به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن شاتگان بویا BOYA BY-MM1

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
این میکروفون به طور تخصصی برای این هدف ساخته شده که کیفیت صدای ویدیوها را بالا ببرد. با داشتن کابل‌های TRS و TRRS، این میکروفون می‌تواند به گوشی‌های هوشمند، دوربین‌ها، دوربین‌های فیلم‌برداری، ضبط‌کننده‌های صدا، پی سی و دیگر دستگاه‌های ضبط کننده متصل شود. طراحی کوچک و آلومینیومی دستگاه باعث می‌شود بدون مشکل بتوانید ضبط کنید و چون میکروفون مستقیما به دستگاه وصل می‌شود، لازم نیست نگران باتری باشید. پایه‌ی ضدشوک این دستگاه تا حد زیادی لرزش‌ها و نویزهای صدا را می‌گیرد. میکروفون کاردیود  by-mm۱ با وزن ۸۶ گرم، جک ۵/۳ میلیمتری، دیافراگم ۱/۲ اینچی یکی از بهترین و خوش قیمت ترین میکروفون‌های سری شات‌گان این کمپانی می‌باشد. کیفیت و کارایی این میکروفون به نسبت قیمت آن بسیار عالی است.  این محصول با فرکانس ۱۸۰۰۰۰ هرتز و حساسیت ۴۲ دسیبل و گستره‌ی دینامیکی ۷۶ دسیبل در زمره‌ی کاربردی ترین محصولات ضبط صوتی برای مشتریان، علی‌الخصوص افرادی که در ابتدای فعالیت خود هستند می‌باشد. شایان ذکر است الگوی قطبی این میکروفون  از نوع Cardioid است و دارای منبع تغذیه‌ی مستقل است.یکی از نکات مهم دیگر در این محصول سایز مناسب دیافراگم است. در واقع دیافراگم یک پرده‌ی نازک است که در هنگام تولید صدا و برخورد آن به پرده صوت را دریافت می‌کند و به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند. کاردیود، قابلیت حذف نویز‌های مزاحم را دارد و با توجه به دقت در قرار دادن لوازم جانبی ضروری به همراه محصول، خریدی ارزشمند را برای مشتری رقم می‌زند.اگر برای ضبط پادکست، محتوای آموزشی، ویدئوی خانگی، ضبط صدای ساز بخصوص سازهای آرشه ای و آواز خانگی می‌خواهید، همین الان این محصول را سفارش دهید.نکته‌ی مهم دیگر این است که برای ضبط صدای با کیفیت باید نرم افزارهای صدای با کیفیت نیز داشته باشید و فقط میکروفون کافی نیست.در کار با این محصول اگر به مشکلی برخوردید، ابتدا تنظیمات گوشی یا دوربین خود را چک کنید. کیفیت و صدابرداری خوب این محصول باعث شده که بتوانید به راحتی آن را به مونوپاد وصل کنید و با وجود اینکه سیم اتصال به موبایلش کوتاه است اما می‌توانید با سیم رابط به صورت جدا، صدابرداری کنید.با توجه به کیفیت خوب این میکروفون میتوانید آن را تا فاصله‌ی ۵۰ الی ۶۰ سانتیمتری قرار دهید و همچنان از صدایی بلند و واضح بهره‌مند باشید.این میکروفون یک کندانسر نسبتا حرفه‌ای است و نمی‌شود مثل میکروفون معمولی گوشی از آن استفاده کرد. برای بهره‌مند شدن از کیفیت بیشتر صدا، بهتر است میکروفون را به یک کارت صدا و یا ریکوردر متصل کنید. این محصول به تنهایی نمی‌تواند کیفیت صدای گوشی شما را به شکلی چشمگیر بالا ببرد اما اگر آن را با یک ریکوردر جانبی به صورت غیرمستقیم به گوشی همراه متصل کنید از کارایی این محصول شگفت زده می‌شوید. در غیر اینصورت این میکروفون برای بالا بردن کیفیت صدا تا دو الی سه برابر، کفایت می‌کند. هرچه قدر گوشی شما بهتر باشد از این میکروفونی خروجی بهتری میگیرید ولی در کل توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از نرم افزار فابریک ضبط صوت گوشی خود استفاده نکنید.
 
میکروفون Boya BY-MM1 در ابعادی کوچک و جمع و جور و بسیار کارا و با جنس بدنه ی آلومینیوم طراحی و تولید شده که این فاکتورها باعث تولید میکروفونی با وزن بسیار پایین شده است بطوریکه  در هنگام کار و قرار گرفتن آنها بر روی دیوایس های مختلف دیگر مشکلات استفاده از میکروفون سنگین وزن را نخواهید داشت. یکی از بزرگ ترین مزیت های این میکروفون این است که بدون نیاز به نگرانی از وضعیت باتری می توانید ساعتها با آن کار کنید، زیرا این میکروفون نیازی به باتری ندارد و انرژی مورد نیاز خود از طریق دیوایسی که به آن متصل می شود تامین می کند. وزن این میکروفون بسیار سبک بوده و به 86 گرم می رسد. میکروفون Boya BY-MM1 دارای یک استند آنتی شوک می باشد که به طور موثری لرزش ناخواسته ، کابل و سروصدا را کاهش می دهد. تجهیزات داخل بسته بندی شروع بکار محصول میکروفون بویا MM1 شامل خود میکروفون به همراه کابل TRS ،استند آنتی شوک قرمز رنگ به همراه یک عدد خز بادگیر برای استفاده در محیط های بیرونی و عدد کیف با کیفیت برای حمل این محصول می باشد.اگر به دنبال یک میکروفون برای ضبط پادکست، محتوای آموزشی، ویدئوی خانگی، ضبط صدای ساز بخصوص سازهای آرشه ای و آواز خانگی هستید، به جرات میتوان گفت که بهترین انتخاب میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1 است. این میکروفن با هر گوشی موبایل، تبلت، لپتاپ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری سازگار است. بنابراین پس از نصب پایه لرزش گیر میکروفون رو دستگاه خود، کافی است که TRS یا کابل خروجی TRRS را نیز متصل کرده و با استفاده از یک نرم افزار حرفه ای ضبط صدا، کار خود را شروع کنید.

لوازم جانبی:۱_ دو کابل اتصال (یکی برای گوشی و دیگری برای دوربین)/۲_ پوشش خز برای کاهش نویز/۳_ کیف مخصوص/۴_ پایه و گیره‌ی مخصوص

نتیجه گیری

میکروفون شات‌گان Boya by-mm۱  محصول کمپانی بویا کشور چین است. این محصول به‌طور تخصصی با ظاهری خاص و منحصربفرد، با هدف بالا بردن کیفیت صدای ویدئوها ساخته شده. میکروفون by-mm۱  با داشتن کابل‌های TRS  و TRRS  قابلیت اتصال به گوشی‌های همراه، دوربین‌ها، دوربین‌های فیلم‌برداری، پی‌سی، ضبط کننده‌های صدا و دیگر دستگاه‌های ضبط صدا را دارد.BOYA BY-MM1 یک میکروفون قلبی است که به منظور ارتقاء کیفیت،صداها و فیلم ها بر اساس میکروفون های داخلی بطور ویژه طراحی شده است. با استفاده از کابل TRS و کابل خروجی TRRS ، می توان از آن در تلفن های هوشمند ، دوربین ها ، دوربین فیلمبرداری ، ضبط صوت ، رایانه های شخصی و سایر دستگاه های ضبط صدا یا فیلم استفاده کرد.BY-MM1 در ابعاد جمع و جور و طراحی سبک ظاهر می شود ، در هنگام عکسبرداری بار سنگینی نخواهد بود. پلاگین و طراحی بازی ، بدون نیاز به نگرانی از وضعیت باتری است. مونتاژ ضد شوک شامل لرزش ناخواسته ، کابل و سر و صدای ناخواسته را کاهش می دهد.

خلاصه ویژگی‌های محصول
  • نوع میکروفون : کندانسر الکترونیکی

    نوع کاربری : وکال

    الگوی قطبی کاردوئید

    سایز دیافراگم : 2.1 اینچ

    محدوده فرکانس 35 - 180000 هرتز

    دارای جک 3.5 میلی‌متری

    قابل استفاده برای موبایل و دوربین با ورودی جک 3.5 میلیمتری

  • طول کابل: 30 سانتی متر 
  • الگوی قطبی: Super-Cardioid
  • ورودی هدفون: بله
برند Boya
رنگ مشکی
ابعاد 110*81*22 میلی متر
وزن 86 گرم
نوع اتصال با سیم
نوع رابط جک 3.5 میلی متری
منبع تغذیه مستقل
نوع میکروفن کندانسر الکترونیکی
فرکانس پاسخ‌گویی 35Hz-18kHz
فیلتر نرم کنندگی صدا  
فیلتر برش فرکانس‌های پایین  
حساسیت 42dB- تا +/- 1dB دسی بل
نسبت سیگنال به نویز 78 دسیبل یا بیشتر
سایز دیافراگم 2.1 اینچ
سازگار با گوشی تلفن همراه / تبلت / لپتاپ / دوربین عکاسی / دوربین فیلمبرداری
طول کابل 30 سانتی متر
سایر مشخصات صدای با کیفیت / دارای ;کابل TRS و TRRS / بدون نیاز به باتری / بدنه فلزی محکم / دارای خز مخصوص جهت باد گیر
مزایا مناسب برای ساخت کلیپ و مصاحبه
اقلام همراه تبدیل جک 3.5 برای موبایل و تبلت تبدیل جک 3.5 برای دوربین خز کاهنده صدا دفترچه راهنما لرزشگیر گیره

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است