به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هاب و تبدیل Type-C پرووان (ProOne) مدل PHU565

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

امروزه موبایل های هوشمند توانی در حد یک کامپیوتر دارند و می توانند کار های متفاوتی انجام دهند. همچنین لپ تاپ ها نیز روز به روز ظریف تر و باریک تر ساخته می شوند تا جایی که بخشی از پورت های روی آن ها به خاطر سایزشان برداشته می شود. مبدل PHU565 در این شرایط یک محصول همه فن حرف خواهد بود که به کمک آن می توانید به موبایل خود که تنها یک پورت USB Type-C دارد، امکانات بیشتری بدهید. 

همانطور که متوجه شدید هاب و تبدیل و رم ریدر تایپ سی پرووان مدل PHU565 برای موبایل ها و لپ تاپ هایی که پورت تایپ سی دارند کاربرد دارد. هرچند پورت تایپ سی این روزها روی کیس های رومیزی نیز وجود دارد. بنابراین می توان از این مبدل روی کیس ها نیز استفاده کرد. البته باید دقت شود دستگاه مد نظر در پورت تایپ سی خود باید پروتکل displayPort را پشتیبانی کند.  در ادامه به بررسی پورت های این تبدیل چندکاره ظریف و با کیفیت می پردازیم:  بر روی این تبدیل 2 پورت USB ورژن 3 وجود دارد که می توان به کمک آن انواع حافظه های جانبی،فلش، هارد، کیبورد و موس را به آن وصل کرد که باعث می شود به آن هاب USB بگوییم.  همچنین بر روی PHU565 دو عدد پورت تایپ سی مادگی وجود دارد که یکی از آن ها از فناوری PD ورژن 2 بهره می برد که می توان آن را به شارژ متصل کرد یا از آن شارژ گرفت.(برای مثال در صورتی که از این تبدیل برای اتصال هارد به موبایل استفاده می کنید، می توانید برای تامین پاور هارد، این پورت را به شارژر متصل کنید) دومین پورت تایپ سی نیز برای انتقال داده و اتصال انواع لوازم جانبی کاربرد دارد.  برای اتصال رم نیز نیاز به هیچ تبدیل اضافه ای نیست، مبدل پرووان دارای 2 اسلات رم برای رم های SD و میکرو SD است. بنابراین می توان آن را رم رید نیز نامید. 

در نهایت وجود یک پورت HDMI بر روی آن باعث می شود موبایل یا تبلت را به انواع مانیتور یا تلوزیون با ورودی اچ دی متصل کرد. و از اینجا می توان گفت با یک تبدیل MHL روبه رو هستیم. این پورت می تواند رزولیش 4K با نرخ بروزرسانی 60 هرتز در خروجی ارایه دهد. و از آن می توان برای اتصال موبایل، تبلت، لپ تاپ به مانیتور یا پروژکتور استفاده کرد.

.همچنین در کامپیوتر های رومیزی که کیس دارای پورت تایپ سی است، از این تبدیل می توان برای اتصال مانیتور دوم استفاده کرد.

طول سیم 14 سانتی متر
فیش ورودی USB
نوع فیش ورودی نری
اندازه فیش ورودی Type C
جنس روکش فیش فلز و پلاستیک
سرعت اتصال USB 3.1
حداکثر جریان خروجی 3.9 آمپر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است