به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

پخش کننده خانگی جی بی ال مدل JBL Party Box 1000 High Power Bluetooth Party Speaker

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

 بدون شک کمپانی JBL یکی از بهترین برندها در حوزه تولید دیوایس‌های صوتی به شمار می‌رود و اسپیکرهای این شرکت از کیفیت ساخت و صدای بسیار بالایی برخوردار هستند و این باعث شده که رقابت در بازار تولید این‌گونه محصولات بالا باشد. البته ناگفته نماند که JBL  رقبای سرسختی مثل سونی و هارمن را پیش روی خود دارد تا رقابت در این بخش هر روز بیش‌ازپیش سخت و سخت‌تر شود. اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 1000 یکی از قدرتمندترین ساخته‌های این شرکت محسوب می‌شود که با انبوهی از امکانات می‌تواند در تمامی زمینه‌ها یک اسپیکر قدرتمند و یا حتی دستگاهی فراتر از یک اسپیکر معمولی باشد. در ادامه با بررسی ویژگی‌های این هیولای دنیای صوت همراه فروشگاه اینترنتی e دی جی مارکت باشید تا ببینیم که آیا مشخصات فوق‌العاده آن بر روی کاغذ می‌تواند ادامه‌دهنده موفق راه سایر تولیدات این شرکت باشد.

 کمپانیJBL با توجه به دارا بودن تجربه‌های بزرگ و ارزشمند در تمامی سال های فعالیت خود، اسپیکر‌هایی مخصوص برای میهمانی‌های شما تولید و عرضه کرده است. این کمپانی همواره با محصولات خود باعث شنیدن صدایی با عملکرد بی‌سابقه شده است و همچنین امکان تجربه‌ کردن موسیقی‌ها با کیفیت صدای خارق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. JBL Partybox 1000 که با توجه به اتصال برقی و توان خروجی 1100 وات RMS، قوی ترین عضو از خانواده Partybox های JBL محسوب میشود، بدون شک عملکرد فوق العاده و  بی نقصی در میهمانی های شما خواهد داشت.

  طراحی اسپیکر پارتی باکس 1000 

  از نظر طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر PartyBox 1000 از بهترین‌های بازار است و همان‌طور که اشاره کردیم در رده قیمتی که دارد می‌تواند به‌راحتی با رقبای سرسخت خود رقابت کند. اما به‌سختی می‌توان این دستگاه را قابل‌حمل دانست. این مورد باتوجه‌به وزن 34 کیلو و 700 گرمی آن تا حد زیادی واضح و مشخص است. اما به دلیل کیفیت صدای خروجی باکیفیت اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل PartyBox 1000 اگر بخواهید از آن در مراسمات و مهمانی‌های بزرگ استفاده کنید مطمئناً باتوجه‌به ابعاد مناسب برای جابه‌جایی آن با یک وسیله نقلیه مشکلی نخواهید داشت. همچنین چرخ‌هایی برای حمل و جابه‌جایی آسان‌تر اسپیکر در زیر آن قرار گرفته است. نکته دیگری که باید در بخش طراحی محصول به آن اشاره کنیم، استفاده این اسپیکر از استاندارد ضدآب IPX 4 است که آن را در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم می‌کند. JBL Speakers PartyBox 1000 از آن دسته محصولاتی است که هر لحظه شما را شگفت‌زده می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از بلوتوث، کابل‌های مخصوص، کابل AUX و USB به این اسپیکر متصل شوید تا توان خروجی 110 واتی آن شما را بیش‌تر شگفت‌زده کند. همچنین اتصال به میکروفون و انواع آلات موسیقی از سایر امکانات فوق‌العاده این اسپیکر است. اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 1000 علاوه بر اینکه بهترین تجربه موسیقیایی را برای شما ایجاد می‌کند، می‌تواند با رقص نور و امکانی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهمانی‌های بزرگ شما باشد. حالت‌های نورپردازی آن انواع مختلفی دارد و قسمتی برای کنترل و تغییر این حالت‌ها و افکت‌ها وجود دارد تا هیجان پخش موسیقی دوچندان شود. 

   قابلیت های ویژه اسپیکر PartyBox 1000 جی بی ال 

  با خرید اسپیکر party box 1000 صاحب یک دستبند مخصوص خواهید شد. عملکرد این دستبند به‌گونه‌ای است که وقتی دور مچ شما بسته می‌شود می‌توانید آن را به اسپیکر متصل کرده و با حرکت دست و دستوراتی که در دفترچه راهنمای محصول وجود دارد، حالت‌های نورپردازی آن را کنترل کنید. در قسمت بالایی اسپیکر جی بی ال مدل پارتی باکس 1000 یک دی جی پد وجود دارد. این بخش به کاربران اجازه می‌دهد که افکت‌های مختلفی را ایجاد کنند. از جمله این افکت‌ها می‌توان به حالت درامز، گیتار، پیانو و همچنین ایجاد لوپ برای بیت باکس و ساخت قطعات موسیقی اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این اسپیکر این است که می‌تواند با استفاده از کابل USB سایر دستگاه‌های شما مثل گوشی هوشمندتان را شارژ کند. 

   کیفیت صدای اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل party box 1000 

  بازه فرکانس اسپیکر JBL پارتی باکس 1000 از 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز است و میزان بیس آن باتوجه‌به تکنولوژی‌های موجود بسیار عالی به‌حساب می‌آید و می‌تواند به‌راحتی با اسپیکرهای Extra Bass سونی رقابت کند. میزان حساسیت آن هم عدد 80 دسیبل را نشان می‌دهد. قابلیت کارائوکه که در این اسپیکر وجود دارد همان چیزی است که در متن بررسی به هم به آن اشاره شد یعنی شما می‌توانید با اتصال میکروفون به دستگاه از امکاناتی مثل پخش آهنگ بی‌کلام و تمرین خوانندگی لذت ببرید و یا در محیط‌های دوستانه‌تر از این امکان کاربردی برای تفریح استفاده کنید. بر روی بدنه دستگاه هم علاوه تعدادی دکمه، ورودی و خروجی، دو کنترل‌کننده چرخشی مخصوص وجود دارد که وجود آن‌ها تجربه کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. باتوجه‌به امکانات عالی که این دستگاه برای شما به ارمغان می‌آورد حالا باید سراغ بررسی قیمت اسپیکر PartyBox 1000 برویم. جایی که شما با یک اسپیکر لوکس، حرفه‌ای و بزرگ روبه‌رو هستید و قطعاً نباید انتظار قیمت کمی را از شرکت JBL داشته باشیم. قیمت جی بی ال مدل پارتی باکس 1000 باتوجه ‌به امکانات این اسپیکر و صدای فوق‌العاده با کیفیتی که ارائه می‌دهد، همخوانی دارد و بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت JBL قابلیتی را درون این دیوایس قرار داده که باتوجه‌به آن می‌توانید دو دستگاه پارتی باکس 1000 را به هم متصل کرده و میزان صدای خروجی را دوبرابر کنید. البته مطمئناً برای داشتن بهترین بازدهی از دو اسپیکر با این حجم از قدرت نیازمند یک محیط بزرگ هستید تا بتوانید از نهایت قدرت آن‌ها استفاده کنید. 

این اسپیکر علاوه بر صدایی شفاف، زیبا و با توان بالای خروجی، دارای صفحه بیرونی با نورپردازی جذاب و قابل شخصی سازی نیز هست. همچنین این اسپیکر دارای یک پنل مخصوص برای کنترل این افکت‌های نورپردازی است که با استفاده از آن، می‌توانید نورپردازی را به گونه‌ای که خود مایل به آن هستید، شخصی سازی و پخش کنید و از آن لذت ببرید. همچنین این نوع نورپردازی و امکانات آن به جذابیت و هیجان میهمانی و مراسمات شما می‌افزاید. 

دست‌بند حرکتی هوایی

دست‌بند مخصوص این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است تا بتواند از فاصله‌ی 15 متری نیز با Partybox 1000 متصل شود. این دست‌بند دارای قابلیت کنترل نورپردازی اسپیکر است که این عمل با حرکات مخصوص انجام می‌شود. برای استفاده از این دست‌بند تنها کافی است دکمه‌ی تعبیه شده در کنار آن را فشار دهید و به اسپیکر متصل شوید. قابل ذکر است که نحوه استفاده از قابلیت های این دستبند همراه درون دفترچه راهنمای محصول به طور کامل توضیح داده شده است.   پد دی‌جی در ادامه جذابیت هایJBL Partybox 1000 در قسمت بالایی این اسپیکر،  یک پد مخصوص دی‌جی قرار گرفته است. دی‌جی‌ها با استفاده از این پد مخصوص می‌توانند به پخش جلوه های مختلف موسیقی‌ بپردازند. این پد دارای دکمه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید به قسمت‌های دیگر این اسپیکر دسترسی داشته باشید.از دیگر قسمت‌های این پدها می‌توان به کنترل رنگ چراغ‌ها، افکت‌های صدا و افکت‌های شخصی‌سازی شده اشاره کرد. تغییر افکت‌های صدا پد دی‌جی قرار گرفته بر روی این اسپیکر، به شما امکان کنترل و استفاده از افکت‌های صدا را نیز می‌دهد. با فشردن دکمه‌ی مخصوص آن، با توجه به رنگ پدها می‌توانید به پخش Piano، DJ Effects، Drums و Keyboard بپردازید. ورودی‌های میکروفون و گیتار در قسمت پشت اسپیکر، یک پنل مخصوص برای اتصالات این اسپیکر طراحی شده است. این پنل مخصوص، دارای قسمتی برای ورودی‌ها نیز می‌باشد. ورودی‌های میکروفون و گیتار نیز در این پنل مخصوص قرار گرفته‌اند. با اتصال سرجک‌های میکروفون و گیتار خود به این اسپیکر، می‌توانید بخوانید و بنوازید و صدای خود را از این اسپیکر بشنوید.

تنظیم کننده مقدار صدا

در قسمت پشتی این دستگاه، دو عدد کنترل کننده‌ی چرخشی صدای میکروفون و گیتار نیز طراحی شده است که با استفاده آن‌ها می‌توانید میزان صدای خروجی میکروفون و گیتار خود را کنترل کنید. 

ورودی USB

با استفاده از ورودی USB تعبیه شده بر روی این دستگاه، می‌توانید دستگاه‌های خود را به این اسپیکر متصل کنید. این ورودی USB به دو صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید یک USB حاوی موزیک های مورد علاقه خود به اسپیکر متصل کنید و به پخش آن بپردازید. همچنین می‌توانید با اتصال به این دستگاه، منابع صوتی خود را شارژ کنید.

قابلیت اتصال با چند دستگاه

شما می‌توانید دو دستگاه JBL Partybox 1000 خود را به آسانی به یکدیگر متصل کنید و صدا و همچنین هیجان خود را افزایش دهید. برای اتصال این دستگاه، با یک JBL Partybox 1000 دیگر می‌توانید به دو صورت باسیم و بی‌سیم عمل کنید. با استفاده از بلوتوث تعبیه شده درون این دستگاه به صورت بی‌سیم و همچنین به وسیله رابط دو به دو صدا به صورت باسیم می‌توانید این اتصال را برقرار کنید و به پخش موسیقی در میزان صدا و کیفیت و شفافیت بیشتر بپردازید. همچین قابل ذکر است که این دستگاه قابلیت اتصال به 2 فرستنده بلوتوث را نیز دارد.

  چرخ‌های انتقال‌دهنده

کمپانی JBL به منظور راحتی و سهولت هرچه بیشتر شما در قسمت زیرین این اسپیکر چرخ‌هایی تعبیه کرده است. این چرخ‌ها در هنگام انتقال اسپیکر به یک مکان دیگر، به شدت مورد استفاده هستند. با استفاده از این چرخ‌خا شما می‌توانید اسپیکر خود را به هرمکان که مایل هستید منتقل کنید و از پخش موسیقی با آن لذت ببرید.

ابعاد
397*390*1050 میلی‌متر
وزن
34700 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده
جک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB , بلوتوث , ورودی RCA
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
ورودی کارت حافظه
ندارد
قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
ندارد
فرکانس پاسخ‌گویی
45~20000 هرتز هرتز
پورت USB
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی صدا
ندارد
ورودی میکروفن
دارد
میکروفون
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
ریموت کنترل
ندارد
رادیو
ندارد
قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
ندارد
تعداد اجزاء اسپیکر
1 عدد
حداکثر قدرت ورودی
74880 میلی‌‌وات
باتری
دارد
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
10400 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان پخش
18 ساعت
مدت زمان شارژ شدن
5 ساعت
منبع تغذیه
باتری داخلی
اقلام همراه بلندگو
یک عدد دستبند LED جی بی ال, کابل برق بلندگو
سایر مشخصات
اسپیکر حرفه ای 1100 وات همراه با پد DJ, دارای پد DJ با قابلیت نواختن درام، کیبورد و پیانو, دارای قابلیت Smart DJ, دارای ورودی گیتار و میکروفون, یک ووفر 304.8 میلی متری و 2 میدووفر 177.8 میلی متری, تکنولوژی Bass Boost برای کنترل باس اسپیکر, LED رقص نور با قابلیت تنظیم با ریتم موسیقی در تمام پنل جلویی اسپیکر, یک پورت USB برای پخش موزیک, دستبند Air Gesture با LED هماهنگ با اسپیکر, قابلیت تغییر افکت صدا و رقص نور توسط دستبند, قابلیت کارائوکه, نوع اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و با سیم از طریق AUX, دارای خروجی هدفون و ورودی میکروفون, نسخه بلوتوث 4.2, دارای ورودی صدا, دارای یک ووفر 30.48 سانتی متری و 2 میدووفر 17.78 سانتی متری, دارای میکروفون داخلی, قابلیت شارژ دستگاه های مختلف از طریق پورت USB, پورت ورودی صدا استریو 2RCA, پورت ورودی AUX, پورت خروجی 3.5 میلی متری صدا, پورت خروجی 3.5 میلی متری صدا و دیتا, دارای 2 چرخ زیر اسپیکر برای جابجایی راحت تر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است