به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

رینگ لایت عکاسی ویتاکون Vitacon Ring light FE-480IIII

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

رینگ لایت ها ( نورهای حلقه ایی) ابزاری ساده برای نورپردازی است که معمولاً برای گرفتن عکس های زیبا ، پرتره و عکاسی ماکرو استفاده می شود، هنگامی که در عکاسی استفاده می شود ، نور جذابی را بر روی چشم سوژه می اندازد و در عین حال که نور را به شکل یکنواخت از خود ساطع می کند باعث حذف سایه ها می شود. معمولاً در جلوی سوژه قرار داده می شود و دوربین در وسط حلقه نور گذاشته می شود.  رینگ لایت در درجه اول برای برنامه های عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شود. به طور معمول برای گرفتن عکس های پرتره ، ماکرو و برنامه های کاربردی دیگر که شامل عکس برداری نمای نزدیک (کلوز آپ) فقط با یک سوژه می شود ، مانند عکاسی در صنعت مد، سالن ها زیبایی یا مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به عنوان ابزاری با نورپردازی اقتصادی به منظور فیلمبرداری در داخل خانه و فضاهای بسته استفاده می شود. عکاسان و فیلمبرداران علاقمند به رینگ لایت فلاش هستند زیرا ضمن کاهش ظاهر سایه های نامناسب ، نورپردازی پراکنده تری را نسبت به سوژه ایجاد می کنند و به این دلیل این وسیله، ابزاری محبوب برای پرتره های نمای نزدیک است.  رینگ فلاش می تواند سوژه شما را “برجسته” کند و مانند نورهای ناهموار باعث ناپدید شدن یا تغییر نقاط برجسته صورت نمی شود و به این ترتیب این ویژگی این نور را به ابزاری مناسب برای انجام نورپردازی و گرفتن سلفی تبدیل می کند. رینگ لایت فلاش LED از لامپ های سفید و یا گرم ساخته شده اند که نور روز را در یک فضای داخلی تقلید می کنند و با قابلیت تغییر کلوین و همچنین تغییر میزان شدت نور، رنگ پوست طبیعی فرد را نشان می دهند. همانطور که می دانید رینگ لایت ها با انداختن نور در چشمان سوژه دارای چراغ های دایره ای هستند. این نورهای تماشایی بلافاصله پرتره را جذاب تر و توجه بیننده را به چشمان سوژه جلب می کنند. اگر تنها نور موجود باشد ، متوجه می شوید که یک “هاله” سایه در اطراف سوژه وجود دارد. همچنین می توانید از رینگ لایت به عنوان نور پر کننده در استودیوهای عکاسی استفاده کنید که در آن مکان ممکن است منابع نوری دیگری نیز داشته باشند. این وسیله تضمین می کند که به اندازه کافی روشنایی و نور ملایم دارید تا مستقیماً سوژه خود را برای داشتن ظاهری سه بعدی تر روشن کنید.  تقریباً هر هنرمند جدی در حوزه آرایش(میکاپ آرتیست ها) در یوتیوب از یک رینگ فلاش برای آرایش(میکاپ)، آموزش آرایش استفاده می کند زیرا این نور بلافاصله برجستگی های صورت را افزایش می دهد و به نمایش رنگ های واقعی پوست و همچنین محصولات آنها کمک می کند. آنها به سادگی رینگ فلاش ها را در زمان انجام آرایش جلوی دوربین ها (یا دوربین گوشی) خود قرار می دهند و کار ضبط را آغاز می کنند.  پس از آماده شدن سوژه، کافی است رینگ لایت را جلوی دوربین خود قرار دهید. صرف نظر از اینکه از دوربین تلفن همراه یا یک دوربین حرفه ای تر استفاده می کنید ، مطمئن شوید که لنز درست در مرکز رینگ لایت قرار گرفته است و به این ترتیب شما نور یکنواختی را بر روی سوژه خود خواهید داشت. برای نگه داشتن دوربین و رینگ لایت در محل خود ، از گیره یا حتی سه پایه(برای دوربین جداگانه باید تهیه شود) استفاده کنید

رینگ لایت یک وسیله جذاب و کاربردی در حوزه عکاسی و فیلم‌برداری است که می‌تواند کیفیت و شدت نور را افزایش دهد. رینگ لایت حرفه‌ای ویتاکون 480 IIII برای عکاسی‌ پرتره، عکاسی‌ تبلیغاتی و استریم ایده‌آل است. برای شناخت بیشتر این محصول فوق‌العاده همراه ما باشید.این رینگ لایت ویتاکون دارای 480 چراغ LED است. این چراغ‌ها دور تا دور یک حلقه قرار گرفته‌اند. قطر این حلقه از داخل 35 سانتی‌متر و از بیرون 45 سانتی‌متر است. یک صفحه نمایش در پایین این حلقه قرار گرفته است که می‌توانید مشخصات مربوط به تنظیمات نور را روی آن مشاهده کنید. در سمت راست این صفحه نمایش، دکمه خاموش و روشن دستگاه قرار دارد. درگاه اتصال به آداپتور شارژر نیز در سمت چپ آن قرار گرفته است. یک هولدر موبایل برای رینگ لایت مدل 480 IIII در نظر گرفته شده است؛ که می‌توانید گوشی خود را با اطمینان کامل به آن متصل کنید. علاوه بر آن یک سه پایه به همراه این محصول ارائه شده که استفاده از آن در سطوح مختلف را ممکن می‌سازد. یک ریموت نیز برای راحتی و کنترل از راه دور در پکیج این محصول موجود است.

قدرت نور این دستگاه 96 W است؛ و می‌توان شدت آن را بین 0% تا 100% تنظیم نمود. چراغ‌های این رینگ لایت ویتاکون از نوع RGB هستند و سه سطح نور طبیعی و شش حالت رنگی دارند. دمای رنگی این رینگ لایت را می‌توان بین 3200 تا 5500 کلوین تنظیم نمود.رینگ لایت Vitacon 480 IIII می‌تواند توان لازم برای کار را هم از برق مستقیم و هم از باتری به‌دست آورد. امکان کار با باتری یک مزیت محسوب می‌شود، چون این رینگ لایت را به یک وسیله قابل حمل و قابل استفاده در فضاهای آزاد تبدیل می‌نماید. این دستگاه با باتری سری NP-970 سازگاری دارد که باید به صورت جداگانه تهیه شود. ضمناً، آداپتور کابل برق در جعبه این دستگاه قرار گرفته شده است.آینه های همراه این وسیله  کمکتان می کند تا هنگام گریم یا  عکاسی سلفی حداکثر دقت را در نظر داشته باشید.معمولا یک سمت این آینه معمولی (آینه تخت) و سمت دیگر با بزرگنمایی(آینه مقعر) است که برای آرایشگرها و شخصی که قصد دارد جلوی دوربین گریم کند مناسب است.شاید برای شما جالب باشد که آرایشگران حرفه ای با استفاده از این نور های ال ای دی و بدون نور های مزاحم می توانند گریم و آرایش های بدون نقصی داشته باشند.آینه دوطرف مقعر و ساده همراه با هولدر نگهدارنده موبایل به کاربر جهت خودآرایی و ضبط لایو و عکاسی سلفی کمک می کند.

این رینگ لایت محصولی فوق‌العاده از برند باقدمت ویتاکون است که برای کاربردهای مختلف از جمله عکاسی پرتره، تبلیغات، مدلینگ، ماکرو و غیره قابل استفاده است. همانطور که از نام این رینگ لایت پیداست از 480 چراغ پرقدرت ساخته شده است و می‌تواند نور کافی برای عکاسی با دستگاه‌های مختلف را فراهم کرده و قابلیت‌های نورپردازی متنوعی ارائه دهد. Vitacon 480 IIII برای افزایش کارایی، از سه پایه و ریموت کنترل نیز بهره می‌برد. در هر زمینه کاری که فعالیت می‌کنید و نیاز به پیشرفت دارید؛ ما این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.این رینگ لایت برای عکاسی پرتره و مدلینگ بسیار کاربرد دارد. استفاده از رینگ لایت می‌تواند یک حلقه نور یا همان catch light منحصربه‌فرد در چشم سوژه ایجاد کند و جلوه خاصی به آن ‌ببخشد. بلاگرها در هر زمینه شغلی که سعی در ارتقای کیفیت کار خود دارند و مخصوصاً بیوتی بلاگرهایی که برای نشان دادن جزییات صورت نیازمند نورپردازی یکنواخت هستند؛ می‌توانند از رینگ لایت Vitacon 480 IIII برای ضبط عکس و ویدیو و همچنین استریم زنده استفاده کنند. این رینگ لایت برای عکاسی ماکرو جهت تبلیغات هم مفید است؛ چون هرگونه سایه در شی را از بین می‌برد. همچنین می‌توانید از قابلیت‌های نوردهی این ابزار برای Light Painting یا نقاشی با نور نیز استفاده کنید.

رینگ لایت عکاسی ویتاکون FE-480IIII با 480 قطعه لامپ LED قدرتی برابر با 96 وات دارد که می تواند نور قابل توجهی را برای کاربر فراهم نماید.کاربر می تواند رنگ نور رینگ لایت را در بازه 3200 تا 5500 کلوین بنا بر نیاز خود تغییر دهد و در این حالت رنگ نور زرد تا سفید را داشته باشد. پنل پشتی این مدل رینگ لایت دارای صفحه نمایشگر برای نمایش تنظیمات اعمال شده بر روی رینگ لایت است.    پورت USB موجود روی بدنه ی پشتی رینگ لایت به شارژ گوشی موبایل حین استفاده از رینگ لایت کمک می کند. این مدل رینگ لایت به کمک آداپتور و از طریق برق شهری روشن می شود.کاربر می تواند با خرید این مدل از آن در استودیو و یا فضاهای داخلی استفاده نماید.همچنین با خرید دو عدد باتری قابل شارژ سری NP-F می توانید از این رینگ لایت به صورت پرتابل در فضای باز استفاده نمایید.

نام محصول :رینگ لایت عکاسی ویتاکون Vitacon Ring light FE-480IIII
دمای رنگ: 3200-5500 کلوین
تعداد ال ای دی :480 قطعه لامپ LED
صفحه نمایش :دارد
پورت USB :دارد ل
وازم همراه این محصول: کیف ، هولدر موبایل ، ریموت کنترل ، آداپتور و کابل برق
قطر خارجی :45 سانتی متر
قابلیت نصب باتری:دارد
 
 

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است