به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هندفری بلوتوثی گردنی پرووان مدل PHB3350

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

شرکت پرووان که به تازگی عرضه محصولات خود را در بازار ایران آغاز کرده است، به ساخت انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت اشتغال دارد. قیمت مناسب تولیدات برند ProOne موجب استقبال گسترده ایرانیان در خرید محصولات پرو وان شده است. شرکت پرو وان کاربرد پلاستیک بی کیفیت را کنار گذاشته و از مواد بسیار مرغوبی برای ساخت هندزفری و پاوربانک Pro One استفاده می کند. به همین دلیل، می توانید به استحکام و دوام محصولات ProOne اطمینان کامل داشته باشید. این در حالی است که قیمت لوازم جانبی پرووان هنوز هم ارزان و قابل دسترس محسوب می شود و همین امر، طرفداران زیادی برای شرکت ProOne رقم زده است.

از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات برند پرو وان می توان به هندزفری پرووان اشاره کرد. این تولیدات در انواع و اقسام طرح ها و مدل های گوناگون ساخته می شوند و با داشتن مدل های بلوتوث (بی سیم) و با سیم، شما را در گوش دادن آسان به موزیک و پاسخگویی به تماس تلفنی، همراهی می کنند.هندفری بلوتوثی گردنی پرووان مدل PHB3350یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات این شرکت می یاشد.

  • وزن : .....
  • نوع : .....
  • نام تولید کننده : .....
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو : .....

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است