به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفون بی سیم بویا مدل wireless microphone BY-WM4 Pro-K6

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

BOYA BY-WM4 Pro-K6 یک دستگاه میکروفن بی سیم می‌باشد که دارای دو میکروفن lavalier است و کاربرد آسان و قیمت ارزانی دارد. از این میکروفن برای ضبط صدا به وسیله گوشی‌های موبایل اندروید و همه دستگاه‌هایی که USB-C دارند استفاده می‌شود. کیفیت صدای میکروفن‌های تعبیه شده دوربین‌ها و گوشی‌های موبایل به هیچ عنوان با وضوح و شفافیتی که صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 ارائه می‌دهد قابل قیاس نیست. این میکروفن برای تولیدکنندگان پادکست، خبرنگاران، ویدئو بلاگرها، تولیدکنندگان اینستاگرام / یوتیوب، کاربران تیک تاک ایده‌آل است و صدا را در طبیعی‌ترین حالت ممکن به گوش مخاطب می‌رساند.پکیج میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 دارای دو میکروفن omni lavalier گیره‌ای و دو فرستنده با گیره کمری است که دست کاربر را آزاد گذاشته و وی می‌تواند به راحتی در جلوی دوربین حرکت نموده و ارائه، تشریح، مصاحبه یا اجرای خود را به خوبی انجام دهد. برای راه اندازی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 تنها کافی است فرستنده و گیرنده را روشن کنید تا سریعاً از کیفیت صدا بهره‌مند گردید.

برند بویا در حوزه ساخت میکروفن‌ فعالیت می‌کند و محصولات مختلفی را در اختیار تولید کنندگان مختلف قرار می‌دهد. برندهای مختلفی مثل نیکون، سونی، کانن، سامسونگ، گو پرو، اولیمپوس، پاناسونیک، لیکرا، نتاکس و بسیاری از برندهای دیگر از میکروفن‌های مخصوص بویا استفاده می‌نمایند. بویا حتی در ساخت دوربین‌های فیلم‌برداری، دوربین‌های DSLR، آیفون و آی پد نیز همکاری کرده است. از این رو همواره به ماندگاری و کیفیت محصول توجه ویژه داشته است. در کارخانه‌ بویا، همه محصولات از ابتدا تا انتهای تولید تحت کنترل کیفی قرار می‌گیرند تا حداکثر کارایی آن‌ها تضمین شده باشد. این برند به تولید محصولات با قیمت مناسب شهرت دارد و کاربران تازه کار یا حرفه‌ای که قصد زیاد هزینه کردن را ندارند می‌توانند از این محصولات استفاده کنند. کیفیت بالای میکروفن‌های بویا در مقایسه با قیمت کم آن مسئله‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.

محصولات بویا با پیشرفته‌ترین تجهیزات و توسط متخصص‌ترین مهندس ها ساخته می‌شوند. مهم نیست که میکروفن‌های بویا را برای استودیو، مصاحبه در فضای باز یا تبلیغات بخواهید، این محصولات در هر حال پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 دارای دو میکروفن Lavalier، دو فرستنده و یک گیرنده است. میکروفن‌های این محصول که به فرستنده‌ها وصل می‌شوند، الگویی همه جهته داشته و صدا را به صورت پایدار ضبط می‌نماید. صدای ضبط شده توسط میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 از نظر کیفی بسیار شفاف و طبیعی است. گیرنده‌ بویا BY-WM4 PRO RXU دو کاناله است و به هر دو فرستنده متصل می‌گردد. میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 هر آنچه برای تضمین کیفیت صدا می‌خواهید را با قیمتی به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد.

نتیجه گیری:

کمپانی بویا یکی از برندهای تجاری معتبری است که در شهر شن ژن چین واقع شده است. این برند با مسئولیت محدود در این زمینه فعالیت می‌کند و زمینه فعالیتی آن نیز تولید میکروفون‌های خازنی با کیفیت بالا است. کمپانی بویا سازنده مشهور محصولات الکترو آکوستیک است و گاهاً محصولات تخصصی خود را در اختیار برندهای معتبر تولید تجهیزات صوتی نیز قرار می‌دهد. این شرکت از یک آزمایشگاه مرکزی همراه با مؤسسه تحقیق و توسعه الکترو آکوستیک تشکیل شده است که انواع میکروفون‌ها را برای هر منطقه ارائه داده و کمک می‌کند که مجموعه‌ای از امکانات ارزشمند و عالی در اختیار تولید کنندگان محتوا قرار گیرد. عملیات توسعه، تولید، فروش، خدمات و دیگر موارد در یک مرکز خاص انجام شده و دانش و فناوری لازم نیز به‌صورت مدرن در اختیار روند تولید این محصول قرار می‌گیرد.بنیان گذاران این برند تمام تلاش خود را کرده‌اند که ماهیت واقعی محصولات این کمپانی در اختیار همگان قرار گرفته و همواره شاهد تولیدات ارزشمندی در حد و اندازهٔ مشتریان هستیم. نگرش این کمپانی همواره برای همهٔ محصولات منحصربه‌فرد بوده است و تلاش کرده‌اند که تضمین کیفیت در این برند وجود داشته باشد. مدیریت زنجیره تأمین و قابلیت کنترل روی تمامی پروسهٔ تولید، در این برند وجود داشته و همین باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به برند بویا شده است. در کمپانی بویا تحویل به‌موقع محصولات به دست مشتری، به‌صورت کامل بررسی شده است و کیفیت بالا در کنار یک قیمت مقرون‌به‌صرفه نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.BOYA BY-WM4 Pro-K6 یک دستگاه میکروفن بی سیم می‌باشد که دارای دو میکروفن lavalier است و کاربرد آسان و قیمت ارزانی دارد. از میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM4 Pro-K6 برای ضبط صدا به وسیله گوشی‌های موبایل اندروید و همه دستگاه‌هایی که USB-C دارند استفاده می‌شود. کیفیت صدای میکروفن‌های تعبیه شده دوربین‌ها و گوشی‌های موبایل به هیچ عنوان با وضوح و شفافیتی که صدای میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 ارائه می‌دهد قابل قیاس نیست. این میکروفن برای تولیدکنندگان پادکست، خبرنگاران، ویدئو بلاگرها، تولیدکنندگان اینستاگرام / یوتیوب، کاربران تیک تاک ایده‌آل است و صدا را در طبیعی‌ترین حالت ممکن به گوش مخاطب می‌رساند.پکیج میکروفون بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 دارای دو میکروفن omni lavalier گیره‌ای و دو فرستنده با گیره کمری است که دست کاربر را آزاد گذاشته و وی می‌تواند به راحتی در جلوی دوربین حرکت نموده و ارائه، تشریح، مصاحبه یا اجرای خود را به خوبی انجام دهد.برای راه اندازی میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM4 Pro-K6 تنها کافی است فرستنده و گیرنده را روشن کنید تا سریعاً از کیفیت صدا بهره‌مند گردید.

خلاصه ویژگی ها:

نوع میکروفن: Digital Wireless Microphone

نوع کاربری: وکال، سخنرانی، پادکست

رابط: جک تایپ سی

سازگار با: انواع سیستم های هوشمند دارای جک تایپ سی

منبع تغذیه: 2 × 2 عدد باتری نیم قلمی

فرکانس پاسخ گویی: 35 تا 14000

هرتز حساسیت: 90 دسیبل

نسبت سیگنال به نویز: 84 دسیبل به بالا

الگوی قطبی: Omni-directional

آستانه دیستروشن: 0.5 دسی بل و کمتر 

برد بیش از 60 متر (بدون مانع) برد حدود 20 متر (در فضای بسته)

استفاده مداوم از باتری تا 11 ساعت

قابلیت اتصال حداکثر 8 فرستنده

دارای 2 کانال فیلتر نرم کنندگی صدا

فیلتر برش فرکانس‌های پایین

ورودی هدفون  سبک و کم حجم  برای حمل آسان

  میکروفون همه کاره آسان برای استفاده

  دارای دو فرستنده و یک گیرندهچ

  مناسب برای مصاحبه 

مناسب برای فیلم‌برداری حرفه‌ای با موبایل‌های اندرویدی

  دارای دو میکروفن لاوالیر Omnidirectional 

قابلیت استفاده در کنار دستگاه‌های اندرویدی با درگاه USB-C

مشخصات فیزیکی
نام محصول

BOYA BY-WM4 PRO-K6 Digital Wireless Omni Lavalier Microphone System for USB-C Devices

شرکت سازنده boya
گارانتی برحسب انتخاب

ضمانت سلامت کالا

نوع کالا

میکروفن

رنگ

مشکی

ویژگی های اصلی
الگو ضبط

Omnidirectional

برد بی سیم

60 متر

ویژگی های میکروفن
نوع میکروفن

بی سیم
یقه ای

پاسخ فرکانس

35Hz-14KHz

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است