به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go3

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

2,745,000
1,635,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

شرکت JBL زیر مجموعه کمپانی سامسونگ است. JBL Go3 Portable Bluetooth Speaker یکی از محبوب‌ترین محصولات این مجموعه می‌باشد. JBL Go 3 دارای یک ظاهر طراحی فوق العاده و صدای غنی JBL Pro است. با طراحی جدید و چشم‌نواز خود ، لوازم جانبی ضروری برای گردش و تفریح شماست. JBL Pro Sound صدای فوق‌العاده زیاد و باس قوی را از اندازه فوق‌العاده فشرده Go 3 به شما ارائه می‌دهد. و همچنین GO3 با حلقه یکپارچه‌ای که دارد، می‌توان آن را در هر جایی حمل نمود.  موجود در رنگ‌های مشکی ، آبی ، خاکستری ، قرمز است. اندازه 2.7 در 3.4 در 1.6 اینچی (HWD) ، 7.4 اونس Go 3 به اندازه ای کوچک و ظریف است که تقریباً در هر کیف و حتی برخی جیب ها جا می شود. بدنه مستطیل شکل آن دارای لبه های گرد است و با مشبک پارچه ای پوشانده شده است ، پایه های لاستیکی در قسمت پایینی اسپیکر باعث می شود هنگام ورزش و گوش کردن بتوانید آن را هرجایی قرار دهید بدون اینکه به بدنه اسپیکر آسیب وارد شود. لوگوی JBL با حروف بزرگ بر روی پنل جلویی نوشته شده است و یک بند شیک و اسپرت در قسمت سمت چپ ، در کنار درگاه USB-C برای کابل شارژ موجود تعبیه شده است.

IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار است ، بنابراین می‌توانید زیر باران بروید و از بارش باران همراه با شنیدن آهنگ خود لذت ببرید. و یا در محیط‌های پر گردو غبار رفته و بدون نگرانی از اسپیکر خود استفاده نمایید.  دکمه هایی برای بالا بردن، کاهش صدا و پخش، مکث در بالای اسپیکر وجود دارد. دکمه پخش/مکث دوبار فشار داده می شود و یک آهنگ را به جلو منتقل می کند. هیچ مسیر ناوبری عقب وجود ندارد ، که به نظر می رسد یک نقص است که اگر قیمت آن پایین نبود ، این مشکل واقعاً مورد تفکر بود. در پنل سمت راست یک دکمه پاور و یک دکمه جفت شدن بلوتوث وجود دارد.  در داخل اسپیکر، یک درایو تک مونو 1.5 اینچی 4.2 وات صدا را ارائه شده است. با بلوتوث 5.1 سازگار است.GO3 در سایه‌ها و ترکیب رنگ‌های کاملاً جدید با الهام از مد خیابانی فعلی عرضه شده و همچنین GO3 با یک بار شارژ حداکثر 5 ساعت به شما خدمات می‌رساند. JBL3 دارای 206 گرم وزن است که در ابعاد 87.5*41.3*41.3 میلی‌متر می‌باشد که برای این کیفیت باتری و صدا مناسب می‌باشد. دکمه‌های اتصال و تنظیمات اسپیکر در قسمت بالای آن قرار گرفته است.  باتری JBL Go3 از نوع لیتیوم پلیمر یونی است. برای شارژ باتری خالی حدود 2.5 ساعت زمان خواهد برد. که با این میزان شارژ می‌توان 5 ساعت بدون وقفه از این اسپیکر استفاده نمود.  از تلفن، رایانه یا هر دستگاه مجهز به بلوتوث، می‌توانید موسیقی را به صورت بی‌سیم پخش نموده و از لحظات خود لذت ببرید. نسخه بلوتوث جی بی ال مدل GO 3 5.1 است. این نسخه از بلوتوث از A2DP 1.3, AVRCP 1.6 پشتیبانی می‌نماید. این اسپیکر کوچک می‌تواند با توان 4.2 وات RMS صدا تولید نماید. و همچنیبن ظرفیت باتری آن برابر 2.7 وات ساعت می باشد. که فرکانس پاسخ گویی محصول در بین 110 هرتز تا 20 کیلوهرتزمی‌باشد.

USB USB-C
ابعاد 88x75x41 میلی متر
اقلام داخل جعبه اسپیکر + کابل شارژ USB-C + دفترچه راهنما
بدنه ضد آب IP67
بلوتوث  
پاسخ فرکانسی 110Hz - 20kHz
تعداد قطعات محصول 1 تکه
تکنولوژی ها JBL Pro Sound
درایور 1 عدد 43x47 میلی متر
سایر امکانات قلاب حلقه‌ای
کارکرد باتری 5 ساعت
کانال مونو
محصول کشور آمریکا
مدت زمان شارژ 2.5 ساعت
منبع تغذیه باتری
نسبت سیگنال به نویز بیشتر از 85 دسی بل
نوع اتصال بی سیم
نوع اسپیکر پرتابل
نوع باتری لیتیوم-یون پلیمر قابل شارژ
ورودی برق 5V/1A
وضعیت آمپلی فایر اکتیو

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است