به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بی سیم گودکس مدل WMic S1 Kit 2

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

یکی از راه‌حل‌های مناسب برای ضبط صدا در سخنرانی، مصاحبه یا برای فعالیت‌های تولید محتوا مثل ولاگری یا خبرنگاری خواهد بود. میکروفن بی سیم گودوکس مدل WMic S1 Kit 2 دارای دو میکروفون بوده و یک گیرنده دارد که با کیفیت بالایی در فاصله زیاد، می‌تواند صدا را ضبط کرده و به توجه به کابل انتقال داده که برای آن تعبیه شده، صدا را به سیستم برای ویرایش منتقل کنید. میکروفن بی سیم گودوکس مدل WMic S1 Kit 2 برای فعالیت‌هایی که به صورت همزمان با دوربین یا میکسر، صدا را ضبط می‌کنند بسیار کاربردی است. یکی از قابلیت‌های خوب در این مدل، نصب آسان بوده که برای تمام افرادی که تولید محتوای آنلاین مشغول هستند، یک مزیت خواهد بود؛ معمولا افرادی که در اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب یا خبرنگاران بیشترین استفاده را از میکروفن بی سیم گودوکس مدل WMic S1 Kit 2 خواهند داشت.میکروفن بی‌سیم گودکس Godox WMicS1 Kit 2 یک کیت میکروفن هاش اف بسیار باکیفیت با قابلیت‌های کاربردی است. این کیت میکروفن ‌بی‌سیم دارای گیرنده‌ای دو آنتنه با امکان دریافت همزمان صدا از دو فرستنده است و روی بدنه‌ی گیرنده نیز علاوه بر وجود خروجی صدا ۳.۵ میلیمتری برای انتقال به دوربین، درگاه خروجی هدفون برای پایش همزمان صدای دریافتی نیز وجود دارد. میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 در هر دو قطعه‌ی گیرنده و فرستنده دارای صفحه نمایش نورانی OLED با امکان نمایش میزان باتری، وضعیت اتصال، فرکانس دریافتی یا ارسالی و همچنین اعلام فعال‌سازی حالت بی‌صدا است.  میکروفن بی سیم گودکس Godox WMicS1 دارای برد معادل ۱۰۰ متر بدون مانع است و برق آن از طریق یک جفت باتری قلمی تامین می‌شود که در زمان استفاده از آن در فواصل کوتاه‌تر می‌توان حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری را فعال کرد تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود و مدت زمان طولانی‌تری از باتری بهره برد. نوآوری جالب به‌کار رفته در این کیت میکروفن وجود درگاه USB Type-C روی بدنه‌ی گیرنده و فرستنده با امکان برق‌رسانی از طریق آن بدون نیاز به نصب باتری است که مدت استفاده از آن‌ها را نامحدود خواهد کرد.هنگام استفاده از تنها یک میکروفون،صدا در هر دو کانال چپ و راست دوربین ضبط می شود و در صورت استفاده از دو میکروفون هر صدا به صورت جداگانه در کانال چپ و راست ضبط خواهد شد.

این محصول به همراه یک کیف ضدضربه و یک عدد پایه نصب گیرنده روی میکروفن و دو عدد کابل نصب گیرنده به بدنه‌ی دوربین است که یکی از آن‌ها دارای فیش خروجی ۳.۵ میلیمتری TRS و دیگری دارای فیش خروجی XLR است. لازم به ذکر است که فیش میکروفن و تمامی فیش‌های ۳.۵ میلیمتری کابل‌های همراه این کیت دارای مکانیسم قفل‌شونده‌ی پیچی روی بدنه‌ی گیرنده و فرستنده هستند تا از جداسازی ناخواسته‌ی فیش‌ها و یا اتصال نامناسب جلوگیری شود. ابعاد گیرنده و فرستنده‌ی این کیت ۶۳x۱۹۰ میلیمتر و وزن آن‌ها به ترتیب ۸۰ و ۷۰ گرم است.گیرنده دو کاناله به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک گیرنده واحد برای دریافت همزمان سیگنال از دو میکروفون و فرستنده، فضا را در دستگاه تیراندازی خود ذخیره کنید. وقتی فقط از یک میکروفون استفاده می کنید، صدا در هر دو کانال چپ و راست دوربین شما ضبط می شود. هنگام استفاده از دو میکروفون، هر صدا به طور جداگانه با یکی در کانال سمت چپ دوربین و دیگری در کانال سمت راست ضبط می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که صدای هر فرد را جدا کنید و بعدا ویرایش بهتری انجام دهید.WMicS1 Kit 2 شامل دو فرستنده بادی پک با میکروفون های لاوالیر همه جهته است. همچنین دارای یک گیرنده بوده که روی آن نصب می شود و مستقیماً به دوربین DSLR یا Mirrorless شما وصل می شود. همچنین کابل خروجی XLR برای استفاده با دوربین های فیلمبرداری حرفه ای است. میکروفن بی سیم گودوکس مدل WMic S1 Kit 2 ، 96 فرکانس را برای جلوگیری از تداخل سیگنال بی سیم ارائه می دهد. فرستنده و گیرنده با دو باتری AA یا قلمی کار می کنند اما می توانند از طریق USB نیز تغذیه شوند. اگر دوربین شما جک هدفون ندارد، می توانید صدای خود را از طریق خروجی هدفون 3.5 میلی متری گیرنده در حین ضبط نظارت کنید تا مطمئن شوید که سیگنال واضح و شفافی را ضبط می کنید.

برای افرادی که تولید محتوای ویدیویی انجام می‌دهند یا افرادی که فیلمبردار و صدابردار هستند وجود میکروفون‌های حرفه‌ای لازم به نظر می‌رسد. میکروفن بی سیم گودکس مدل WMic S1 Kit 2 یکی از میکروفون‌های حرفه‌ای است که این افراد می‌توانند از آن برای گرفتن یک صدای مناسب در ویدیو استفاده کنند. این میکروفون توسط دو عدد باتری قلمی تامین انرژی می‌شود و در آن می‌توان در اجرای برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی و ضبط ویدیوها استفاده کرد. در واقع روزنامه‌نگاران تولید کننده‌های محتوای تصویری و فیلم‌برداران می‌توانند از آن استفاده کنند. این میکروفون در گیرنده و فرستنده دارای صفحه نمایش OLED است و می‌تواند میزان باتری، وضعیت اتصال، فرکانس دریافتی یا ارسالی و ... را مشاهده کنید.

فرکانس پاسخگویی این میکروفون برابر با 40 - 18 هزار هرتز است و به همراه یک کیف ضدضربه و یک عدد پایه نصب ارائه می‌شود. فیش میکروفن و تمامی فیش‌های 3.5 میلیمتری کابل‌های همراه این کیت دارای مکانیسم قفل‌شونده‌ی پیچی روی بدنه‌ی گیرنده و فرستنده خواهند بود. 

ابعاد

۸۵x۵۵x۲۰ سانتی‌متر

وزن

۸۰ گرم

نوع میکروفن

بی سیم

درگاه‌های اتصال

ورودی Mic

فرکانس پاسخ‌گویی

۴۰ - ۱۸ هزار هرتز

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است