به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هندزفری بلوتوثی گردنی پرووان مدل PHB-3330

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

پرووان یکی از شرکت های فعال در زمینه ی تولید لوازم جانبی موبایل و گجت های صوتی است. این برند در تلاش است تا با بهبود کیفیت محصولات خود محبوبیت خود را در میان مصرف کنندگانش افزایش دهد. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری همیشه شاهد افزایش ارتقا کیفیت محصولات و گجت ها و تنوع آن ها هستیم. این روزها محصولاتی که از نظر کاربری راحت می باشد در میان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. هدفون بلوتوث گردنی مگنتی ProOne مدل PHB3330 به علت بلوتوثی بودن یکی از هدفون های محبوب در میان قشر جوانان است.این هدفون به صورتی طراحی شده تا در استفاده‌ دراز مدت گوشتان را اذیت نکند. یکی از دلایل این ویژگی وزن سبک این مدل است. برای زمانی که قصد ورزش دارید، گردنی این هدفون کارایی بسیاری دارد. از طریق بلوتوث،هدفون پرووان مدل PHB3330 را به گوشی‌هوشمندتان متصل کرده و قابلیت پخش موسیقی و مکالمه را به شما می‌دهد. برای این مدل بلوتوث نسخه 5.0 در نظر گرفته شده و برد بلوتوث این هدفون تا 10 متر محاسبه شده است. با استفاده از این باتری شما قادرید تا 9 ساعت از این هدفون استفاده کنید.

هندزفری پرووان مدل PHB3330 به صورت دورگردنی ساخته شده است و کابل آن با قابلیت انعطاف پذیری بالا کارایی لازم را در استفاده طولانی مدت در اختیار کاربر قرار می دهد. ایرفون های آن نیز با طراحی In-Ear به راحتی داخل گوش جای می گیرند و با وزن نسبتا کمی که دارند بدون ایجاد هرگونه احساس سنگینی و ناراحتی مناسب برای دوستداران موسیقی در حین فعالیت های مختلف ورزشی و روزمره می باشند، همچنین موقع انجام کارهای پرتحرک نیز به صورت پی در پی از گوش نمی افتند. سری ها از خاصیت مغناطیسی برخوردار هستند که در صورت عدم استفاده از آنها هنگام پیاده روی، ورزش و فعالیت های سنگین با جفت شدن آهنربایی به یکدیگر از افتادن و یا آسیب هندزفری جلوگیری می کنند. یک سری دکمه فیزیکی جهت کنترل و مدیریت پخش موسیقی، روشن و خاموش، برقراری تماس، تنظیم ولوم و … نیز بر روی این هدست قرار دارد.

هدفون گردنی پرووان مدل PHB3330، از جنس پلاستیک مقاوم ABS ساخته شده است. این پلاستیک در بخش گردنی فشرده سازی شده و کمی سنگینی دارد. این وزن باعث قرارگیری راحت بر روی گردن کاربر می شود و از افتادن آن ممانعت می کند. این هندزفری دور گردنی حالتی انعطاف پذیر دارد. به علت انعطاف پذیری بالا در بخش گردنی، کاربر می تواند به راحتی آن را بر روی گردن خود تنظیم کند. مورد دیگری که این هدفون را بسیار محبوب کرده است، وزن سبک آن است. این هدفون برخلاف سایر محصولات وزنی در حدود 42 گرم دارد.علاوه بر آن دو گوشی دارد که توسط سیم به گردنی متصل شده اند. در بخش خارجی گوشی ها خاصیت مگنتی وجود دارد که این خاصیت منجر می شود تا زمانی که کاربر این هدفون را برروی گردن خود قرار داده و از آن استفاده نمی کند در بخش جلوی از پشت به یکدیگر بچسبند. این ویژگی خاص برای ممانعت از افتادن بسیار مناسب می باشد. در بخش انتهای دو سر گردنی دو عدد جایگاه قرار گرفته است. این جایگاه ها نیز خاصیت مگنتی دارند و هر کدام از آن ها به حالت نیم دایره است و به منظور جایگیری گوشی ها می باشد.کیفیت صدای هدفون ProOne مدل PHB3330 از آمپدانس 16 اهمی بهره می برد. این هدفون با استفاده از فرکانس پاسخگویی در محدوده ی 20 الی 20هزار هرتزی می توان به خوبی صدایی با کیفیت مناسب را داشت. در کنار امپدانس و محدوده ی فرکانسی مناسب این هدفون، قطر درایور ده میلی متری در اسپیکر مذکور صدایی واقعی را برای کاربر فراهم می آورد.

 

  • وزن
    40 g
  • نوع کاربری
    هندزفری
  • فرکانس پاسخگویی هدفون 
    20 هرتز الی 20 کیلوهرتز
  • امپدانس
    16 اهم
  • حساسیت ورودی
    102 دسی بل
  • قطراسپیکر
    10 میلی متر
  • میکروفن
    دارد
  • نوع اتصال
    بی سیم
  • تکنولوژی بی سیم
    bluetooth
  • نوع رابط
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    نسخه 5.0
  • حداکثر برد
    10 متر
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمر
  • ظرفیت باتری
    200 میلی آمپر
  • تنظیم صدا
    دارد
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک
    دارد
  • سایر ویژگی ها
    گوشی های مگنتی (هنگام استفاده نکردن از هندزفری می توانید گوشی ها را به خاطر خاصیت مگنتی به یکدیگر متصل کنید و مانع از افتادن آن ها شوید.)
  • مزایا
    مناسب برای استفاده عمومی، ورزش و مکالمه
    سبک و طراحی ارگونومیک
    دارای میکروفون داخلی
    تصال بی سیم از طریق رابط 
    بلوتوث نسخه ۵٫۰
    ظرفیت باتری: ۲۰۰ میلی آمپر ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است