به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن شاتگان بویا + BOYA BY-MM1 Plus

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

بویا BY-MM1+ یک میکروفن کامپکت و توانمند است که توسط کمپانی نام‌آشنای بویا طراحی و تولید شده است. این میکروفن electret condenser  قابلیت کار در کنار انواع دوربین‌های DSLR، بدون آینه، موبایل‌های هوشمند، کامپیوتر، رکوردرهای صدا و سایر تجهیزات ضبط ویدئو/صدا را دارد.‌این محصول نسخه بروزشده میکروفن بویا MM1 است و دارای یک مانت لرزش‌گیر بهتر و مشخصات فنی بهبودیافته است.طراحی بویا BY-MM1+ به‌گونه‌ای است که استفاده از آن بسیار سریع بوده و برای کار با آن نیاز به تشریفات نداشته باشید. بنابراین نیازی به باتری هم نخواهید داشت و انرژی میکروفن از دستگاهی که به آن متصل است تأمین خواهد شد. ساختار این میکروفن از آلومینیوم ساخته شده و همراه با یک مانت لرزش‌گیر ارائه می‌شود. علاوه بر این، همراه آن یک کیسه پارچه‌ای حمل و یک بادگیر نیز ارائه می‌شود. همچنین یک کابل ۳.۵ میلی‌متری به ۳.۵ میلی‌متری TRS و یک کابل ۳.۵ میلی‌متری به ۳.۵ میلی‌متری TRRS نیز همراه این محصول عرضه می‌شود.

میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1+ دارای دو کابل 3.5 میلیمتری است؛ یک کابل TRS و یک کابل TRRS به TRS. کابل TRS همانطور که قبلاً گفته شد برای اتصال هدفون به میکروفون است. اما به کمک کابل TRRS به TRS امکان استفاده از این هدفون برای دوربین‌های DSLR ،دوربین‌های بدون آینه ، دوربین‌های فیلم برداری ، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا هر ضبط کننده صدای دیگر فراهم شده است.در مقایسه با BY-MM1، میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1+ جهت گیری شارپ‌تر، پاسخ فرکانس وسیع‌تر، حساسیت بیشتر و عملکرد سیگنال به نویز بهتری دارد. میکروفون کاردیود بویا مدل BY-MM1+ می‌تواند کیفیت صدای ضبط شده توسط دستگاه‌های مختلف را در حد چشمگیر افزایش دهد. این میکروفون مجهز به کپسول کاندنسور الکترت با الگوی قطبی سوپر کارادیود است که لطف آن هنگام دریافت صدا از دو بغل، جهت دهی را بهبود می‌بخشد. از میکروفون کاردیود بویا BY-MM1+ برای گوشی موبایل، تبلت،دوریبن های DSLR، دوربین‌های فیلم برداری، کامپیوتر و دستگاه‌های دیگری که قابلیت ضبط دارند استفاده می‌شود. خصوصیات دیگر میکروفون کاردیود بویا BY-MM1+ عبارتند از بدنه فلز با دوام، امکان نظارت بلادرنگ، قیمت مناسب، برند سازنده معتبر، راه اندازی آسان و پایه ضد شوک و ضد نویز.

نتیجه گیری

میکروفون کندانسر شاتگان بویا مدل MM1 Plus با وزنی‌ معادل ۱۵۰ گرم و ابعاد ۱۴۰x۲۵۰x۱۰۰ میلیمتر، بطور خاص برای افرایش کیفیت صدای ویدیو‌ها و خلاص شدن از کیفیت نامطلوب میکروفن داخل بدنه دوربین طراحی شده است. این محصول دارای فرکانس پاسخگویی ۳۵ تا ۱۸۰۰۰هرتز و حساسیت ۷۵ دسی‌بل می‌باشد. الگوی صدا‌‌برداری این محصول Unidirectional می‌باشد، بدین شکل که میکروفون بر روی سوژه‌‌ی‌های روبروی خود تمرکز می‌کند و صداهای پشت و نویز را تا حد امکان حذف می‌کند. این محصول دارای خروجی ۳.۵ میلیمتری هدفون و کابل‌های TRS و TRRS است و ازین رو علاوه بر انواع دوربین ، قابل اتصال به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌، همچنین انواع لپ‌تاپ و ضبط‌کننده‌‌های صدا می‌باشد. پایه‌ی ضد شوک این محصول به مقدار زیادی لرزش و نویزهای موجود را کنترل می‌کند. جنس بدنه‌ی MM1 Plus از آلومینیوم و منبع تغذیه‌‌ی آن از دستگاهی است که به آن متصل می‌شود. به همراه این محصول یک پوشش خز Furry windproof shield برای کاهش صدا‌های‌ محیط مانند باد و‌... نیز موجود می‌باشد.

خلاصه ویژگی ها

نوع کاربری: وکال

فرکانس کاری: 20 تا 18000 هرتز

طول کابل: 30 سانتی متر

الگوی قطبی: Super-Cardioid

ورودی هدفون: بله

نام کالا Boya BY-MM1+ Microphone
وزن کالا 60 گرم
نوع کالا میکروفون شاتگان
شرکت سازنده بویا | Boya
نوع میکروفن کاندنسر الکتریکی
نوع کاربری وکال | سخنرانی
رابط جک 3.5 میلی متری | جک TRRS
طول کابل 30سانتی متر
سازگار با گوشی تلفن همراه | تبلت | لپتاپ | دوربین عکاسی | دوربین فیلمبرداری
منبع تغذیه دوربین یا اسمارت فون
فرکانس پاسخ گویی 20 تا 18000 هرتز
حساسیت 36 دسیبل
نسبت سیگنال به نویز 78 دسیبل به بالا
الگوی قطبی Super-Cardioid
فیلتر نرم کنندگی صدا
فیلتر برش فرکانس‌های پایین
ورودی هدفون
سوویچ کاهش نویز
اقلام همراه تبدیل جک 3.5 برای موبایل و تبلت
تبدیل جک 3.5 برای دوربین
خز کاهنده صدا
کیف حمل

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است