به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هنذفری بلوتوثی پرووان مدل PHB-3340

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

از زمان ورود هدفون ها به بازار کارای این وسیله روز به روز بیشتر شده و اشکال گوناگونی به خود گرفته است. هدفون بلوتوثی دور گردنی پرووان MUSE PHB3340 از جمله هدفون های است. که علاوه بر ظاهر اسپورت و دورگردنی بودن قابل انعطافش نیز بسیار سبک است. به طوری که شما می توانید ساعت ها از این هدفون استفاده کنید و به هیچ عنوان خسته نشوید.از دیگر قابلیت های این هدفون وجود سه دکمه بسیار کاربردی است که امکان استفاده شما را بدون استفاده از تلفن همراه به میزان قابل توجهی بالا برده است. این سه دکمه بر روی بدنه طراحی شده است و به شما امکان قطع یا وصل تماس، عقب جلو کردن موزیک و با نگه داشتن دکمه کم ویا زیاد صدای موزیک خود را کنترل کنید.

از دیگر قابلیت های این هدفون 8 ساعت پخش بدون وقفه و 300 ساعت حالت آماده باش می باشد.هندزفری بلوتوث پرووان مدل PHB-3310 قابل شارژ است و میزان زمان شارژ شدن هدفون 15 دقیقه می باشد و این خیلی کمتر از هدفون های موجود در بازار می باشد و این ویژگی به دلیل فست شارژ بودن این هدفون می باشد.این هدفون داری سری های از جنس سلیکون می باشد که به راحتی در گوش چفت می شود و قابلیت مگنتی دارد و به شما این امکان را می دهدکه هرگاه نیاز به آن نداشتید سری ها به هم متصل شود و از رها ماندن آن ها جلوگیری می کند.

وزن

جنس بدنه

ABS + Metal

ظرفیت باتری

80 میلی آمپر

مدت زمان شارژ

2 ساعت

مدت زمان پخش

7 ساعت

مدت زمان استندبای

200 ساعت

نسخه بلوتوث

5.0

محدوده عملکرد

10 متر

فرکانس

20 تا 20000 هرتز

حساسیت صدا

115 دسیبل

قطر درایو

10 میلی متر

امپدانس

32 اهم

اقلام همراه

2 جفت سری حلزونی – کابل شارژ Micro-USB

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است