به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-WM6S Wireless Microphone

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ست میکروفن بویا BY-WM6S نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی سیستم میکروفن BY-WM6 است. بر روی این محصول LCD دکمه‌ی تنظیم موج رادیویی وجود دارد. این دستگاه برای ضبط مصاحبه، ENG، EFP، ساخت فیلم و استفاده‌های آموزشی مناسب است. دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به توانایی کارکردن به مدت طولانی (10 ساعت) اشاره کرد. همچنین WM6S توانایی کارکردن تا هفتاد متر را دارد. میکروفون BY-WM6S در واقع در دسته ی میکروفون های هاش اف محسوب می شود. این میکروفون بیسیم بیشتر برای ساخت کلیپ ، برنامه تلویزیونی ، مصاحبه و … مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از رقیب های اصلی میکروفون هاش اف سنهایزر می باشد و می تواند قدرتی نزدیک به آن را با قیمتی بسیار مناسب تر ارائه دهد.  رسیور میکروفون BY-WM6S دارای دو کانال می باشد. در داخل پکیج این میکروفون یک دریافت کننده و یک فرستنده وجود دارد. این میکروفون را میتوان حتی بر روی دوربین های DSLR نیز نصب کرد. این میکروفن دارای کیفیت صدای خارق العاده ی است که می توان از آن به هنگام فیلمبرداری بهره برد. در بخش تنظیمات می توان از هر دو حالت Mono و Stereo استفاده کرد.

میکروفن وایرلس بویا مدل BY-WM6S، از سیستم میکروفن بی سیم UHF بهره برده و می تواند در ضبط صدای زنده، ENG برای کاربرد خبری، ایستگاه‌ های تلویزیونی و خبرنگاری، نمایش ‌های گفت و شنودی، کنفرانس ها و … کاربرد داشته باشد.میکروفون Boya BY-WM6S یک میکروفون بی سیم یقه ای بسیار کارآمد با قیمتی مناسب ، ساخت کمپانی چینی Boya است. این کمپانی سالهاست که در زمینه میکروفون و تجهیزات صدا برداری فعالیت می کند و در سالیان اخیر توانسته جایگاهی ویژه را نزد کاربران این عرصه برای خود دست و پا کند . این شرکت که تحت استاندارد های روز اروپا محصولات خود را طراحی و می سازد همیشه سعی داشته تجهیزاتی با کیفیت و با قیمتی ارزان تر نسبت به سایر برند ها را برای کاربران عرضه نماید به طوری که از لحاظ کیفیت می توان آن را با برند های مطرح در زمینه صدا مقایسه کرد. از محصولات این کمپانی می توان به انواع میکروفون های بی سیم و باسیم و همچینی میکروفون های شاتگان، و یا یقه ای اشاره نمود که برای دوایس های متفاوت طراحی و ساخته شده است.

میکروفن بویا BY-WM6S نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی سیستم میکروفن BY-WM6 است. روی این محصول LCD دکمه‌ی تنظیم موج رادیویی قرار دارد. این میکروفن برای ضبط مصاحبه، ENG، EFP، ساخت فیلم و استفاده‌های آموزشی بسیار مناسب است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به توانایی کارکردن به مدت طولانی (10 ساعت) اشاره کرد. هم‌چنین WM6S توانایی کارکردن تا هفتاد متر را دارد. میکروفون Boya BY-WM6S در واقع در دسته ی میکروفون های هاش اف محسوب می شود. این میکروفون بیسیم بیشتر برای ساخت کلیپ ، برنامه تلویزیونی ، مصاحبه و … مورد استفاده قرار می گیرد. این میکروفون یکی از رقیب های اصلی میکروفون هاش اف سنهایزر میباشد و میتواند قدرتی نزدیک به آن را با قیمتی بسیار مناسب تر ارائه دهد.

ضبط استریو و مونو

رسیور میکروفون Boya BY-WM6S دارای دو کانل می باشد. در داخل پکیج این میکروفون یک دریافت کننده و یک فرستنده وجود دارد. این میکروفون را میتوان حتی بر روی دوربین های DSLR نیز نصب کرد و از کیفیت صدای خارق العاده ی آن به هنگام فیلمبرداری بهره برد. در بخش تنظیمات می توان از هر دو حالت Mono و Stereo استفاده کرد. همچنین برای منبع تغذیه نیاز به باتری ندارد چرا که مجهز به باتری لیتیومی 1600 میلی آمپری داخلی شده اند و با کابلی که داخل بسته بندی قرار گرفته میتوانید آن را شارژ کنید. زمان شارژ باتری این میکروفون 2.5 ساعت میباشد و تا 10 ساعت بازدهی دارد. حداکثر فاصله که می توان با این میکروفون می توان داشت برابر با 70 متر است.

نوع میکروفون این محصول داینامیک بوده و دارای الگوی قطبی اومنی دایرکشنال می باشد. آنتن های فرستنده و گیرنده در این مدل قابل جدا شدن هستند ضمن اینکه بدنه های بسیار مقاوم و با دوامی نیز دارند. همچنین در این مدل گزینه میوت کردن (قطع موقت صدا) بر روی گیرنده وجود دارد. 

کارایی میکروفون BY-WM6S

تمامی کاربرانی که در زمینه ساخت تیزر تبلیغاتی , برنامه های تلوزیونی ,مصاحبه , برنامه های اموزشی و… فعالیت دارند نیاز از انواع میکروفون ها برای ضبط صدا استفاده میکنند و کیفیت برای آنها حائزاهمیت است . این محصول نسخه ارتقاء یافته سیستم UHF است و قابلیت تنظیم موج رادیویی دارد و تا 10 ساعت و تا فاصله 70 متری میتوان با آن کار کرد.

نوع میکروفون این محصول کندانسر الکترونیکی است که برای کاربری وکال و سخنرانی بسیار مناسب است . جک 3.5 میلی متری این دستگاه به شما اجازه میدهد که با دوربین های DSLR , دوربین های فیلمبرداری , ضبط کننده های صدا و بسیاری از دستگاه های دیگر که از استاندارد 3.5 میلی متری استفاده میکنند , صدای مطلوب مدنظرتان را ضبط کنید . منبع تغذیه این دستگاه باتری قلمی است .  کیفت صدای BY-WM6S میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM6S می‌تواند باکیفیت بالا صدا را ضبط کرده و جنس بدنه این میکروفون فلزی میباشد. دهانه دیافراگم این میکروفن 0.9 اینچ میباشد. برای جلوگیری از نویزهای ناشی از وزش باد، بخش فرستنده این میکروفون مجهز به محافظ است. درگاه خروجی ۳٫۵ میلی متری با کابل دوربین، کابل موبایل، کابل شارژ، کابل XLR ، گیره، مانت اتصال به دوربین و کیف حمل از دیگر لوازم جانبی همراه این میکروفون است.

این دستگاه برای منبع تغذیه نیاز به باتری ندارد چرا که مجهز به باتری لیتیومی 1600 میلی آمپری داخلی شده اند و با کابلی که داخل بسته بندی قرار گرفته میتوانید آن را شارژ کنید. زمان شارژ باتری این میکروفون 2.5 ساعت میباشد و تا 10 ساعت بازدهی دارد. حداکثر فاصله ای که می توان با این میکروفون می توان داشت نیز 70 متر است.  میکروفون بی سیم بویا مدل BY-WM6S می‌تواند باکیفیت بالا صدا را ضبط کرده و جنس بدنه این میکروفون فلزی میباشد. دهانه دیافراگم این میکروفن 0.9 اینچ میباشد. برای جلوگیری از نویزهای ناشی از وزش باد، بخش فرستنده این میکروفون مجهز به محافظ است. درگاه خروجی ۳٫۵ میلی متری با کابل دوربین، کابل موبایل، کابل شارژ، کابل XLR ، گیره، مانت اتصال به دوربین و کیف حمل از دیگر لوازم جانبی همراه این میکروفون است.

وزن
1500 g
برند
BOYA
نوع میکروفن
UHF Wireless Microphone
نوع کاربری
وکال, سخنرانی
منبع تغذیه
باتری لیتیومی 1600 میلی آمپر
فرکانس پاسخ گویی
40 هرتز تا 18000 هرتز
نسبت سیگنال به نویز
82 دسیبل
الگوی قطبی
Omni-directional
سایر مشخصات
خروجی کابل ایکس ال آر و کابل استریو مینی با بیش از 10 ساعت عملکرد مداوم, دریافت کننده با کیفیت برای ضبط صدا به صورت بیسیم ۴۸ کانال UHF, برد بیش از 70 متر (بدون مانع), قابلیت انتخاب حالت بی صدا, کاربری آسان به همراه نمایشگر, نظارت صدا با خروجی هدفون

.

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است