به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

سه پایه نگهدارنده موبایل مادوکس Madox mobile tripod holder G1

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

سه پایه موبایل Madox G1 یکی از بهترین ابزارها برای فیلمبرداری از بالای دست است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تولید محتوا می کنید. و نیاز به عکس و فیلم از زاویه بالا دارید سه پایه تی شو G1 مناسب شما است. همه ما می دانیم که سه پایه های عکاسی تی شو قیمت های بالایی دارند، و برای عکاسی با موبایل بسیار سنگین و بزرگ هستند. پس آموزش آشپزی، نقاشی، خطاطی، آنباکس تجهیزات و کلیه آموزش های خود را به این سه پایه بسپارید!

امروزه با توجه به تولید انبوه ویدئو های تولید محتوا و آموزشی نیاز به سه پایه های موبایلی حرفه ای بسیار احساس می شود.تعداد زیادی از کاربران با توجه به سوژه ی خود به سه پایه ای نیاز دارند که موبایل خود را به صورت عمود بر سوژه قرار داده و از زاویه ی بالا عکاسی و یا فیلم برداری کنند.از طرفی تنها سه پایه های حرفه ای قابلیت T شدن (افقی کردن ستون مرکزی) را داشته که معمولا مخصوص دوربین های عکاسی حرفه ای است و قیمت های بالایی دارندکاربر می تواند میله را به صورت افقی بر روی سه پایه قرار داده و از زاویه بالا به صورت عمود به سطح زمین عکاسی و یا فیلم برداری کند.همچنین در صورت عدم استفاده از میله می توان هولدر موبایل را به صورت مستقیم بر روی سری سه پایه قرار داد و به حالت عمودی از این مدل جهت عکاسی استفاده نمود.این سه پایه در مقایسه با نمونه مشابه خود در بازار از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

به همراه این سه پایه یک عدد گیره موبایل با کیفیت نیز ارائه می شود. این گیره مناسب برای گوشی های 58 میلیمتر تا 88 میلیمتر می باشد. فقط کافیست گوشی را به حالت افقی درون نگه دارنده موبایل قرار دهید و کار خود را شروع کنید. نگهدارنده موبایل لاستیک های ضد لغزش دارد تا از سر خوردن گوشی شما جلوگیری کند. با استفاده از قفل های سه پایه می توانید آن را در ارتفاع دلخواه تنظیم و قفل کنید. این قفل ها به صورت پیچی هستند. پیشنهاد می شود برای تعادل بهتر موبایل یکی از پایه ها را در راستای موبایل قرار دهید تا لرزش کمتری را شاهد باشید. به دلیل ارتفاع مناسب این سه پایه می توانید هم بر روی میز کار و هم بر روی زمین از این سه پایه موبایل استفاده کنید. برای عکاسی افقی و عکاسی عمودی کافیست سری سه پایه موجود بر روی این کیت را بر روی ستون مرکزی جابجا کرده و سپس آن را محکم کنید.

_ اقلام همراه: یک سه پایه نگهدارنده موبایل مادوکس Madox mobile tripod holder G1 ، یک عدد میله 48 سانتی متری جهت T شدن و  گیره نگهدارنده موبایل

  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • طول پایه در حالت جمع شده: 50 سانتی متر
  • حداکثر تحمل بار: 280 گرم
  • حداکثر ارتفاع: 90 سانتی متر
  • حداقل ارتفاع: 55 سانتی متر
  • قابلیت T شدن 
  • حد اکثر تحمل وزن: 280 گرم
  •  

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است