به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل BoomBox 2

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

این اسپیکر پرتابل پرطرفدار که محصول برند jbl است برای هر شخصی که اهل مسافرت و یا مهمونی است میخورد در نسخه به روز شده آن تغییرات بسیار زیبا و جذابی و همین طور کارآمدی صورت گرفته است در این متن به معرفی این اسپیکر پرتابل می پردازیم. اسپیکر های پرتابل بسیاری در بازار وجود دارند اما کمتر اسپیکری و کمتر برندی می تواند  یک صدای خیلی خوب با باتری مطمئن و با کیفیت ساخت بالا تولید کند. در نسخه به‌روز شده بوم باکس ۲ نسخه ۵.۰ که برای بلوتوث آن است دران گذاشته شده است و این باعث می شود که شما بتوانید ازده تا ۱۵ متر بدون هیچ مشکلی با بلوتوث از این اسپیکر استفاده کنید اما اگر بخواهد بیشتر از مسافت ۱۵ متر را ساپورت کند نباید هیچ مانعی جلوی آن قرار گیرد در غیر اینصورت امکان دارد کمی با قطع یا وصل شدن صدا مواجه شوید.اسپیکر پرتابل بی‌سیم جی بی ال بوم باکس 2 JBL Boombox 2 از سری اسپیکرهای تولید شده توسط کمپانی JBL است که به عنوان یک اسپیکر بی‌سیم پرتابل روانه بازار شده است. کمپانی جی‌بی‌ال با بهبود مدل قبلی یعنی JBL Boombox 1، این محصول را تولید کرده است. در مدل جدیدتر از بلوتوث نسخه 5.1 استفاده شده است تا اتصال منابع پخش را برای شما قدرتمندتر سازد. همچنین شما می‌توانید موسیقی‌های مورد علاقه خود را در این اسپیکر با استفاده از بلوتوث پخش کنید و از حجم صدایی قوی‌تر نسبت به مدل JBL Boombox 1 بهره‌مند شوید.

یکی از دلایل خرید اسپیکر جی بی ال بوم باکس ۲ باتری این اسپیکر قدرتمند است که ۱۰۰۰۰ میلی آمپر به صورت لیتیوم یونی است و همراه آن یک آداپتور ۱۰۰.۸ واتی است. شما می توانید این اسپیکر را تا ۶ و نیم ساعت به صورت کامل شارژ کنید و بعد از آن تا ۲۴ ساعت به صورت مداوم می توانید از آن استفاده کنید لازم به ذکر است که شما در این اسپیکر یک پورت usb دارید اما این پرت قابلیت پشتیبانی از فلش یا حافظه usb را ندارد. اما شما می توانید از درگاه usb این اسپیکر برای شارژ موبایل خودتان استفاده کنید یعنی به صورت پاور بانک ملل می کند و دستگاه شما را به صورت کامل شارژ میکند این یک مزیت فوق‌العاده عالی به شمار می آید. جی بی ال بوم باکس ۲ نسبت به مدل قبلی خود از نظر قدرت صدا ۲۰ وات بیشتر شده است یعنی وقتی که اسپیکر شما به برق متصل است ۸۰ وات rms و بدون اتصال به برق ۶۰ وات rms به شما خروجی می دهد. این تغییر خروجی صدا نسبت به مدل قبلی خود یک حسن بسیار عالی به شمار می‌آید.  این دستگاه گواهی بین المللی آی پی ایکس ۷ را دارد برند jbl نشان داده است که در ضد آب ساختن اسپیکر های خود نسبت به برندهای دیگر یک سر و گردن بالاتر است جی بی ال بوم باکس ۲ نیز با گواهی ipx7 یک اسپیکر ضد آب کامل است که شما می توانید تا عمق یک متر به مدت یک ساعت آن را در آب فرو ببرید بدون اینکه هیچ مشکلی برای آن پیش بیاید. آیا از قابلیت پارتی بوس که بر روی این دستگاه استفاده شده است اطلاعاتی دارید قابلیت جدیدی که روی این دستگاه استفاده شده این امکان را به شما می دهد که اسپیکر خود را به بقیه اسپیکر هایی که این قابلیت را دارند متصل شود حتی از نوع دیگر و به شما یک صدای استودیو یاهمان دالبی بدهد این نیز یکی دیگر از از قابلیت های جذاب این اسپیکر حرفه ای می باشد حمل این اسپیکر بدون وسیله نقلیه شاید کمی سخت باشد چراکه وزن اسپیکر jbl boombox ۵.۹ کیلوگرم می باشد که نسبت به اندازه ای که دارد یک وزن معقول به شمار می آید. لازم به ذکر است که بدونید که درایور های این دستگاه چگونه و به چه تعدادی استفاده شده است این دستگاه دو عدد توییتر ۲۰ میلیمتری و دو عدد ووفر ۱۰۰ میلیمتری که دقیقاً در جلوی اسپیکر هستند در کنار هم یک ترکیب برنده برای صدای واضح و نسبتاً بلند این اسپیکر را تشکیل می دهند. قیمت جی بی ال بوم باکس ۲ تقریباً درنج ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان به صورت متغیر است زمانیکه شما این اسپیکر حرفه‌ای را خریداری می‌کنید داخل جعبه یک عدد بوم باکس و یک آداپتور ac مخصوص و یک راهنمای شروع است. اگر بخواهیم یک جمع بندی راجع به اسپیکر جی بی ال بوم باکس داشته باشیم می توانیم به باتری قوی این دستگاه و جنس بدنه این اسپیکر و ضد آب بودن کامل آن همینطور صدای‌بلند با وضوح عالی اشاره کنیم اگر اسپیکری میخواهید که برای مسافرت و برای دورهمی های کوچک استفاده کنید این اسپیکر بسیار عالی است.

برند جی بی ال

کمپانی جی بی ال سالهاست که در زمینه تولید محصولات صوتی نظیر هدفون های با سیم، هدفون های بی سیم، اسپیکر، ساندبار و ... مشغول به فعالیت می باشد. این کمپانی پرآوازه در کارنامه کاری خود اسپیکرهای مختلفی را طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. یکی از اسپیکرهای معروف این کمپانی Boombox نام دارد که به تازگی نسل جدید آن با عنوان Boombox 2 روانه بازار شده است.

راه های اتصال

اسپیکر Boombox 2 یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می باشد که به واسطه اتصال بی سیم یا با سیم می تواند به دستگاه پخش شما متصل گردد. اگر دستگاه پخش شما قدیمی است، جای نگرانی نیست. به واسطه پورت ورودی 3.5 میلی متری صدا، به راحتی می توانید این اسپیکر را به دستگاه پخش قدیمی خود متصل نمایید. این اسپیکر برای برقراری اتصال بی سیم به بلوتوث نسخه 5.1 مجهز شده است. نسخه 5.1 فناوری بلوتوث در قیاس با نسخه 4.2 که در اسپیکر نسل اول این خانواده به کار گرفته شده است، از سرعت بالاتری برای برقراری اتصال برخوردار می باشد.

  مدت زمان پخش

اسپیکر بلوتوثی Boombox 2 به یک باتری پلیمر لیتیوم یونی قابل شارژ با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که شارژ صفر تا صد درصدی آن تنها 6.5 ساعت به طول می انجامد. با هر بار شارژ کامل این اسپیکر، می توانید تا 24 ساعت * از پخش موسیقی آن لذت ببرید. این اسپیکر دارای دو عدد ووفر 106 میلی متری و دو عدد توییتر 20 میلی متری می باشد که توان خروجی کلی این اسپیکر را تشکیل می دهند. توان خروجی کلی این اسپیکر در حالت اتصال به برق در حدود 80 وات و در حالت اتکا به نیروی باتری 60 وات می باشد. * شایان ذکر است که مدت زمان پخش موسیقی اسپیکرهای بلوتوثی به عوامل متعددی نظیر میزان حجم صدای انتخابی (Volume)، نوع موسیقی در حال پخش و ... وابسته می باشد. 

کیفیت صدا

کمپانی جی بی ال در ساخت این اسپیکر از فناوری صدای انحصاری کمپانی خود با عنوان JBL Signature Pro Sound استفاده کرده است و همین امر گواه این مدعاست که صدای اسپیکر بلوتوثی Boombox 2 بسیار شفاف، رسا و با کیفیت می باشد. از آنجا که بیس صدای این اسپیکر بسیار عمیق است، اسپیکر Boombox 2 برای برگزاری جشن ها و مهمانی های بزرگ در فضاهای باز یا بسته ایده آل می باشد. شما با اتصال این اسپیکر به اسپیکرهای مجهز به فناوری PartyBoost می توانید حجم صدای این اسپیکر را متناسب با جشن ها و مهمانی های خود تقویت نمایید. 

مقاومت در برابر

آب اگر مهمانی شما در فضای باز در حال برگزاری بود و ناگهان باران گرفت، جای هیچ گونه نگرانی نیست. اسپیکر Boombox 2 از پوشش مقاوم در برابر آب برخوردار می باشد. مقاومت این اسپیکر در برابر نفوذ آب طبق استاندارد IPX7 می باشد. فقط در نظر داشته باشید که این مقاومت مادامی دوام دارد که درپوش قسمت پورت ها کاملا بسته باشد.

عملکرد دوگانه

مجهز بودن اسپیکر JBL Boombox 2 به یک پاوربانک داخلی از دیگر امتیازات این اسپیکر می باشد که ارزش خرید آن را دو چندان نموده است.

قابلیت Partyboost

Partyboost یک قابلیت تولید شده توسط کمپانی JBL است. این قابلیت به این گونه است که شما می‌توانید اسپیکرهایی که دارای این قابلیت هستند را به یکدیگر متصل کنید، یک صدا در به طور همزمان از اسپیکرها بشنوید و از پخش آن لذت ببرید. JBL Boombox 2 نیز از این قابلیت بهره می‌برد بنابراین اسپیکرهایی که دارای این قابلیت هستند را می‌توانید به آسانی به Boombox خود متصل کنید.

پاوربانک قدرتمند

استفاده از باتری لیتیوم‌یونی 10000 میلی‌آمپری در این دستگاه علاوه بر مدت زمان پخش زیاد، نکات مثبت دیگری نیز به همراه دارد؛ برای مثال قرار دادن یک پورت USB و استفاده از باتری به عنوان پاوربانک. شما می‌توانید هر زمان که شارژ تلفن همراه و یا هر منبع پخش دیگرتان به اتمام رسید، با استفاده از پورت USB و خروجی باتری، دستگاه‌های خود را شارژ کنید. بنابراین با استفاده از این اسپیکر هیچگاه دستگاه‌هایتان خالی از شارژ نمی‌شوند.

محصول کشور
آمریکا
کشور تولید کننده
چین
تعداد قطعات محصول
1 عدد
کانال
2 کانال
وضعیت آمپلی فایر
اکتیو
متریال
پلاستیک فشرده
ابعاد اسپیکر
25.6 * 20.1 .* 48.4 Cm
وزن اسپیکر
5.9 KG
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت در برابر آب
IPX 7
اقلام داخل جعبه
1 عدد اسپیکر- 1 عدد دفترچه راهنما- 1 عدد کابل برق -
نوع درایور
درایور فشرده(compression driver)
قطر درایور
2 عدد توییتر 0.75 اینچ- 2 عدد ووفر 4 اینچ-
توییتر
2 عدد توییتر 0.75 اینچ-
ووفر
2 عدد ووفر 4 اینچ-
ساب ووفر جداگانه
ندارد
خروجی هوای باس
دارد
نوع اتصال
بیسیم -باسیم
بلوتوث
دارد
Wifi
ندارد
AUX
دارد
USB
فقط برای شارژ کردن دستگاههای دیگر دارد
Optical
ندارد
HDMI
ندارد
NFC
ندارد
ARC
ندارد
امکان اتصال به اینترنت
ندارد
ورودی ساز
ندارد
ورودی میکروفون
ندارد
نسخه بلوتوث
5.1
حداکثر توان خروجی
2 * 40 =80 وات ووفر 2 * 40=80 وات توییتر
پاسخ فرکانسی
50HZ-20KHz
حساسیت
>80 DB
پخش صدای دالبی
ندارد
سیستم کارائوکه
ندارد
نورپردازی
ندارد
دکمه های لمسی
ندارد
دکمه های فیزیکی
دارد
قابلیت برقراری تماس
ندارد
دکمه کنترل میزان باس
ندارد
قابلیت شارژ دستگاه های دیگر
دارد(با پورت USB)
دسترسی به دستیار صوتی
ندارد
صفحه نمایش
ندارد
نمایشگر میزان شارژ
دارد
اپلیکیشن اختصاصی
دارد(JBL portable)
ریموت کنترل
ندارد
تکنولوژی ها
BLE(Bluetooth low energy)- JBL pro sound- Partyboost- Quick charge-
قابلیت اتصال چند اسپیکر با هم
دارد(با Partyboost)
منبع تغذیه
باتری
باتری
دارد
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
10000 mAh
مدت زمان پخش
24 ساعت
درگاه شارژ
آداپتور
مدت زمان شارژ
6.5 ساعت
ورودی برق
آداپتور

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است