به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

رفلکتور 7 کاره هارمونی سایز 110-سایز80

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی شناسه محصول:1000557

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

899,000
799,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

این رفلکتور ۷رنگ دارد که شامل : سبز , آبی ,سفید، نقره‌ای، نیمه‌شفاف (Translucent)، طلایی و ترکیب طلایی و نقره‌ای است این رفلکتورها برای عکاسی پرتره، طبیعتبی‌جان، کلوزآپ و عکاسی صنعتی بسیار مناسب است. از این رفلکتورها می‌توان به همراه نور طبیعی، نور فلاش، یا انواع منابع دیگر نوری، برای عکاسی و فیلم‌برداری استفاده نمود همچنین از رنگ سبز و آبی این رفلکتور می توان بعنوان کروماکی استفاده نمود و در انتها رفلکتور به‌راحتی جمع می‌شود و در کیف آن جای می‌گیرد.حالا نگاهی اجمالی به کاربرد هر کدام از رفلکتورها می اندازیم.

پنل بازتاب طلایی: رفلکتور طلائی دمای رنگ را کاهش می‌دهد و تون گرم را به نور موجود اضافه می‌کند. این نوع رفلکتور بیشترین کاربرد را برای شاداب کردن تون‌هایپوست و هایلایت کردن چشم‌های سوژه دارد.به یاد داشته باشید در صورتی که خیلی محتاط نباشید این رفلکتور می‌تواند رنگ پوست را خیلی زردتر از چیزی که هستنشان بدهد. به همین خاطر توصیه می‌شود برای عکاسی داخل استودیو و یا با استفاده از فلاش از رفلکتورهای طلائی استفاده نکنید.

پنل بازتاب نقره‌ای: این رفلکتور برای عکاسی از صحنه‌های کم نوری که به نور بیشتر نیاز دارند مناسب است. همچنین رفلکتور عکاسی نقره‌ای در صورتی که در فضاهای باز مورداستفاده قرار بگیرد می‌تواند نور را سردتر کند.

پنل بازتاب سفید : رفلکتور سفید یک انتخاب کلاسیک و عمومی برای عکاسی بدون استفاده از فلاش است. این رفلکتور یک نور خنثی نرم و واضح ایجاد می‌کند و می‌توانید از آن دراستودیو و محیط‌های باز استفاده کنید.

پنل پخش نور نیمه‌شفاف : این رفلکتور بیشتر برای کاهش شدت نور استفاده می‌شود و رنگ طبیعی تر به عکس می‌دهد.

پنل سبز وآبی:این رفلکتورها به عنوان بک گراند معمولا در فضای باز استفاده می‌شود.

اندازه :80/  110 سانتی متر 

لایه نقره ای :  افزایش کنتراست و اشباع حداکثری رنگ 

لایه مشکی :  حذف نور های ناخواسته و ایجاد سایه

  لایه سفید :  مشخص کردن هایلایت ها و طبیعی کردن رنگ 

لایه طلایی : افزایش بیشتر نور   

لایه بی رنگ : نرم کردن نور 

لایه سبز وآبی:به عنوان کروماکی  

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است