به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

آداپتور اورجینال USB-C اپل مناسب برای آیفون و آیپد – 20 واتApple 20W USB-C Power Adapter

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی اورجینال ۱۰۰ درصد

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

1,489,000
1,199,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
توان خروجی در این مدل از شارژرهای دیواری «اپل» 20 وات است. همچنین جریان خروجی در آن 3.0 آمپر شدت دارد و برای شارژ باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال و دیگر لوازم از این قبیل مناسب خواهد بود. در این شارژر دیواری یک سه شاخه برق قرار گرفته که از آن برای اتصال شارژر به پریز برق استفاده می‌شود. البته توجه داشته باشید که این سه شاخه با پریز برق در ایران سازگاری ندارد و شما برای استفاده از آن باید از یک تبدیل 3 به 2 استفاده کنید. پس از استفاده از این تبدیل، شما می‌توانید شارژر را به‌طور مستقیم به پریز برق متصل کرده و دستگاه مورد نظر خود را با کمک یک کابل USB به آن متصل کنید. ولتاژ ورودی در این شارژر 220 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در آن 20 ولت است. وزن این شارژر 80 گرم بوده و ابعاد آن به‌صورتی طراحی شده که به‌سادگی قابل حمل باشد. ادابتور ایفون 12 فست شارژ بوده و به راحتی می‌تواند در مدت زمان شارژر شدن آیفون شما صرفه جویی کند با اعلام کمپانی اپل مبنی بر حذف آداپتورهای شارژر گوشی های اپل نسل جدید ایفون ۱۲ نگرانی علاقه مندان به محصولات اپل برای خرید شارژر آیفون ۱۲ چند برابر شده زیرا از طرفی باید هزینه‌ای را بابت خرید شارژر آیفون ۱۲ بپردازند و از طرفی به دنبال محصولات اصلی اپل آیفون ۱۲ باشند.

مناسب برای:
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro Max
iPhone 12 mini
iPhone 12
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone 11
iPhone SE (2nd generation)
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus

 
سازگار باگوشی های iPhone 8 و بالاتر، تبلت iPad Pro 11-inch Series ،iPad Pro 12.9-inch Series ،iPad Pro 10.5-inch iPad Air ،iPad ،iPad mini
نوع رابطبا سیم
ولتاژ ورودی15 ولت
ولتاژ خروجی20 ولت
تعداد درگاه خروجییک عدد
نوع درگاه خروجیUSB Type-C
سایر توضیحاتفاقد کابل، نیازمند به تبدیل دو شاخه

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است