به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

سه پایه موبایل PHD-02- PHL1040 - PROONE

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
در دنیای امروز، عکاسی و فیلم برداری از موارد بسیار پر طرفدار هستند که علاقه مندان خاص خود را دارند. از اینرو علاقه مندان این حوزه به دنبال وسایل و ابزاری هستند که بتوانند بهترین کارایی را داشته باشند. یکی از این کالاهای پر کاربرد پایه‌های نگه دارنده هستند. شرکت پرووان، تولید کننده لوازم جانبی کالاهای دیجیتال، با بررسی نیاز مردم اقدام به طراحی و تولید پایه نگه دارنده PHD02 کرده است. این پایه نگهدارنده از محصولات پر طرفدار علاقه مندان حوزه تصویربرداری است که ویژگی‌های خاصی دارد. از جمله مواردی که نظر شما را جلب می کند می‌توان به پایه های آن اشاره کرد. پایه های هولدر PHD02 از انعطاف بالایی برخوردار است که شما می توانید آن را در هر سطحی قرار دهید و به دیل انعطاف بالا به هر شکلی آن را تغییر دهید. هم چنین قابلیت 360 درجه به اطراف و 120 درجه به بالا و پاین از ویژگی های بسیار مناسب این محصول است.

سه پایه نگهداره موبایل PHD02 PHL1040 یکی از محصولات پر کاربرد شرکت نام آشنای پرووان می باشد. در ساخت پایه های این محصول از پلاستیک ABS، آلومینیوم و مواد سیلیکونی استفاده شده است که در مقابل ضربه و تکان ناگهانی مقاوم بوده و دارای سه پایه ی با انعطاف پذیری بالا می باشد. ارتفاع پایه های قابل تنظیم این محصول در حالت جمع شده ۱۸ سانتی متر و هنگام باز شدن حداکثری معادل ۲۶ سانتی متر می باشند تا کاربر بتواند بنا به شرایط موجود هولدر را جهت ثبت عکاسی یا تهیه ویدوئو در ارتفاع مناسب تنظیم نماید. اتصال انواع گوشی به سه پایه نگهدارنده موبایل ProOne PHD02 PHL1040 به صورت گیره ای با تحمل وزن حدود ۱٫۵ کیلوگرم انجام می گیرد و در قسمت زیرین پایه ها یک قطعه پلاستیکی جهت جلوگیری از سر خوردن و افتادن سه پایه در هنگام رانندگی و … قرار گرفته است. این محصول همچنین موفق به کسب استاندارد های سلامت و ایمنی شامل گواهینامه های CE ،FCC و RoHs شده است.

دلایل خرید سه پایه موبایل و دوربین PHL1040 (PHD02 ProOne Holder)

در این بخش تمامی امکانات را به صورت خلاصه و نکات کلیدی قرار می‌دهیم:

  1. وزن بالای کالا که نشان دهنده اصل بودن کالا و مقاومت بالای آن است
  2. پایه‌های قابل انعطاف
  3. چرخش 360 درجه به صورت افقی
  4. قابلیت اتصال به Ball Head و چرخش 120 درجه به صورت عمودی
  5. امکان جدا کردن بخش Ball Head و استفاده از موبایل یا دوربین به صورت ثابت و چرخش به صورت 360 درجه افقی
  6. دارای یک گیره جهت نگه داری موبایل تا ابعاد 6.1 اینچ یا Go Pro
  7. تحمل وزن موبایل یا دوربین کامپکت تا وزن 2 کیلوگرم

این هولدر به دلیل انعطلف پذیری بالا می‌تواند به تولید کنندگان محتوا کمک زیادی کند. می‌توان از این هولدر در هر حالت و وضعیتی استفاده کرد. ویژگی‌‌های انعطاف پذیری و مقاومت بالا باعث می‌شوند تا این محصول نسبت به برندهای متفرقه دیگر متمایزتر باشد.

از دیگر ویژگی‌های این هولدر می‌توان به قابلیت جدا شدن بخش Ball Head و اتصال دوربین و یا موبایل به صورت مستقیم به هولدر اشاره کرد. در این صورت صرفا امکان چرخش 360 درجه به صورت افقی وجود دارد.از ویژگی‌های پایه‌های هولدر می‌توان به انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد. می‌توان پایه‌های هولدر را به هر شکلی قرار داد و یا حتی آن‌ها را پیچاند تا فرم دلخواه جهت عکاسی یا فیلم‌برداری را پیدا کنند.هولدر PHL1040 به اصطلاح Ball Head می‌باشد زیرا یک گوی بالای آن قرار دارد که وظیفه جابجایی و جهت دادن به موبایل با دوربین را انجام می‌دهد. در صورت نیاز جهت قرار دادن موبایل روی این هولدر کافیست اتصال قطعه نگهدارنده را روی بخش Ball Head هولدر انجام داده و موبایل را داخل آن قرار دهیم.در صورتی که نیاز به اتصال دوربین‌های کامپکت تا 1.5 کیلوگرم باشد، نیازی به اتصال قطعه مورد نظر نبوده و می‌توان مستقیم دوربین را به بخش Ball Head متصل کرد.لازم به ذکر است که با اتصال دوربین و یا موبایل به بخش Ball Head قابلیت چرخش 360 درجه به صورت افقی و 120 درجه به صورت عمودی وجود دارد تا از زوایای مخالفی بتوان از کالا استفاده کرد.

 

سایر مشخصات = دارای چرخش360درجه و اتصال سری در دوحالت عمودی و افقی

پایه های حالت دار دستی

دو حالتAوBجهت کم کردن ارتفاعپایه‌های قابل انعطاف

اتصال موبایل تا 6.7 اینچ

اتصال دوربین کامپکت تا وزن 1.5 کیلوگرم

چرخش 360 درجه به صورت افقی

چرخش 120 درجه به صورت عمودی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است