به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مادوکس مدل Madox G2 mobile tripod holder

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

715,000
570,000 تومان

تعداد :

+ -
ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مادوکس مدل G2 مناسب برای  عکس برداری و فیلمبردای با موبایل در حالت افقی و عمودی است با توجه به کاربرد گسترده تلفن‌های هوشمند جهت عکاسی و فیلمبرداری نیاز به تجهیزات جانبی نیز گسترش یافته است. همچنین افرادی که به طور پیوسته مشغول ضبط ویدیو و ولاگ برای پیج‌های اینستاگرام، یوتیوب و آپارات هستند به طور حرفه‌ای از تلفن‌های هوشمند بهره می‌برند. بنابراین نه تنها داشتن موبایلی با دوربین با کیفیت لازم است، که تجهیزاتی چون سه پایه نیز الزامی است. به همین دلیل انواع سه پایه های موبایلی وارد بازار شدند. یکی از آنها سه پایه موبایل افقی یا T شو است.که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.  سه پایه موبایل افقی مادوکس G2 قابلیت T شو دارد. در گذشته این ویژگی تنها برای سه پایه های مخصوص دوربین های حرفه ای استفاده می شد. این خصوصیت امکان عکاسی و فیلمبرداری از زاویه بالا و همچنین عمود بر سوژه را فراهم می کند.همراه این سه پایه یک عدد هولدر موبایل نیز وجود دارد. 

ارتفاع سه پایه مادوکس G2: 

حداقل ارتفاع: 81 سانتی متر

  حداکثر ارتفاع: 187 سانتی متر

  ارتفاع در حالت جمع شده: 76 سانتی متر

حالت کشویی این امکان را می دهد که بتوانید از تلفن های هوشمند در اندازه های مختلف استفاده کنید. هولدر موبایل را می توانید به میله T شو وصل کنید. اگر قصد استفاده از میله را ندارید، هولدر را  مستقیماً روی سری سه پایه قرار دهید.  سه پایه موبایل مادوکس، استحکام و پایداری خوبی دارد. به همین دلیل به عنوان سه پایه نور نیز کاربرد دارد.(توجه کنید در این صورت از نور هایی با حداکثر تحمل وزن 2 کیلوگرم استفاده کنید) دو عدد قفل پایه قابلیت تنظیم ارتفاع این سه پایه را در اندازه دلخواه فراهم می کند.

اقلام همراه: یک سه پایه نگهدارنده موبایل مادوکس Madox mobile tripod holder G2 ، یک عدد میله 48 سانتی متری جهت T شدن و  گیره نگهدارنده موبایل

برند مادوکس – Madox
تعداد قطعات پایه چهار
جنس بدنه آلومینیوم
حد اکثر تحمل وزن 280 گرم
حداقل ارتفاع سه پایه 131 سانتی متر
حداقل و حداکثر ارتفاع 131 و 180 سانتی‌متر
حداکثر ارتفاع 182 سانتی متر
حداکثر تحمل وزن 280 گرم (تحمل وزن گیره‌ی نگهدارنده)
سایر مشخصات این سه پایه دارای امکان استفاده بصورت ایستاده و T را دارد
طول در هنگام بسته بودن 76 سانتی متر
نام کامل محصول Madox G2 mobile tripod holder
نوع هد و امکان تعویض هد دارای مغزی یک تکه
وزن 2160 گرم

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است