به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

مبدل میکروفون بویا Boya BY-K4 3.5mm TRS Female to Type-C Male Audio Adapter

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

Boya BY-K4 یک کابل آداپتور جک Female TRS به Type-C male 3.5 میلی متری است. برای میکروفون ها با جک خروجی 3.5 میلی متری TRS (3 قطب) بهینه شده است و مستقیم به دستگاهی با استاندارد USB Type-C متصل می شود.این مبدل با Samsung Galaxy ، Google Pixel ، Moto ، HTC ، Oneplus ، Huawei ، iPad Pro و سایر تلفن های هوشمند و تبلت های استاندارد USB Type-C سازگار است.  آیا تاکنون متوجه شده‌­اید که میکروفون‌ها برای انتقال صحیح سیگنال­‌های صوتی باید به سایر دستگاه‌­های صوتی متصل شوند؟ ورودی­‌های میکروفون بویا نیز برای استفاده بهینه از آنها همانند سایر ورودی­‌های صوتی دیگر به ضبط کننده‌های کامپیوتر و موبایل و تقویت‌­کننده‌­هایی مثل دستگاه آمپلی فایر که به آنها رابط یا تبدیل و گاهی مبدل نیز گفته می‌­شود.

تبدیل میکروفون در واقع یک رابط صوتی است که اساساً امکان برقراری ارتباط بین دستگاه­‌های مختلف ورودی و خروجی صوتی و نرم‌افزارهای دیجیتالی را فراهم می­‌کند؛ بنابراین مبدل میکروفون به طور خاص ارتباط بین میکروفون و نرم‌­افزارهای دیجیتالی و رایانه‌­ها را امکان‌پذیر می­‌کند.تبدیل میکروفون بویا BOYA BY-K4 توسط شرکت BOYA طراحی و ساخته شده است و یک کابل نیز جهت اتصال میکروفون­‌های جک دار AUX یا به‌ اصطلاح 5/3 میلی‌متری برای اتصال به گوشی‌­های Type-C سامسونگ در آن تعبیه شده است. دانگل Boya BY-K4  به طور خاص برای میکروفون ها ایجاد شده و صدایی با کیفیت بالا را به دستگاه های شما می رساند. طول کابل آن 6 سانتی متر است و واقعا جمع و جور بوده و استفاده از آن آسان است. این دستگاه مخصوصاً برای اتصال میکروفن 3.5 میلی متری TRS با دستگاه های Android یا سایر دستگاه های دارای کانکتور Type-C طراحی شده است.  بسیاری از رابط‌­ها ورودی‌­های میکروفون متعددی دارند و در قابلیت مسیریابی سیگنال انعطاف­‌پذیر هستند. سیگنال با یک پیش تقویت‌کننده میکروفون تقویت می‌­شود که باعث افزایش سیگنال نسبتاً پایین یعنی سطح میکروفون به سیگنال سطح سالم برای استفاده در سایر تجهیزات و دستگاه­‌های صوتی می‌­شود.  تبدیل یا رابط میکروفون بویا BOYA BY-K4 یک مبدل جک 5/3 میلی‌متری است با TRRS قابل اتصال به کابل Type-C که 19 گرم وزن و 6 سانتی‌متر طول دارد.

TRRS که در ایران به فیش‌­های استریو 3 خط شناخته می­‌شوند بیشتر در گوشی­‌های اندرویدی جدید و آیفون استفاده می‌­شود.  این محصول قابلیت سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمندی نظیر Samsung Galaxy، Google Pixel، Moto، HTC، Oneplus، Huawi، PadPro و سایر تلفن‌­های هوشمند و همچنین تبلت‌های استاندارد Type-C USB را دارد. تکنولوژی ساخت آن به‌گونه‌ای است که به باتری و منبع تغذیه نیاز ندارد. از منبع نیرو با سرعت بالا و پایدار بهره برده و فوق‌العاده جمع‌وجور و استفاده از آن بسیار راحت و آسان است.  هنگام استفاده از رابط میکروفون بویا BOYA BY-K4 به این نکته توجه داشته باشید که حتماً قبل از گوش‌دادن به پخش‌کننده صدا آن را از دستگاه مربوطه جدا کنید وگرنه چیزی نمی‌شنوید.  استفاده از تکنولوژی TRRS در رابط­‌های میکروفون بویا این امکان را برای شما فراهم می‌­کند که میکروفون­‌هایی نظیر BY-M1 که با جک 5/3 میلی‌متری به موبایل و دوربین متصل می‌­شوند را بتوانید به گوشی­‌های اندرویدی سامسونگ با ورودی Type-C متصل کرده و صدابرداری را انجام دهید.  به‌ عبارتی‌ دیگر این محصول برای استفاده هرگونه دستگاهی که از تکنولوژی استاندارد Type-C USB بهره برده، بهینه‌سازی‌ شده است. تبدیل میکروفون بویا BOYA BY-K4 دارای کیفیت صوتی عالی بوده و اساس عملکرد و کارکرد آن از طریق دانگل Movo USB Type-C که به طور خاص برای میکروفون­‌ها ایجاد شده، صدای باکیفیت بالا را به دستگاه‌­های شما می­‌رساند.به این نکته توجه داشته باشید که امروزه اکثر قریب به‌ اتفاق رابط­‌های صوتی موجود در بازار ورودی میکروفون دارند، بنابراین رابط­‌های میکروفون نیز هستند. میکروفون بویا نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرکت بویا تبدیل BOYA BY-K4 را برای تولیدات خود در نظر گرفته است.

  • نوع کاربری: مبدل
  • ورودی: جک 3.5 میلی‌متری, AUX, TRRS
  • خروجی: جک Type-C نری
  • سازگار با: انواع گوشی‌های هوشمند تایپ سی Type C
  • وزن: 19 گرم
  • ابعاد: 6 سانتی‌متر
  • نیاز به باتری: ندارد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است