سبک است و تلفن هوشمند شما را در حین استفاده ایمن نگه می دارد.

 

حلقه نگهدارنده مغناطیسی

با استفاده از حلقه نگهدارنده مغناطیسی گوشی هوشمند خود را روی OM 4 قرار دهید ، تلفن خود را ایمن نگه دارید و از فیلمبرداری با آن لذت ببرید

 

ویژگی های هوشمندانه

ActiveTrack 3.0

این نسخه بزرگسالان ، کودکان و حیوانات خانگی را با دقت بالاتری تشخیص می دهد و حتی می توانید ترکیب تصویر خود را با جوی استیک تغییر دهید.

Story Mode

نمی دانید چگونه یک استوری زیبا بسازید ، الگوها ی خلاقانه ای در  OM4برای شما تنها با یک ضربه در دسترس است و می توانید از آن ها استفاده کنید.

DynamicZoom

یک بزرگنمایی خلاقانه که با کمترین تلاش یک احساس هالیوودی را به ویدیوی شما می دهد و الگوریتم های پیشرفته می دانند چه کاری باید انجام دهند ، بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ضربه بزنید و حرکت کنید.

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

  • سلام و خسته نباشید. این استابلایزر ورژن معمولیه یا کمبو؟ با تشکر.

    ای دیجی مارکت :