به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کابل اتصال میکروفن به دوربین رود مدل Rode SC4 3.5mm TRS To TRRS Adaptor

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کابل اتصال SC4 درجه یک نخستین بار در هجدهم آگوست سال 2014 در بازار منتشر شد و با استقبال کم نظیر مخاطبان نیز رو به رو شد.‌ SC4 یک انتخاب عالی برای مشکل پسندان است و با مقاومت بالای خود، طول عمر زیادی نیز دارد. با خرید این محصول می توانید تا سالیان سال از آن استفاده نمایید و بدین ترتیب یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما خواهد بود.محصول شرکت رود در رنگ بندی هایی چون سفید و سیاه، دست مخاطبان را در انتخاب باز گذاشته است تا مطابق به سلیقه و نیاز خود بهترین گزینه را بپسندند. سایز کابل اتصال SC4 فقط و فقط برابر ‎6.69 x 0.39 x 1.18 inches می باشد. یک انتخاب با سایز مناسب، وزن پایین و قیمتی مقرون به صرفه که امکان خرید را برای تمامی مشتریان و علاقه مندان فراهم کرده است.کابل SC4 محصول شرکت Rode، سازنده لوازم جانبی دوربین، میکروفن ، بوم ، ویند شیلد و غیره می باشد.کابل‌ها یا سیم‌های رابط وظایف و کاربردهای متنوعی دارند. این کابل سازگار با میکروفن های VideoMic Go ، VideoMic ، VideoMic Pro ، Stereo VideoMic ، Stereo VideoMic Pro و بسیاری از میکروفن های دیکر است. وزن آن 20 گرم و در ابعاد 30×10×120 میلی‌متر است. این کابل دارای یک سری مادگی و یک سری نری است. قسمت نری این کابل به مادگی 3/5 میلی متری گوشی وصل می شود و قسمت نری میکروفن وارد مادگی این کابل می شود.این کابل با خروجی 3/5 میلی متری برای اتصال به گوشی های هوشمند TRRS و اکثر دستگاه های آندروید در بازار و میکروفن های استریو مناسب است.این آدابتور تخصصا برای میکروفون های دوربین و مینی گان های دوربینی RODE طراحی شده است. که کاربر بتواند در مواقع لزوم با این تبدیل میکروفون خود را به گوشی موبایل و یا تبلت وصل کند و از این طریق هم صدابرداری کند.

این کابل اتصال SC4 با کیفیت بالا بوده و به گونه ای طراحی شده است که به میکروفون هایی با خروجی 3.5 میلی متری امکان اتصال به تلفن های هوشمند و تبلت های TRRS را می دهد.   کابل SC4 یک گزینه عالی برای کاربرانی است که می خواهند VideoMic خود را به iPhone خود متصل کرده و با استفاده از برنامه RODE Rec برای iOS ضبط کنند. در حالی که SC4 برای کار با دستگاه های Apple iOS مانند iPhone و iPad طراحی شده است، با اکثر دستگاه های Android موجود در بازار نیر سازگار می باشد.توجه داشته باشید که SC4 با میکروفون های استریو سازگار است و هر دو کانال چپ و راست با سیگنال مونو ترکیب می شوند تا با TRRS سازگار باشند. تمامی این ویژگی های منحصر به فرد سبب شده است تا مشتریان به سوی محصولات رود و همچنین کابل اتصال SC4 جذب شوند.  RODE Microphones یک شرکت صوتی متعلق به کشور استرالیا است. کارخانه پیشرفته RODE شامل سه انبار با مساحت بیش از 110،000 فوت مربع و دارای بیش از 60 میلیون دلار ماشین آلات دقیق و یک تیم بین المللی متشکل از بیش از 250 نفر در رشته های: مهندسی الکترونیک، طراحی صنعتی، مهندسی فنی، رباتیک، مهندسی صوت و آکوستیک، تولید فلز، ساخت ابزار، فناوری قالب تزریق، تدارکات مونتاژ، کنترل کیفیت، امور مالی، بازاریابی و فروش است.  کابل اتصال SC4 یکی از محصولات منحصر به فرد برند رود است که در بین مشتریان بسیار محبوب و پرکاربرد می باشد. این محصول با وزنی سبک و معادل فقط 0.352 انس یک گزینه عالی برای کسانی است که در حمل و نقل ابزارها و تجهیزات خود همواره دچار مشکل می شوند‌. این محصول در نظرسنجی مشتریان 4.5 از 5 ستاره را کسب کرده است و از پرفروش ترین محصولات بازار است. 

از جمله میکروفون های سازگار با این کابل می توان به موارد زیر اشاره کرد:   

VideoMic Go

VideoMic 

VideoMic Pro Stereo 

VideoMic Stereo 

VideoMic Pro

نام محصول کابل اتصال SC4
سایز ‎6.69 x 0.39 x 1.18 اینچ
شرکت تولید کننده RODE
تاریخ عرضه 18 آگوست 2014
وزن 0.352 اونس
شماره مدل SC4
وضعیت تولید درحال تولید
رنگ سیاه
دستگاه های سازگار تبلت، گوشی هوشمند
مدل های سازگار VideoMic Go

VideoMic

VideoMic Pro

Stereo VideoMic

Stereo VideoMic Pro

نوع اتصال کمکی
رابط سخت افزاری 3.5 میلی متری صدا

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است