به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل پرووان مدل Kara psb 4102

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

اسپیکرهای بی سیم یکی از جذاب ترین لوازم جانبی هستند که تا کنون طراحی و تولید شده است. بلندگوهای بی سیم با فراهم آوردن امکان پخش موزیک بدون وابستگی به کابل شارژ کاربران را در هر شرایط محیطی همراهی خواهند کرد. به همین دلیل در گروه لذت بخش ترین لوازم دیجیتالی و هوشمند محسوب می شوند. اسپیکر بلوتوث پرووان مدل Kara-02 یک ابزار برای پخش فایل های صوتی است. به دلیل طراحی استوانه ای شکل اسپیکر Kara series صدا در تمام اطرافه صورت 360 درجه پخش می شود.درون اسپیکر استوانه ای pro one دو عدد بلندگو با قطر درایور 52 میلی متری وجود دارد. همچنین امپدانس 4 اهمی نیز باعث افزایش کیفیت صدا می شود. در ادامه نیز می توانیم شاهد توان کلی 10 واتی نیز باشیم. اسپیکر پرتابل پرووان مدل Kara psb، برای شنوندگانش صدایی در محدوده ی فرکانسی 60 الی 20000 هرتزی پخش میکند. علاوه بر آن استفاده از یک عدد ساب ووفر درون این اسپیکر نیز تاثیر بسیار زیادی بر شفافیت و بلندی صدا می گذارد.  تمامی قابلیت های مذکور صدایی استریو، فراگیر، شفاف و جذاب با بلندی عالی برای کاربر فراهم می آورد.

اسپیکر Kara series پرووان همراه شما در ماجراهای زندگی است. با قابلیت ویژه TWS در این اسپیکر، شمامی توانید دو اسپیکر پرووان Kara series را به هم متصل کرده و حجم صدای موسیقی را دو برابر کنید. شما با افزایش صدای موسیقی تجربه فیلم با صدای استریو را خواهید دید. اسپیکر پرووان Kara series یک اسپیکر پرتابل است و هر جایی که بخواهید می توانید آن را همراهتان ببرید. باتری داخلی اسپیکر ظرفیت برابر با 1200 میلی آمپر ساعت دارد. با دکمه های تنطیم صدا میتوانید موزیک را نیز عوض کنید، همچنین با دکمه پاور اسپیکر شما قادر به خاموش روشن کردن دستگاه، پخش و توقف موزیک و دبل کلیک باعث تغییر MOD موزیک می شود.اسپیکر پرتابل پرووان، از یک باتری قدرتمند 1200 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این باتری می تواند انرژی مورد نیاز برای پخش موسیقی را تا 8 ساعت به صورت مداوم و در حجم صدای 50 درصدی پخش نماید. همچنین باتری اسپیکر pro one، می تواند در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ شود. باتری این اسپیکر در مرور زمان کیفیت خود را حفظ می کند و دچار افت نمی شود.

با اسپیکرهای پرووان بدون نیاز به گوشی با کیفیتی بالا تماس های خود را جواب بدهید،فقط کافی ست دکمه پاور را دوبار فشار بدهید.پرو وان در ساخت اسپیکر استوانه ای و دو کاره اش به گونه ای عمل نموده است که توانسته است به طور کامل نظر کاربران را جلب کند. طراحی جذاب در کنار قدرت و کیفیت صدا و قابلیت های عالی این اسپیکر، باعث افزایش محبوبیت آن شده است. همچنین با وجود توان ده واتی و داشتن قابلیت مکالمه و استفاده از aux در کنار جنس بدنه ی پارچه ای بسیار جذاب نموده است. این اسپیکر در میان سایر اسپیکر های هم رده اش از ارزش خرید بسیار بالایی بهره مند است. اگر تمایل به خرید یک اسپیکر با تمامی قابلیت های بالا در کنار صدایی با کیفیت دارید، اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل kara psb 4102 یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

    • نوع اتصال

      بی‌سیم و باسیم

  • تعداد اجزاء اسپیکر

    2 عدد

  • منبع انرژی

    باتری

  • وزن هر ستلایت (تکه)

    480 گرم

  • مدت زمان شارژ شدن

    2 ساعت

  • مدت زمان پخش

    8 ساعت (50٪ صدا)

  • نسخه‌ی بلوتوث

    5

  • حداکثر برد بلندگو

    15 متر

  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه

    micro sd

  • مشخصات دیگر

    TWS : ( قابلیت اتصال دو اسپیکر به صورت همزمان از یک مدل)
    امکان پاسخ به تماس بدون نیاز به تلفن همراه
    امکان عقب و جلو کردن موزيک به صورت دستی
    وصل شدن خودکار بلوتوث پس از یک بار اتصال
    امکان پخش رادیو

  • سازنده

    پرووان

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است