به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل JBL PartyBox 110 Bluetooth speaker with 160W powerful sound

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

با اسپیکر قدرتمند و قابل حمل JBL PartyBox 110 می توانید مهمانی را با صدای قدرتمند و نمایش نور پویا شروع کنید. این دستگاه با نورپردازی منحصر به فرد LED هماهنگ شده، با صدای قدرتمند و باس عمیق، برای هر مهمانی، محتوای جدیدی به ارمغان می آورد. اسپیکر JBL PartyBox 110 دارای یک طراحی جمع و جور است که می توان آن را با یک دست حمل کرد. همراه با صدای با کیفیت JBL Original Pro با ظرفیت قدرت 160 وات با پاسخ فرکانس 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل همراه است که مجموعه ای از فن آوری های پیشرفته مانند بلوتوث 5.1 را در خود دارد. اسپیکرهای JBL PartyBox 110 یک اسپیکر بلوتوثی با چراغ های LED زیبا و سیستم ارتقا یافته مدل قبلی این برند است که به فضای بیشتر، مانند یک اثر هنری زیباتر، همراه با دو توییتر و دو ووفر مجهز شده اند. این دستگاه مجموعاً دارای 4 چراغ ، به همراه 2 چراغ چشمک زن در بالا و پایین برای دنبال کردن موسیقی است. به راستی JBL PartyBox 110 به شما تجربه سمعی و بصری بی نظیر و همه جانبه ای می بخشد که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می کند. هر نوع موسیقی با نمایش نور پویا بهتر است. نمایش نور پویا که با ضربان همگام سازی می شود، رنگ های همگام با ضربات را به حرکت در می آورد، در حالی که استروب ها و الگوهای قابل تنظیم چشمان شما را خیره می کند. این یک تجربه شنیداری و بصری منحصر به فرد است که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می نماید. همچنین می توانید مهمانی را تمام روز تأمین کنید. با 12 ساعت دوام باتری قابل شارژ داخلی، پخش ادامه خواهد یافت. ضمن آنکه با درجه مقاومت IPX4 می توانید آن را در کنار استخر با خود همراه کنید. JBL PartyBox 110 به دلیل دارا بودن گواهینامه IPX4 مقاوم در برابر آب است، بنابراین هرگز نگران خیس شدن و آسیب دیدن آن نخواهید بود. از سویی دیگر، با ورودی های میکروفون و گیتار، می توانید استعدادهای خود را هنگام آواز خواندن و بازی نشان دهید.در ادامه با فروشگاه اینترنتی e دی جی مارکت همراه باشید نا با جزییات بیشتری این اسپکر را بررسی کنیم:

اسپیکر JBL PartyBox 110 دارای یک طراحی جمع و جور است که می توان آن را با یک دست حمل کرد. همراه با صدای با کیفیت JBL Original Pro با ظرفیت قدرت 160 وات با پاسخ فرکانس 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز و حساسیت 6 دسی بل همراه است که مجموعه ای از فن آوری های پیشرفته مانند بلوتوث 5.1 را در خود دارد.  اسپیکرهای JBL PartyBox 110 یک اسپیکر بلوتوثی با چراغ های LED زیبا و سیستم ارتقا یافته مدل قبلی این برند است که به فضای بیشتر، مانند یک اثر هنری زیباتر، همراه با دو توییتر و دو ووفر مجهز شده اند. این دستگاه مجموعاً دارای 4 چراغ ، به همراه 2 چراغ چشمک زن در بالا و پایین برای دنبال کردن موسیقی است. به راستی JBL PartyBox 110 به شما تجربه سمعی و بصری بی نظیر و همه جانبه ای می بخشد که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می کند.هر نوع موسیقی با نمایش نور پویا بهتر است. نمایش نور پویا که با ضربان همگام سازی می شود، رنگ های همگام با ضربات را به حرکت در می آورد، در حالی که استروب ها و الگوهای قابل تنظیم چشمان شما را خیره می کند. این یک تجربه شنیداری و بصری منحصر به فرد است که هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل می نماید.همچنین می توانید مهمانی را تمام روز تأمین کنید.  با 12 ساعت دوام باتری قابل شارژ داخلی، پخش ادامه خواهد یافت. ضمن آنکه با درجه مقاومت IPX4 می توانید آن را در کنار استخر با خود همراه کنید. JBL PartyBox 110 به دلیل دارا بودن گواهینامه IPX4 مقاوم در برابر آب است، بنابراین هرگز نگران خیس شدن و آسیب دیدن آن نخواهید بود. از سویی دیگر، با ورودی های میکروفون و گیتار، می توانید استعدادهای خود را هنگام آواز خواندن و بازی نشان دهید.

صدای قدرتمند و حرفه ای فرقی

نمی کند در داخل یا خارج از خانه باشید، JBL PartyBox 110 موزیک را با دو سطح عمیق و باس قابل تنظیم ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید از صدای قدرتمند و حرفه ای اسپیکر لذت ببرید. 

هماهنگی نور با موزیک

هر نوع موزیک با نمایش نورهای پویا هیجان بیشتری خواهد داشت. رنگ های هماهنگ با ریتم موزیک، لذت شنیدن موزیک را دو چندان می کند. همچنین، نوارها و الگوهای نوری قابل تنظیم نمای زیبایی به اسپیکر می دهند. JBL PartyBox 110 با ارائه تجربه صوتی منحصربفرد، هر مهمانی را به یک اثر هنری تبدیل خواهد کرد. 

روشنایی بخشیدن به شب

با نور خیره کننده و پویای Party Box 110، می توانید مهمانان خود را جادو کنید. علاوه بر این، افکت های تأثیرگذار با تپش های ظریف و حرکات قدرتمند، تنظیمات متنوع برای فضاهای گوناگون را ارائه می دهند. 

باتری با دوام

اسپیکر را روشن کنید و از باتری با دوام که تا دوازده ساعت کار می کند، بهره مند شوید. در صورتی که به مدت زمان بیشتری نیاز دارید، فقط باید PartyBox  را به یک پریز برق متصل کنید و بدون محدودیت از شنیدن موزیک لذت ببرید. همچنین، زمان مورد نیاز برای شارژ کامل این باتری لیتیوم پلیمر 3.5 ساعت است. 

طراحی ضد آب

PartyBox 110 در ابعاد 300 × 568 × 295 میلیمتر و با وزن 10.84 کیلوگرم ساخته شده است. علاوه بر این، استاندارد ضد آب IPX4 به شما اجازه می دهد در کنار استخر یا حتی زیر باران هم از اسپیکر استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن نباشید.

ورودی میکروفون و گیتار

با وجود ورودی های ویژه میکروفون و گیتار، می توانید استعدادهای خود را در زمینه خوانندگی و نوازندگی به نمایش بگذارید. بنابراین، خود را با صدا و ظاهر خوبی که نورهای خیره کننده اسپیکر در اختیار شما قرار می دهند، به بقیه معرفی خواهید کرد. 

اپلیکیشن کاربردی

اپلیکیشن PartyBox به شما امکان می دهد تا جشن های خود را از طریق گوشی موبایل کنترل کنید. به این ترتیب می توانید تنظیمات مورد نظر را در زمینه عوض کردن موزیک ها، تغییر مدل نورپردازی و غیره به آسانی اعمال کنید.  امکان پخش موزیک از منابع مختلف

PartyBox 110 به شما اجازه می دهد تا موزیک را از طریق بلوتوث و به صورت وایرلس پخش کنید، یا یک فلش را به اسپیکر متصل کنید، و یا از کابل aux استفاده کنید. این محصول حداکثر سازگاری را برای پخش موزیک در اختیار شما قرار می دهد. 

قابلیت pair کردن

در صورتی که قصد برگزاری یک مهمانی بزرگ را دارید و یک اسپیکر برای شما کافی نیست، می توانید دو اسپیکر PartyBox 110 را از طریق بلوتوث و یا تکنولوژی TWS با هم pair کرده و صدای قویتری ایجاد کنید.

برنامه JBL PartyBox

برنامه JBL PartyBox کنترل موسیقی، تنظیمات به روزرسانی و سفارشی سازی رنگ ها و الگوهای نمایش نور شما را بر روی تلفن همراه خود، برای پرنشاط کردن مهمانی، بیش از هر زمان دیگری آسان می کند.   ضمن آنکه می توانید آهنگ های خود را از طریق بلوتوث به صورت بی سیم پخش کنید.  همچنین این دستگاه قابلیت پخش موسیقی از طریق رابط AUX را برای کاربر فراهم میکنددر صورتی که برای مهمانی ها یک JBL PartyBox 110 کافی نیست، می توانید دو اسپیکر را با یک کابل رابط یا به صورت Wireless برای دریافت صدایی با حجم 2 برابر و به صورت دالبی دریافت کنید. بنابراین می توانید یک مهمانی را با صدای قدرتمند و نمایش نور پویا، مدیریت کنید.

اتصال با کیفیت بالا

نکته مهم در اسپیکرهای JBL PartyBox 110 در اتصال متنوع آن نهفته است. شما می توانید  این دستگاه را از طریق AUX ، USB یا بی سیم واز طریق بلوتوث 5.1 با کیفیت فوق العاده متصل کنید که پیشرفته ترین فناوری بلوتوث موجود امروز برای توانایی بهینه سازی کامل پخش فایل های موسیقی با کیفیت بالا می باشد که دامنه برد آن در فاصله حدود 9 متری اسپیکر تا دستگاه هوشمند است.اسپیکرهای JBL PartyBox 110 توانایی آواز خواندن به صورت کارائوکه با اجرای فوق العاده با کیفیت را از طریق اتصال میکروفون در پنل اتصال عقب را دارند. بالای هر پورت یک دکمه تنظیم صدا وجود دارد که به شما در تنظیم آسان و سریع کمک می کند.همچنین سفارشی سازی متناسب با سلیقه و صدای شما ممکن خواهد بود.

 دسترسی راحت

وقتی می خواهید کارائوکه را در یوتیوب اجرا کنید، یا فقط در گوش دادن به موسیقی و مشاهده فیلم هایی با صدای تقویت شده از آن استفاده کنید، فقط کافیست فرستنده های بلوتوث خود را مانند: رایانه، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند خود را با آن تنظیم نمایید.با داشتن صفحه کنترل یکپارچه در بخش بالای اسپیکر، می توانید به تنظیماتی همچون دکمه روشن و تغییر حالت نور، دکمه پاور، دکمه بلوتوث حالت bassbot و دکمه پخش به راحتی دسترسی داشته باشید.

نوع محصول
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل
مناسب برای
مکالمه ، موزیک ، کاربری عمومی
کشور مبدأ برند
امریکا
کشور سازنده
چین
باتری
دارد
قابلیت پاوربانک
دارد
کانال
4 کانال
وضعیت آمپلی فایر
اکتیو
نوع اتصال
بی سیم و با سیم
بلوتوث
دارد
USB-C
ندارد
NFC
ندارد
WiFi
ندارد
AUX (جک 3.5 میلیمتری)
دارد
optical
ندارد
HDMI
ندارد
USB
دارد
َARC
ندارد
امکان اتصال به اینترنت
ندارد
ورودی ساز
دارای جک 6.5
ورودی میکروفون
دارای جک 6.5
قابلیت اتصال به کامپیوتر
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت اتصال به کنسولهای اکس باکس
دارد
قابلیت اتصال به کنسولهای پلی استیشن
دارد
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
RCA
ندارد
ابعاد
300* 568* 295 میلی متر
وزن
10.84 کیلوگرم
ویژگی های مقاومتی
ضد آب
میزان مقاومت
IPX4
اقلام داخل جعبه
1 عدد اسپیکر - 1 عدد دفترچه راهنما- 1 عدد کابل برق
نسخه بلوتوث
5.1
قطر درایور
2 عدد تویتر 2.25 اینچ- 2 عدد ووفر 5.25 اینچ
پاسخ فرکانسی
45Hz - 20KHz
خروجی هوای بیس
دارد
توییتر
2 عدد توییتر 2.25 اینچ
ووفر
2 عدد ووفر 5.25 اینچ
حداکثر توان خروجی
160 وات
ساب ووفر جداگانه
ندارد
حساسیت
>80 DB
پخش صدای دالبی
ندارد
سیستم کارائوکه
دارد
نور پردازی
دارد
دکمه های لمسی
ندارد
دکمه های فیزیکی
دارد
دکمه کنترل میزان بیس
دارد
نشانگر Led
دارد
قابلیت دسترسی به دستیار صوتی
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
اپلیکیشن اختصاصی
دارد ( jbl partybox )
نمایشگر میزان شارژ
دارد
ریموت کنترل
ندارد
تکنولوژی ها
BLE (bluetooth low energy)- Tws(True Wireless Strereo)- Light Show Display- Bass Boost
قابلیت اتصال چند اسپیکر باهم
دارد (بیسیم و باسیم)
نوع باتری
لیتیوم یونی قابل شارژ
مدت زمان پخش
12 ساعت
ظرفیت باتری
7200 میلی آمپر
درگاه شارژ
کابل برق
مدت زمان شارژ شدن
3.5 ساعت
ورودی برق
دارد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است