به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

رفلکتور گودکس GODOX Reflector 5in1 60cm

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

رفلکتورها ابزار کمکی نورپردازی هستند که با کمک سطوح مختلف انعکاسی می توانید نور را بطور دلخواه و با تغییر زاویه رفلکتور بر روی سوژه منعکس نمایید.کاربرد دیگر رفلکتور این است که می‌توان از تابش مستقیم نور به سوژه جلوگیری کرد و نور را نخست به رفلکتور تاباند و سپس نور نرم و کنترل‌شده را به سمت سوژه هدایت کرد. این رفلکتور ۵ لایه از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

1. نقره ای: از رفلکتورهای نقره‌ای برای بازتاب با کنتراست بالا و مستقیم استفاده می شود. رنگ نقره ای این صفحات کل نور را بازتاب میدهد و جهت افزایش کنتراست و لایت کردن نور تصویر استفاده می شود. به همین خاطر بهتر است در فاصله دورتری نسبت به سوژه از آن استفاده کرد. در غیر این صورت نور ممکن است زیاد به نظر برسد. رفلکتورهای نقره‌ای برای نورپردازی‌های ویدیویی و عکاسی سیاه‌و‌سفید، بسیار مناسب هستند.

2. طلایی: از رفلکتورهای طلایی برای افزایش گرمی رنگ‌های تصویر استفاده می‌شود. تمام نور را بازتاب میدهد و رنگ تصویر را گرم آفتابی ملایم می کند. تفاوت بازتاب دهنده طلایی با نقره ای در این است که رفلکتور طلایی نور گرمی را بازتاب میدهد که میتوان از آن برای القای نور خورشید استفاده کرد. برای عکاسی در فضای باز بسیار ایده ال است چرا که نور گرم آفتاب را تقویت میکند و استفاده از آن‌ها در عکاسی پرتره، به خصوص در استودیو یا زیر نور غروب، می‌تواند نتیجه بسیار خیره‌کننده را به همراه داشته باشد.

3.سفید: از رفلکتورهای سفید برای بازتاب نور بدون تغییر در رنگ و بصورت ملایم استفاده می شود. رفلکتور سفید ۹۸ درصد نور را بازتاب میکند و دو درصد آن را جذب میکند پس افزایش هایلایت و طبیعی تر شدن تصویر را شامل می شود. از آنجا که نوری که ایجاد میکند نرم و از نظر رنگی خنثی است برای نور پردازی چه در استودیو و چه در محیط بیرون کارآمد است و همچنین در عکاسی صنعتی که ثبت دقیق جزییات سوژه امری بسیار مهم است، استفاده از رفلکتور‌های سفیدرنگ می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

4. مشکی: رنگ مشکی جذب کننده نور است. رفلکتور مشکی هم دقیقا همین کار را انجام میدهد. یعنی بیشتر از اینکه نور را منعکس کند آن را جذب میکند پس جهت بستن نور و تاریک کردن تصاویر به کار می رود. زمانی که بخواهید عکسی با کنتراست بالا داشته باشید رفلکتور مشکی گزینه مناسبی برای ایجاد آن می باشد. به همین دلیل اگر بخواهیم از تاباندن نور به قسمتی از سوژه جلوگیری شود، می‌توانیم از سطح مشکی رفلکتور استفاده کنیم و آن را بین منبع نور و سوژه قرار دهیم.

5.دیفیوزر(نیمه شفاف): رفلکتورهای نیمه شفاف برای کاربردهای خاص با بازتاب نوری بسیار پایین استفاده می‌شوند و عملکردی مشابه سافت باکس جهت کاهش سایه تصاویر دارند.اکثر رفلکتور‌ها، با جدا کردن لایه خارجی‌شان، تبدیل به دیفیوزر می‌شوند. دیفیوزر‌ها معمولاً سفید و نیمه شفاف هستند و بین منبع نور و سوژه قرار می‌گیرند و با پخش کردن نور، باعث نرم‌تر شدن سایه و کاهش کنتراست می‌شوند.

رفلکتور گودکس GODOX Reflector 5in1 60cm
اندازه رفلکتور 60 سانتی‌متر
برحسب انتخاب اصالت وسلامت فیزیکی کالا
برند گودکس – Godox
سایر مشخصات برندGodox
سایز 60 سانتی متر
شرکت سازنده گودوکس_Godox
نام محصول GODOX Reflector 5in1
وزن 250 g
ویژگی ها شامل: دفیوزر Translucent و رنگهای سفید,نقره ای,طلایی، مشکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است