به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هاب و مبدل لایتنینگ به HDMI پرووان مدل PHU550

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

با استفاده از مبدل لایتنینگ به HDMI پرووان می‌توانید دستگاه‌های هوشمند با پورت لایتنینگ را به نمایشگر های دارای درگاه HDMI متصل نمایید و همزمان اقدام به شارژ دستگاه خود نمایید. مبدل لایتنینگ به HDMI یکی از کابل‌های رابط می‌باشد که قادر است ویدیو، صوت، تصویر یا هر محتویات دیگر موجود در حافظه دستگاه های آیفون یا آیپد شما را در نمایشگرهای بزرگتر مانند تلویزیون نمایش دهد.

زمان استفاده از کابل رابط HDMI می‌توانید بطور همزمان باتری دستگاه‌ خود را نیز شارژ نمایید. نحوه‌ی کار با کابل رابط HDMI بسیار راحت و ساده می‌باشد و کاربر به آموزش خاصی احتیاج نخواهد داشت.

جهت برقراری اتصال و انتقال داده ابتدا باید سمتی از کابل که کانکتور لایتنینگ قرار دارد را به پورت آیفون یا آیپد خود متصل نمایید و در سمت دیگر این مبدل می‌توانید کابل HDMI تلویزیون یا پروژکتور خود را متصل نمایید و محتویات دستگاه خود را در نمایشگر بزرگتری نمایش دهید. طول کابل لایتنینگ 10 سانتی متر می باشد.

نوع کابل یا تبدیل صدا و تصویر
طول سیم 10 متر
فیش ورودی USB
نوع فیش ورودی نری
اندازه فیش ورودی Lightning
فیش خروجی HDMI
نوع فیش خروجی مادگی
اندازه فیش خروجی سایز استاندارد
جنس روکش فیش فلز و پلاستیک

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است