به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هندزفری بلوتوثی پرووان مدل PHB3240

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

889,000
779,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

هندزفری بلوتوثی PHB3240 یکی دیگر از محصولات شرکت «Proone» است از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. هندزفری پرووان مدل PHB3240 دارای دو گوشی با فناوری TWS است که درون یک محفظه قابل شارژ قرار دارند. این هندزفری از بلوتوث نسخه 5 بهره می برد و تا فاصله 10متر برد موثر دارد. جنس بدنه این محفظه از نوع ABS که در مقابل حرارت مقاومت خوبی دارد و جنس باتری از نوع لیتیومی می باشد. محفظه هندزفری دارای ابعادی معادل طول 47، عرض 6/ 53 و ارتفاع 3/25 میلی متر است که وزنی معادل 1/39 گرم و هر کدام از گوشی ها نیز وزنی معادل 8/3 گرم دارد. گوشی‌های هندزفری به محض خارج شدن از درون محفظه روشن شده و به یکدیگر متصل می‌شوند. برای اتصال آن‌ها به گوشی موبایل صرفا کافیست بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و به راحتی به آن متصل شوید. شارژ شدن هر یک از این گوشی ها به مدت 50 دقیقه زمان می برد و شما تا 4 ساعت به صورت مداوم می توانید از آن ها استفاده کنید. این هندزفری ها در داخل یک باکس قرار می گیرند که هم برای نگهداری و هم برای شارژ گوشی ها از آن استفاده می شود. بر روی این باکس صفحه LCD طراحی شده که میزان شارژ را نشان می دهد. استفاده از این هندزفری به صورت تاچ است. محفظه شارژ دارای ظرفیت باتری معادل 400 میلی آمپر و هر کدام از گوشی ها با ظرفیت 40 میلی آمپر مجهز شده است. از اقلام همراه این هندزفری کابل Type-c USB است که داخل یک جعبه زیبا قرار گرفته است.محفظه شارژر ظرفیت باتری 400 میلی آمپری دارد و هر کدام از گوشی ها با ظرفیت 40 میلی آمپرساعت مجهز شده اند. محفظه هندزفری دارای ابعادی معادل طول 47، عرض 6/ 53 و ارتفاع 3/25 میلی متر است  و وزنی معادل 39.1 گرم دارد.. این محفظه دارای یک نمایشگر  از نوع LCD است که وضعیت هندزفری را به ما نشان می‌دهد. محفظه شارژر از طریق یک درگاه ورودی میکرو با ولتاژ 5 ولت شارژ می‌شود که مدت زمان شارژ کامل آن معادل 1 ساعت و 10 دقیقه است. هندزفری PHB3240 با حساسیت 94 دسی بل و امپدانس 16 اهم این اطمینان را به شما می‌دهد که بهترین صدا را به شما انتقال کند.هندزفری پرووان از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است. علاوه بر آن این هندزفری بسیار سبک بوده و هر گوشی وزنی 3.8 گرمی دارد که برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب هستند. گوشی‌های هندزفری به محض خارج شدن از درون محفظه روشن شده و به یکدیگر متصل می‌شوند. برای اتصال آن‌ها به گوشی موبایل صرفا کافیست بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و به راحتی به آن متصل شوید. این هندزفری از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد که تا فاصله 10 متر برد موثر دارد. شارژ شدن هر یک از گوشی‌ها کمتر از یک ساعت زمان می‌برد و شما تا 4 ساعت به صورت مداوم می‌توانید با آن موسیقی گوش دهید.

این هندزفری برای کاربری عمومی، روزمره و ورزشی مناسب است. از جمله مزایای این هندزفری می‌توان به وجود دو میکروفون در هرکدام از گوشی‌ها اشاره کرد تا صدای مناسبی را به مخاطبتان حین مکالمه منتقل کند. کیفیت عمومی پخش صدا در این هندزفری بلوتوثی مناسب بوده و امکانات و قابلیت‌های خوبی ارائه می‌دهد . این هندزفری علاوه بر زیبایی به لحاظ ارگونومی هم بسیار مناسب بوده و به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. کیفیت ساخت این هندزفری قابل قبول است و می‌تواند مخاطب خود را راضی کند. این هندزفری نسبت به قیمتی که با آن ارائه می‌شود؛ ارزش خرید دارد .

خلاصه :

در طول روز حتما پیش خواهد آمد که در یک مکان عمومی باشید و بخواهید یک ویدیو را ببینید و لزوم وجود یک هندزفری برای شما حس خواهد شد. هندزفری مناسبی که بتواند برای مکالمه تلفنی و گوش دادن موزیک هم مناسب باشد و از نظر ظاهری هم زیبا باشد. پراوون از جمله برندهایی است که اقدام به تولید هندزفری‌هایی با قیمت مناسب و کیفت خوب کرده است. یکی از این هندزفری‌ها هندزفری بلوتوثی PHB3240است که می‌تواند برای افرادی که به دنبال هندزفری بی‌سیم با قیمت مناسب هستند مفید باشد. این هندزفری دارای دو گوشی با فناوری  TWSاست که درون یک محفظه قابل شارژ قرار دارند. در ادامه بیشتر با این هندزفری آشنا خواهیم شد.

  • نوع کاربری
    هندزفری
  • فرکانس پاسخگویی هدفون
    20 تا 20000 هرتز
  • حساسیت ورودی
    98 دسیبل
  • قطر اسپیکر
    13 میلی متر
  • میکروفن
  • نوع اتصال
    بی سیم
  • تکنولوژی بی سیم
    bluetooth
  • نوع رابط
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    نسخه 5.0
  • حداکثر برد
    10 متر
  • ظرفیت باتری
    400 ميلي آمپر براي کيس شارژ و 40 ميلي آمپر براي هر گوشي
  • نشانگر LED
  • مزایا
    مناسب برای استفاده عمومی، ورزش و مکالمه
    سبک و طراحی ارگونومیک
    کیفیت ساخت بالا

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است