به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

مبدل میکروفن بویا BOYA BY-K3 3.5mm TRRS(Female) to Lightning (Male)Audio Adapter

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

رابط میکروفون بویا Boya BY-K3 یک مبدل جک 3.5 میلی متری TRRS به کابل Lightning میباشد که تنها 6 سانتی متر طول و 10 گرم وزن دارد. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که میکروفون هایی نظیر BY-M1 که با جک 3.5 میلی متری به دوربین و موبایل متصل میشوند را به گوشی های شرکت اپل با ورودی لایتنینگ متصل کنید و صدابرداری انجام دهید. این محصول بدون نیاز به باتری یا منبع تغذیه کار می‌کند.  با تهیه یک مبدل میکروفن خوب مانند خرید تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K3 می‌توانید بدون داشتن دغدغه در قطعی ارتباط بین گوشی آیفون خود و میکروفن حرفه‌ای خود، به ضبط صدا یا تصویربرداری بپردازید. به عنوان مثال: اگر شما یک تولیدکننده پادکست هستید و بیشترین و مهم‌ترین ابزار کار شما میکروفن و تلفن همراه شما است. خرید این مبدل می‌تواند یک راه ساده و بدون دردسر برای اتصال میکروفن به گوشی آیفون شما باشد.  دارندگان گوشی آیفون در هنگام تصویربرداری با تلفن همراه خود به یک میکروفن اضافه برای ضبط با کیفیت صدا نیاز دارند. در این صورت تنها داشتن یک میکروفن اضافی کافی نیست، بلکه شما به یک مبدل خوب و با کیفیت مانند تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K3 برای متصل کردن میکروفن خود به سیستم هماهنگ با لایتنینگ خود احتیاح دارید. اگر برای نمونه، یک بلاگر هستید و از تلفن همراه خود برای تصویربرداری در شرایط متفاوت استفاده می‌کنید، ولی همچنان لازمه استفاده از یک میکروفن حرفه‌‎ای را هم احساس می‌کنید؛ به یک مبدل میکروفن خوب مثل تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K3 نیاز دارید.

به خاطر استفاده از میکروفن با کیفیت بالا، لزوم استفاده کردن از مبدل برای اتصال غیر مستقیم میکروفن به دستگاه مدنظر، کاملاً محسوس است.مبدل BY-K3 توسط شرکت Boya طراحی و ساخته شده است و یک رابط جهت اتصال میکروفون های دارای جک AUX یا به اصطلاح 3.5 میلی متری به گوشی های Lightning آیفون میباشد.این مبدل با کیفیت با یک کابل شش سانتی‌متری و در رنگ مشکی به دست شما می‌رسد. دارای نوع کابل با جک لایتنیگ است که به همه دستگاه‌های همسو با درگاه Lightning متصل می‌شود. تبدیل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K3 دارای یک سری با جک 3.5 میلی‌متری در طرف دیگر آن است. همچنین مادگی AUX و TRRS در دسترس است.از مبدل میکروفن بویا مدل BOYA BY-K3 می‌توانید برای اتصال میکروفن حرفه‌ای خودتان به انواع گوشی‌های آیفون و دستگاه‌هایی با پورت لایتنینگ استفاده کنید. اگر قصد تصویربرداری با یک صدای حرفه‌ای را دارید، خرید این مبدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • نوع کاربری: مبدل
  • طول کابل: 6 سانتی‌متر
  • نوع کابل: جک Lightning
  • رابط: جک 3.5 میلی‌متری , AUX Female, TRRS Female

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است