به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

مبدل میکروفون بویا جک ۳.۵ میلیمتری به USB-C مدل BY-K2(3.5 TRS MALE TO TYPE-C MALE Audio Adapter)

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کابل تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری به USB-C بویا مدل BY-K2 ۲۰ سانتی‌متر طول دارد و برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ از خروجی ۳.۵ میلی‌متری دستگاه‌های مختلف به سیگنال دیجیتال و انتقال آن از طریق پورت USB Type-C استفاده می‌شود. به عنوان مثال با استفاده از این کابل می‌توان یک میکروفون شات‌گان با خروجی ۳.۵ میلی‌متر TRS را به طور مستقیم به موبایل یا تبلت اندرویدی یا هر دستگاه دیگری که به پورت USB-C مجهز باشد متصل کرد. در واقع یک سر این کابل کانکتور ۳.۵ میلی‌متر TRS و در سر دیگر کانکتور USB Type-C قرار گرفته است.یکی از فعالیت‌های پرطرفدار این روزها تولید پادکست است. تولیدکنندگان پادکست‌ها برخلاف تصویربرداران به  خاصی احتیاج ندارند، اما نکته بسیار مهم برای آنها داشتن یک میکروفون بسیار با کیفیت و حرفه‌ای است. برای اتصال میکروفن خود به تلفن همراه به یک مبدل احتیاج دارید. تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K2 می‌تواند میکروفن شما را به تلفن همراه تایپ سی و یا دیگر دستگاه‌های با پورت تایپ سی شما وصل کند. 

این مبدل از نوع کابلی است و با سیلیکون بسیار با کیفیت تولید شده است تا در عین داشتن کیفیت بالا حس نرمی را به دستان شما القا کند و از گرفتن گرد و غبار اضافه بر روی خودش خودداری کند. یک کابل شش سانتی‌متری دو طرف رابط را به هم متصل می‌کند. همچنین دارای کابل جک Type-C نری و رابط جک 3.5 میلی‌متری نری، TRRS Male, AUX Male است.  این مبدل با تمام دستگاه‌های دارای پورت تایپ سی قابل اتصال است و با انواع گوشی‌های هوشمند Type-C سازگاری دارد. برای اتصال میکروفن خود به این دستگاه‌ها می‌توانید از این مبدل استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید.  اگر شما یک تولیدکننده پادکست هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای خرید تجهیزات صدابردای بپردازید. اگر می‌خواهید فقط با تلفن همراه خود و میکروفن خود به تولید پادکست بپردازید؛ خرید تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K2 می‌تواند جلوی پرداختن بسیاری از هزینه‌های اضافی را برای شما بگیرد. با تهیه کردن تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K2 و اتصال میکروفن حرفه‌ای خود به تلفن همراه تایپ سی خودتان، یک استدیو ارزان و با کیفیت دارید.

برند;Boya

منبع تغذیه:بدون نیاز به منبع تغذیه

درگاه اتصال خروجی: 3.5mm TRS | خروجی USB-C

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است