به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

مبدل میکروفون بویا BOYA by-K5 Type-C Male to Type-C Female Adapter

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

500,000
449,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

از تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K5 می‌توانید به عنوان مبدل برای اتصال میکروفن حرفه‌ای خود به تمام گوشی‌های سازگار با پورت Type-C استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید.در زمان تصویربرداری و تولید محتوا با تلفن همراه یکی از نکاتی که به چشم شما می‌آید، ضرورت استفاده از یک میکروفون حرفه‌ای است. اگر شما به عنوان مثال: یک خبرنگار هستید و از تلفن همراه خود برای تصویربرداری استفاده می‌کنید، اما در عین حال نیاز دارید تا با یک میکروفون هم کار کنید؛ به یک تبدیل میکروفون خوب مانند تبدیل میکروفون بویا مدل BOYA BY-K5 نیاز دارید. با استفاده از یک میکروفون با کیفیت، لزوم استفاده از مبدل برای کسانی که به طور مستقیم میکروفون‌شان به دستگاه مدنظر متصل نمی‎‌شود، کاملاً به چشم می‌آید.این مبدل در سایز کوچک و مناسب برای به همراه داشتن دائمی شما مناسب است. به شکل مستطیل طراحی شده است و کابل اضافی ندارد تا دچار پارگی کابل نشود. دارای ورودی جک تایپ سی است و خروجی آن نیز تایپ سی را پشتیبانی می‌کند. تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K5 با ظاهر خوشرنگ و لعابش می‌تواند از تمام گوشی‌های تایپ سی پشتیبانی می‌کند.

BOYA BY-K5 آداپتور مادگی تایپ سی به نری تایپ سی است. این دانگل بسیار جمع و جور بوده و استفاده از آن آسان است.عملیاتی انعطاف پذیر و قابل اعتماد برای اتصال میکروفون به تلفن هوشمند در هنگام استفاده از تلفن هوشمند را برای شما فراهم می کند.این مبدل با Samsung Galaxy ، Google Pixel ، Moto ، HTC ، Oneplus ، Huawei ، iPad Pro و سایر تلفن های هوشمند و تبلت های استاندارد USB Type-C سازگار است.هنگامی که از تلفن هوشمند استفاده می کنید ، به شما یک قابلیت انعطاف پذیر و قابل اعتماد برای اتصال میکروفن به تلفن هوشمند می دهد. این دانگل به صورت 90 درجه طراحی شده است تا هنگام اتصال به پورت مورد نظر فضای کمی را اشغال کند.اگر شما به یک مبدل میکروفن نیاز دارید که بدون نیاز به باتری کار کند و اندازه‌ای جمع و جور و بدون کابل داشه باشد؛ اگر شما از تلفن همراه خود برای تصویربرداری استفاده می‌کنید و اگر از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنید که سازگار با پورت Type-C  هستند؛ می‌توانید از تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K5 استفاده نمایید.

  • نوع کاربری: مبدل
  • ورودی: جک Type-C مادگی
  • خروجی: جک Type-C نری
  • منبع تغذیه: بدون نیاز به باتری
  • سازگار با: انواع گوشی‌های هوشمند تایپ سی
 

خروجی:

جک Type-C نری

نام محصول:

BOYA BY-K5 Female Type-C to Male Type-C Adapter, 90 Degree

نوع کاربری:

مبدل

ورودی:

جک Type-C مادگی

وزن:50 g

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است