به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هندزفری پرووان مدل S03-PHF 3945

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

هندزفری سیم دار ProOne مدل S03 محصولی دیگر از تولیدات سری S شرکت پرووان است. این هندزفری همانند محصولات دیگر پرووان از کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی ارگونومیک و استاندارد این هندزفری از ویژگی های جالب توجه آن می باشد.

همان طور که می دانید برای اتصال این هندزفری می بایست کابل آن را به پورت 3.5 میلی متری تلفن همراهتان متصل کنید. پخش صدای این هندزفری به صورت استریو است و می توانید میزان صدای در حال پخش را از طریق دکمه های مدیریتی روی بدنه این هندزفری، کم یا زیاد کنید همچنین می توانید تماس های دریافتی تان را تنها با فشردن دکمه مکالمه، پاسخ دهید.

برند :
pro one
مدل :
S03
نوع :
هندزفری
نوع اتصال :
با سیم
رابط اتصال:
جک 3.5 میلیمتری صدا
طول کابل :
110 سانتی متر
قطر اسپیکر :
10 میلیمتر
آمپدانس
16 اُهم
فرکانس پاسخ گویی :
20 هرتز-20 کیلو هرتز
حساسیت :
95 دسی بل
سایر مشخصات :
پشتیبانی از فرمت های صوتی مختلف, دارای کیفیت و شفافیت بالای صدا, دکمه های کنترل صدا, طراحی ارگونومیک, قابلیت مکالمه و پخش موزیک, مناسب ورزش، پیاده روی و مصارف روزانه
رنگ بندی :
سفید, مشکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است