به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

استابلایزر موبایل مدل DJI OSMO MOBILE 5 GIMBAL

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

استابلایزر موبایل مدل DJI OSMO MOBILE 5 GIMBAL 

جدید ترین محصول کمپانی dji ، با عنوان osmo mobile 5 یا به اختصار om5 ، اخیرا معرفی و روانه بازار گردیده است . سری محصولات اسمو موبایل در حقیقت لرزشگیر های تلفن همراه هستن که با قابلیت های هوشمند خود شما را در ساخت ویدیو های حرفه ای و سینماتیک نیز یاری میکند.این گیمبال، به شما کمک می‌کند تصاویر و ویدیوهای بدون لرزش بگیرید. لرزش‌گیر مکانیکی سه محوره، گوشی موبایل شما را به صورت پایدار نگه می‌دارد تا حتی موقع دویدن، نتایج شما ثبات لازم را داشته باشند. علاوه بر آن، گیمبال DJI OM 5، تعداد زیادی از حالت‌های تصویربرداری هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید هر لحظه را به یک شاهکار هنری تبدیل کنید.در طراحی اسمو موبایل ۵ همچون اسمو موبایل ۴ از اتصال مغناطیسی تلفن همراه به گجت بهره برده شده است. همچنین بر خلاف سری های قبلی om5 از مگنت های LED دار بهره میبرد که در شب خواهد درخشید.

با استفاده از اسمو موبایل ۵ می توانید حرفه ای فیلمبرداری کنید ، حتی اگر کاملا مبتدی باشید. Osmo Mobile 5 مجهز به 6 حالت فیلمبرداری  story mode ، dynamic zoom ، timelaps ، spinshot ,CloneMe Pano , پانوراما می باشد. برای فبلمبرداری با این حالات تنها کافیست قالب خود را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا یک فیلم کوتاه عالی ایجاد کنید ، بدون اینکه متخصص فیلم یا ویرایش باشید. 

پانوراما: با حالت پانوراما، زاویه بیشتری از جهان را در قاب خود جای دهید.

CloneMe Panoآیا تا به حال شده بخواهید به طور همزمان در چند جای یک صحنه حضور داشته باشید؟ این حالت، این خواسته شما را عملی می‌کند.

Story Modeالگوی خود را انتخاب نمایید. سپس مراحل مورد نیاز آن را انجام دهید تا ویدیوهای کوتاه درجه یک تولید کنید.

DynamicZoom: این حالت، برای فیلم‌برداری هنری کاربرد دارد.

Timelapse: با حالت تایم‌لپس، جهش و سرزندگی محیط اطراف را ثبت کنید.

SpinShotاین حالت، حین فیلم‌برداری، گوشی موبایل را همان طور که بخواهید می‌چرخاند تا جذابیت ویدیو را دوچندان نموده و حرکت صحنه را با موزیک هماهنگ کند.

این گجت هوشمند ، کوچک و قابل حمل و در این حال مجهز ، بهترین همراه برای تلفن همراخ شماست تا با ضبط ویدیو های روان و سلفی های بی نقص و همچنین ردیابی خودکار به راحتی لحظات شما را ثبت کند.در طراحی منحصر به فرد گیمبال Osmo Mobile 5 مواردی کاربردی رعایت شده که در سری های قبلی اسمو موبایل شاهد آن نبودیم . اسمو موبایل ۵ با طراحی تاشو و وزن کم خود ، به راحتی قابل حمل در سفر ها و ماجراجویی های شماست.میله ی ۲۱۵ میلی متری انعطاف پذیر در این طراحی که قابلیت باز و بسته شدن دارد ، به شما این امکان را می دهد در هر مکان و زمانی از لحظات لذت بخش خود فیلمبرداری کنیدو دوستان بیشتر خود را را در تصویر جا دهید.از جمله موارد ارتقا یافته در گجت خوشمند om5 ، بهری بری از تکنلوژی اکتیو ترک ۴.۰ می باشد که این امکان را به شما می بخشد تا کاملا حرفه ای و سینماتیک از سوژه مورد نظر خود فیلمبرداری کنید ، بدون آنکخه تصویر ذره ای لرزش داشته باشد.

عملکرد تشخیص پیشرفته ، پاسخگویی بهتر و در حال حاضر یک ویژگی جدید ردیابی چهره خودکار برای حالت سلفی از جمله موارد پیشرفته در اکتیو ترک ۴.۰ می باشد ، هچنین ردیابی کارآمد و قابل اعتمادی به شما امکان می دهد تا بر محیط اطراف خود تمرکز کرده و در لحظه زندگی کنید.از جدید ترین آپشن های dji که میتوان آن را در اسمو موبایل ۵ مشاهده کرد ، shot guides می باشد.ShotGuides به طور خودکار محیط اطراف شما را می شناسد و با نکات و مدلهای خلاقانه شما را راهنمایی می کند. از قابلیت ضبط گرفته تا ویرایش ، این ویژگی پیشرفته جدید حتی به مبتدیان امکان می دهد تا به عکس های خیره کننده دست یابند.

  • نوع گیمبال:موبایلی سه محوره
  • تحمل وزن:170 تا 240 گرم
  • نوع و جهت محورها:(Pitch, Roll, Yaw)
  • ورژن بلوتوث:5.0
  • سرعت چرخش موتورها:Pan: 120°/s Tilt:- 120°/s -Roll: 120°/s
  • سرعت فالو کردن:هر سه موتور 120 درجه بر ثانیه
  • ظرفیت باتری:1000 میلی آمپر لیتیوم یون
  • زمان کارکرد باتری:6.5 ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است