به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

دوربین کانن  M50II، با وزن 587 گرم و ابعاد 116×88×59، یک نمونه‌ی بسیار سبک و خوش‌دست است. این محصول در اکتبر 2020 به بازار معرفی شد، اما هنوز هم جزو محبوب‌ترین دوربین‌های بازار است.با فروشگاه اینترنتی e دی جی مارکت همراه باشید در ادامه به جزییات بیشتری در رابطه با این دوربین می پردازیم.

دوربین بدون آینه کانن مدل EOS M50 Mark II از یک سنسور قدرتمند ۲۴.۱ مگاپیکسلی CMOS APS-C بهره می‌برد که از طریق آن تصاویر با وضوح بالا و ویدیوهایی با رزولوشن 4K ضبط کند. سنسور بزرگ CMOS در این دوربین با بهره‌گیری از طراحی پیچیده‌ی نورگیری به کاهش نویز در ثبت عکس و فیلم کمک کرده و وضوح و جزئیات تصویر را حتی در نور کم حفظ می‌کند. این سنسور همچنین امکان عکس‌برداری مداوم سریع و فوکوس خودکار با سرعت بالا برای عملکردهایی که نیاز به سرعت دارد را به کاربر می‌دهد. این دوربین مجهز به پردازنده‌ی DIGIC 8 است که در بهبود عملکرد فوکوس نقش موثری دارد و به شما این اطمینان را می‌دهد که فیلم‌ها و عکس‌های واضحی داشته‌باشید. ترکیب این پردازنده با بهینه‌ساز خودکار روشنایی، به تجزیه و تحلیل تصویر با حفظ رنگ و جزئیات در قسمت‌های بیش از حد روشن و تاریک عکس کمک می‌کند. حتی اگر این قابلیت روی High تنظیم شود می‌تواند انتقال بین رنگ‌ها را هموار کند و تصاویری چشمگیر و واقعی را به ثبت برساند.در طراحی این مدل از پردازشگر قدرتمند Digic 8 استفاده شده‌ است و از این رو حداکثر رزولوشن تصاویر در آن، ۴۰۰۰×۶۰۰۰ مگاپیکسل است.  حسگر CMOS  این دوربین نیز کمک می‌کند تا تصاویر به واقعیت بسیار نزدیک باشند.  نسبت طول به عرض عکس‌های این دوربین می‌توانند به دلخواه شما ۱:۱، ۱۶:۹، ۳:۲ و ۳:۴ باشد.  تصاویر این دوربین را می‌توانید با فرمت‌های JPEG وRAW ذخیره کنید. با انتخاب فرمت JPEG  عکس‌ها با سایز فشرده‌تر اما کیفیت بالا ذخیره شده و می‌توان در انواع سوشال میدیا از آن‌ها استفاده کنید.  قالب RAW  نیز طراحی شده تا بتوانید از عکس‌ها در نرم‌افزار‌های ادیت، به عنوان عکس خام استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌‌های قدرتمند در دوربین EOS M50 حالات متنوع و دقیق فوکوس آن است، این حالات عبارت‌اند از: 

انتخاب تک نقطه

پیوسته

تشخیص چهره

تشخیص فاز

تشخیص کنتراست

تعقیبی

تکی

چندناحیه

لمسی

مرکزی

مشاهده مستقیم

دامنه‌ی حساسیت (ISO) در این دوربین بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ است و هفت حالت تراز سفیدی متفاوت دارد. فاصله‌ی کانونی لنز آن نیز از ۱۵ تا ۴۵ میلی‌متر در نظر گرفته شده، تا بتوانید تصاویری با عمق‌های متفاوت داشته باشید.  بازه‌ی سرعت شاتر نیز از ۴۰۰۰/۱ تا ۳۰ ثانیه است و این بازه‌ی گسترده به شما کمک می‌کند تا با تغییر میزان نور ورودی، عکس‌های متنوعی را ثبت کنید. به علاوه در حالت عکاسی پیاپی شما می‌توانید در یک ثانیه، 10 فریم را پشت سر هم عکاسی کرده و از میان‌ آنها یکی را انتخاب کنید.کی دیگر از ویژگی‌های محبوب در این دوربین کانن، کیفیت فیلم‌برداری آن است. رزولوشن فیلم در این دوربین 4k است و می‌تواند ویدیو‌ها را با فرمت‌های H.264  و MPEG-4 ذخیره کند.  برای تضمین کیفیت صدا در فیلم‌برداری، شرکت کانن در این دوربین از میکروفون استریو‌ استفاده و بلند‌گوی مونو‌یی را در آن تعبیه کرده است.برای نگه‌داری عکس و فیلم‌هایی که به کمک این دوربین ثبت می‌کنید، نیاز به استفاده از یک کارت حافظه از سری SD، SDHC یا SDXC دارید. درگاه نصب کارت حافظه نیز در کنار محل قرارگیری باتری و در زیر دوربین است.

راه‌های انتقال عکس‌ و فیلم‌ها از دوربین

  • استفاده از کارت حافظه و بعد انتقال عکس‌ها به دیوایس‌های دیگر
  • استفاده از پورت USB دوربین
  • استفاده از بلو‌توث، وای‌فای و NFC
  • استفاده از کابل HDMI

قابلیت اتصال به تلفن همراه

با اتصال به وای‌فای یا بلوتوث، می‌توانید به راحتی میان دوربین و تلفن همراه خود اتصال برقرار کنید. استفاده از این گزینه، سه مزیت مهم دارد:

  1. کنترل دوربین از راه دور به وسیله‌ی موبایل
  2. با انتخاب گزینه‌ی Auto Transfer عکس‌ها بلافاصله پس از گرفتن به حافظه‌ي داخلی موبایل شما منتقل می‌شود.
  3. با فعال کردن جی‌پی‌اس موبایل‌تان، می‌توانید لوکیشن هر عکس را ثبت کنید. ( دقت کنید از آنجا که دوربین مجهز به سیستم مکان‌یابی نیست، تنها با روشن بودن جی‌پی‌اس موبایل این گزینه قابل دسترسی است.)

 

این دوربین قابلیت نور‌سنجی اتوماتیک در حالت‌های چندگانه، مرکز‌گرا و نقطه‌ای را دارد و فلاش درونی آن می‌تواند به سوژه‌هایی تا فاصله‌ی ۵ متر هم نور‌رسانی کند.  البته در صورت نیاز می‌توانید انواع فلاشر‌های خارجی را نیز بر روی این دوربین سوار کنید. در صورتی که با استفاده از این روش‌ها به نور دلخواه خود نرسیدید، از گزینه‌ی جبران نور دهی ( از ۳- تا ۳+ در گام ۳/۱) این دوربین استفاده کنید.صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی یک روش بصری برای کنترل نقاط فوکوس، جستجو در منوها و بررسی تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. این صفحه همچنین دارای ویژگی کار از زوایای متنوع است تا بتواند از زاویه های بالا و پایین بهتر کار کند. منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای امکان نظارت روشن و واضح هم سطح را فراهم می کند و همچنین امکان کار با Touch AF و Drag AF برای حرکت دستی منطقه ی AF هنگام تصویر برداری با EVF برای کنترل بصری بیشتر فراهم می کند. Wi-Fi داخلی با NFC امکان اشتراک گذاری بی سیم آسان عکس و فیلم را در یک دستگاه همراه متصل امکان پذیر می کند. بلوتوث اجازه می دهد تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک سریع و خودکار تصویر بین دستگاه ها و همچنین قابلیت کنترل از راه دور، متصل کنید. Wi-Fi همچنین پخش مستقیم محتوای شما را مستقیماً از دوربین امکان پذیر می کند و در صورت استفاده با نرم افزار EOS Webcam Utility ، EOS M50 Mark II می تواند به راحتی جایگزین وب کم شود. فلاش pop-up داخلی دارای نور اضافی برای کار در شرایط کم نور است. محل نصب فلاش بالای دوربین نیز برای کار با فلاش خارجی اختیاری برای کنترل بیشتر در دسترس است.در این دوربین از یک باتری لیتیوم یون به عنوان منبع تغذیه استفاده شده که توانایی گرفتن ۳۰۵ عکس با یک‌بار شارژ را دارد. تجربه‌ها نشان می‌دهد که پس از ۳۰ دقیقه فیلم‌برداری، نیاز است تا به سراغ شارژ باتری بروید.

ابعاد 116x88x59 میلیمتر
ابعاد حسگر APS-C
اندازه صفحه نمایش 3 اینچ
پیکسل‌های موثر 24 مگاپیکسل
تاریخ معرفی Oct 14, 2020
تراز سفیدی 7 حالت
تعداد پردازشگر 1
توضیحات حساسیت قابل گسترش تا 51200 ISO
حالات اتوفوکوس انتخاب تک نقطه پیوسته تشخیص چهره تشخیص فاز تشخیص کنتراست تعقیبی تکی چندناحیه لمسی مرکزی مشاهده مستقیم
حداقل فاصله کانونی 15 میلیمتر
حداکثر رزولوشن 6000×4000
حداکثر فاصله کانونی 45 میلیمتر
دامنه حساسیت ISO 100-25600
رزولوشن صفحه نمایش 1,040,000
سطوح کیفیت JPEG FINE standard
سطوح کیفیت RAW RAW
ضد نفوذ  
ضریب فاصله کانونی 1.6 برابر
فرمت ذخیره سازی عکس JPEG RAW
کل پیکسل‌ها 26 مگاپیکسل
نام محصول Canon EOS M50 Mark II kit 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM
نسبت ابعاد عکس 1:1 16:9 3:2 4:3
نصب لنز EF-M
نوع حسگر CMOS
نوع منظره‌یاب الکترونیک
وزن 587 گرم (بدنه و لنز)
وضعیت صفحه نمایش کاملا متحرک

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است