به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB-3235

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ایرپاد پرووان مدل PHB3235 یکی کالاهای تولید شده در حوزه لوازم جانبی موبایل می‌باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. این کالا به محض عرضه به بازار توانسته نظر بسیاری مصرف کنندگان را به خود جلب کند. از دلایل خرید ایرپاد پرووان PHB3235 کنترل لمسی گوشی‌ها شارژ مجدد گوشی‌ها به تعداد 4 مرتبه اتصال TWS طراحی ارگونومیک و وزن سبک گوشی‌ها صدای باکیفیت و بدون نویز میکروفون داخلی باکیفیت جهت مکالمه می باشد.ایرپاد پرووان مدل PHB3235 در ابعادی معادل طول 50 و عرض 30 میلی متر طراحی و تولید شده است. مجموع وزن محفظه ایرپاد و گوشی‌ها معادل 32.6 گرم است. جنس بدنه این کالا از ترکیب پلیمر کربن و پلاستیک ABS می‌باشد که همین موضوع بیانگر مقاومت آن در برابر حرارت بالا است. در قسمت کناری محفظه شارژ یک پورت Type-C تعبیه شده که بوسیله آن می‌توان نسبت به شارژ کالا اقدام کرد. گوشی‌های ایرپاد پرووان PHB3235 با طراحی ارگونومیک به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند. گوشی‌ها از جنس پلاستیک ABS باکیفیت ساخته شده‌اند که وزنی معادل 3.6 گرم دارند و پس از استفاده طولانی باعث ایجاد حس درد و خستگی نمی‌شوند.

ایرپاد پرووان مدل PHB3235 از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد که تا 10 متر برد موثر دارد. باتری به کار رفته درون محفظه شارژ از نوع لیتیمی با ظرفیت 300 میلی آمپر است که در مدت زمان 90 دقیقه از طریق پورت Type-C با ولتاژ 5 ولت شارژ می‌شود. باتری محفظه شارژ از کیفیت بالایی برخوردار است و تا 500 مرتبه قابلیت شارژ مجدد دارد. این محفظه قابلیت شارژ مجدد گوشی‌ها تا 4 مرتبه را دارد که معادل 10 ساعت پخش موسیقی را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. باتری به کار رفته درون گوشی‌ها از نوع لیتیمی و معادل 40 میلی آمپر است که در مدت زمان 60 دقیقه داخل محفظه به طور کامل شارژ می‌شود و به مدت 3 ساعت جهت مکالمه و موسیقی مورد استفاده قرار گیرد. صدای خروجی از گوشی‌ها با حساسیت 94 دسیبل و امپدانس 32 اهم در بازه مجاز 20 تا 20000 هرتز شنوایی انسان قرار دارد و به هیچ عنوان آسیبی به سیستم شنوایی وارد نمی‌کند. از فناوری‌های بسیار کاربردی به کار رفته در این ایرپاد می‌توان به قابلیت اتصال TWS اشاره کرد. کاربر می‌تواند گوشی‌ها را باهم و یا جداگانه استفاده کند.

برروی هرکدام از گوشی‌ها سنسور لمسی تعبیه شده که بوسیله آن می‌توان نسبت به قطع و وصل کردن موسیقی، پاسخگویی به تماس و…. اقدام کرد. نحوه عملکرد سنسورها به شرح زیر است: 

پخش / متوقف کردن موسیقی: یکبار کلیک

تغییر به قطعه بعدی موسیقی:  دو بار کلیک

تغییر به قطعه قبلی موسیقی: سه بار کلیک

پاسخ به تماس ورودی: یکبار کلیک

قطع کردن تماس ورودی: دو بار کلیک

اتمام تماس: یکبار کلیک

مشخصات کلی

وزن

40 گرم

 مشخصات فنی

نوع اتصال

بی‌سیم

نوع گوشی

دو گوشی

مناسب برای

مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی

رابط

بلوتوث

نسخه‌ی بلوتوث

5.0

پاسخ فرکانسی

20-20000 هرتز

مقاومت در برابر رطوبت و عرق

*

قطر درایور

10 میلی‌متر

باتری

 

دیگر ویژگی‌ها

میکروفون , دارای محفظه شارژ

NFC

*

محدوده عملکرد

10 متر

جنس بدنه

پلاستیک

مقاومت در برابر آب

*

نوع باتری

لیتیومی

نشانگر LED

*

سایر مشخصات

300 ميلي آمپر براي کيس شارژ و 40 ميلي آمپر براي هر گوشي

پشتیبانی از سیستم TWS

دارد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است