به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

شارژر سوپر فست شارژ Samsung Travel Adapter Fast Charging 2.0 (45W) /USB Type-C To Type-C Cable 5A

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

شارژرها از مهم ترین عوامل طولانی تر شدن عمر گوشی و باتری می باشند. به طوری که استفاده از یک شارژر نامرغوب می تواند آسیب های جدی ای به گوشی شما برساند. یکی از بهترین محصولاتی که کمپانی سامسونگ در کنار برخی از گوشی های خود عرضه کرده است، شارژرهای اورجینال می باشند. این شارژرها از جریان و ولتاژ مطمئنی برای شارژ گوشی و تبلت استفاده می کنند، بنابراین جای هیچ نگرانی بابت صدمه دیدن باتری دستگاه وجود ندارد. این شارژر با وزن سبک و کم حجم می تواند در هر جایی همراه شما باشد تا گوشی خاموش نماند. با این آداپتور شارژ قدرتمندی که شایسته گوشی شما است را به آن بدهید. شارژر دیواری سامسونگ EP-TA845 برای شارژ سریع فوق العاده سریع تا 45W را برای دستگاههای سازگار فراهم می کند. برای نتیجه بهینه از شارژر دیواری این آداپتور به همراه کابل شارژ رسمی سامسونگ Type C به Type C به فروش می رسد.

Galaxy Note10 یا Note10+ خود را به آداپتور مسافرتی 45 واتی وصل کنید تا آن را با سرعت باورنکردنی شارژ کنید. با قدرت بیشتر نسبت به آداپتور مسافرتی قبلی سامسونگ، از قدرت شارژ فوق سریع 2.0 استفاده می کند تا مجبور نباشید برای مدت طولانی گوشی هوشمند خود را از دست بدهید. این شارژر محصول شرکت سامسونگ است. این شارژر دیواری دارای فناوری PD 3.0 است که با استفاده از آن می توانید دستگاه خود را با سرعت بیشتر و با توان ۲۵ وات شارژ کنید. البته برای شارژ با سرعت بالا، دستگاه شما هم باید از فناوری PD 3.0 پشتیبانی کند. شدت جریان خروجی این شارژر برابر با ۳ آمپر است که می توان از آن برای شارژ کردن تبلت هم استفاده کنید. برای این شارژر از چیپ هوشمندی استفاده شده تا با اتصال دستگاه به صورت خودکار جریان مناسب را برای دستگاه تامین کند. درگاه خروجی این محصول هم از نوع USB-C است. البته همراه با این شارژر یک کابل تبدیل USB-C به USB-C به طول یک متر هم ارائه می‌شود. گفتنی است که این شارژر ابعاد کوچکی دارد و فضای کمی را اشغال می‌کند. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند شارژر را در کیف‌شان قرار دهند کارایی دارد.

- شارژر دیواری فوق سریع 45 واتی سامسونگ با کابل جداشدنی Type-C

- شارژر مسافرتی از فناوری Power Delivery برای اطمینان از شارژ سریع و کارآمد استفاده می کند

- به لطف قدرت خروجی 3A، دستگاه شما را سریعتر از شارژر استاندارد تغذیه می کند

- طراحی جمع و جور و سبک وزن به شما امکان می دهد آن را در سفرهای خود ببرید

- دستگاه هایی که از شارژ سریع پشتیبانی نمی کنند با سرعت معمولی شارژ می شوند

- این شارژر با دوشاخه EU به همراه کابل USB-C قابل جدا شدن ارائه می شود

سایر ویژگی ها

Length of wire - طول سیم
1 متر

مشخصات

مناسب برای
Galaxy Note 10+, Note 10+ 5G, A91,Note 10, Note 10 5G, S10 5G, A90 5G, A80, A70, Book S, Note 20, Note 20 Ultra, S21, S21 Plus, S21 ULtra,
نوع رابط
Type-C به Type-C
وزن
112.6 گرم
ولتاژ خروجی
5 V, PDO : 9V, 15V, 20V / PPS : 3.3-11.0V or 3.3-16.0V or 3.3-21.0V, PDO : 3A(9V, 15V), 2.25A(20V) / PPS : 4.05A(3.3-11.0V) or 2.8A(3.3-16.0V) or 2.1A(3.3-21.0V)
ولتاژ ورودی
100-240V

طراحی

ابعاد
53.1X30.1X89.3 میلیمتر
نوع
شارژر مسافرتی دو سر Type-C با قابلیت Super Fast Charging 45W

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است