به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن یقه ای بویا BOYA BY-M2D Dual Clip-on Lavalier Microphone For IOS

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

2,170,000
1,770,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

میکروفون سیم دار یقه ای BOYA BY-M2 Clip-on Lavalier به شما کمک می کند تا صدایی شفاف و با کیفیت از طریق درگاه لایتنینگ به طور مستقیم در انواع دستگاه های با سیستم iOS ضبط کنید. این میکروفن سیم دار گزینه ایده آل برای ضبط مصاحبه، وبلاگ ها، سخنرانی ها و موارد دیگر است، خواه در حال فیلمبرداری یا ضبط صدا با استفاده از برنامه های در دستگاه خود هستید.  دستگاه‌های iOS هرچند کیفیت خوبی دارند، اما اگر به دنبال تولید محتوای حرفه‌ای هستید، باید آن را از نظر صدا ارتقا دهید. میکروفن در این جا به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید با اتصال یک میکروفن یقه ای به پورت لایتینگ گوشی خود و اتصال میکروفن به یقه پیراهنتان به ضبط صدا بپردازید. به جرعت می‌توان گفت BOYA BY-M2 یکی از برترین میکروفن‌های یقه‌ای است که برای آیفون طراحی شده است و کیفیت تضمین شده‌ای دارد.از مزایای میکروفن یقه‌ای بویا BOYA BY-M2 می‌توان قابلیت حرفه‌ای رفع نویز، برند معتبر و نام دار، فیلترهای صدای متعدد، سطح صدای پایدار و شفافیت فوق‌العاده صدا را عنوان نمود. میکروفن یقه‌ای بویا BOYA BY-M2 هر آنچه کاربران iOS برای ارتقای صدا و ضبط حرفه‌ای بخواهند را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

این روزها بسیاری از افراد در حال تولید محتوای ویدئویی برای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر و تیک تاک هستند و از این راه کسب درآمد می‌کنند. گوشی‌های iOS کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند، ولی از طرفی برای تکمیل کار نیازمند کیفیت صدا نیز خواهید بود.  میکروفون یقه ای بویا مدل BY-M2 ابزاری با کیفیت با قیمت ارزان است که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما قادر هستید این میکروفن را به راحتی به یقه لباس خود وصل نموده و محتواهای مختلف را ضبط نمایید.  استفاده از میکروفن یقه‌ای بویا BOYA BY-M2 در برگزاری کلاس‌های آنلاین نیز توصیه می‌شود تا صدا با وضوح کامل به گوش مخاطبان برسد. امروزه بسیاری از جلسات و کنفرانس‌های کاری به صورت آنلاین برگزار می‌شوند که در این حالت نیز میکروفن یقه‌ای بویا BOYA BY-M2 کاملاً مناسب خواهد بود.

خلاصه ویژگی : 

نوع کاربری : پادکست

 

وزن : 80 گرم

 

سازگار با سیستم عامل ios

 

خروجی لایتنینگ, جک 3.5 میلی متری مادگی

 

فرکانس کاری 50 تا 20000 هرتز

 

حساسیت 40 دسیبل

 

الگوی قطبی Omni-directional

ابعاد 6000x2x2میلی متر
اقلام همراه گیره اتصال به لباس-ابر نویزگیر
حساسیت 40dB+/-3dB-دسی بل
رابط ‫پورت لایتنینگ‬‎
سایر مشخصات مناسب گوشی های آیفون و تبلت های ipod
سایز دیافراگم 2.1اینچ
فرکانس پاسخ گویی 50Hz-20kHzهرتز
گستره دینامیکی 76دسی بل
منبع تغذیه باتری
نوع میکروفن کندانسر الکترونیکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است