به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10GOPRO HERO 10 SPECIAL

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

دوربین ورزشی گوپرو مدل GoPro HERO10 Black با حسگر 23 مگاپیکسلی و پردازنده جدید G2 سرعت، کارایی، عملکرد و پاسخدهی لمسی بهتری نسبت به نسل قبل دارد. البته شاید مهم‌ترین پیشرفت این سری نسبت به نسل قبلی، نرخ فیلمبرداری بیشتر نسبت به نسل قبل است. پرچمدار جدید گوپرو قابلیت فیلمبرداری 5.3K60، 4K120 و 2.7K240 را در کنار عکاسی 23 مگاپیکسلی دارد که به لطف تنظیمات حرفه‌ای و به روز شده، کارایی بیشتری پیدا کرده است. نمایشگر جلویی که در نسل‌های پیشین وظیفه نمایش وضعیت دوربین را بر عهده داشت حالا بزرگتر شده و قابلیت نمایش زنده تصویر را دارد. این نمایشگر 1.4 اینچی برای کادربندی راحت‌تر یا ضبط محتوای ویدئوبلاگ بسیار کارامد است. لرزشگیر دیجیتال HyperSmooth 4.0 به کمک تنظیم سطح افق، قابلیت ضبط تصاویری یکنواخت‌تری را حتی بدون گیمبال فراهم می‌کند. با اینکه این محصول هنوز هم یک دوربین ورزشی تمام‌عیار است؛ امکان استفاده از آن به عنوان یک وبکم 1080p برای استریم مستقیم نیز وجود دارد. برای رهایی از دغدغه ذخیره‌سازی فیلم‌ها، گوپرو سرویس آپلود خودکار فایل‌ها را بر روی فضای ابری اختصاصی فراهم کرده است. مقاومت تا عمق 10 متری در برابر نفوذ آب نیز دیگر نگرانی بابت فیلمبرداری در شرایط مختلف و غیرمنتظره وجود نخواهد داشت. قابلیت LiveBurst، 1.5 ثانیه قبل و بعد از هر عکس را ثبت می‌کند و فیلمبرداری اسلوموشن نیز با سرعت 8X ممکن است. سه عدد میکروفون با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد و تنظیمات حرفه‌ای صدا و تصویر نیز در این دوربین به چشم می‌خورد. به علاوه، قابلیت فرمان‌های صوتی با 14 عملکرد متفاوت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.HERO10 Black از GoPro با به روز رسانی دوربین اکشن پرچم دار خود با سنسور 23 مگا پیکسلی و تراشه ی جدید G2 برای افزایش کارایی، سرعت، عملکرد، پاسخگویی کنترل لمسی و نرخ فریم بیشتری را اضافه می کند و این دوربین اکشن فول امکانات را کامل می کند. جدیدترین مدل دوربین GoPro، ویدئوهای 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ، کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، کیفیت 2.7K با سرعت 240 فریم بر ثانیه با جزئیات بالا و عکس های 23 مگا پیکسلی با تنظیمات حرفه ای جدید و عملکردهای کاربردی که از نسخه ی قبلی خود HERO9 گرفته است را فراهم می کند.

نمایشگر جلویی، که در مدل قبلی HERO اطلاعات وضعیت را نشان می داد، اکنون 1.4 اینچ بزرگ تر است و نمای زنده را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد که تصاویر را برای vlogging و موارد مشابه فریم بندی کنید. یک لرزش گیر دیجیتالی جدید HyperSmooth 4.0 با تراز افقی در دوربین به شما امکان می دهد ویدیوها را حتی بدون گیمبال، صاف تر و با ثبات تر تهیه کنید. دوربین HERO10 Black که یک دوربین اکشن کامل است، از ویژگی فوق العاده ی خود استفاده می کند تا به شما امکان دهد از آن به عنوان وب کم و پخش کننده ی زنده با کیفیت p Full HD1080 استفاده کنید، و همچنین به طور خودکار به cloud (فضای ذخیره سازی ابری) متصل می شود و اجازه می دهد تا در صورت داشتن اشتراک در GoPro، فیلم خود را درحین تصویر برداری آپلود کنید. این یک راه حل جامع برای همه ماجراجویی های دوربین اکشن شما ارائه می دهد و بدون نیاز به یک محفظه ی خارجی از یک طراحی قوی که تا 33 فوت (10 متر) ضد آب است، برخودار است. از یک محفظه ی غواصی اختیاری می توان برای بردن دوربین به آب های بسیارعمیق تر استفاده کرد. در حالی که همه این ویژگی ها در حال حاضر برای ارائه یک سیستم قدرتمند ترکیب شده اند، HERO10 Black با بسیاری از ویژگی های دیگر که از نسخه های قبلی به دوربین منتقل شده است، که برخی از آن ها پیشرفت نیز کرده اند، تکمیل می شود. مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند از جمله HindSight ثابت مانده است و هنگامی که روشن است، به شما امکان می دهد 30 ثانیه قبل از ضربه زدن به دکمه ی ضبط، ضبط فیلم را شروع کنید، تا اطمینان حاصل شود که هرگز لحظات غیر منتظره ی مهم را در یک بازی ورزشی یا رویداد دیگر از دست نخواهید داد. شامل یک صفحه ی لمسی بزرگ 2.3 اینچی با زوم لمسی، عکس خام و ضبط صدا، ویدئو تکرار شونده، تراز کردن افق، همپوشانی داده ها، تایم لپس و night-lapse، LiveBurst برای ضبط 1.5 ثانیه قبل و بعد از تصویر برداری، اسلوموشن x8، نرخ بیت 100 مگابایت بر ثانیه ، سه میکروفون با قابلیت کاهش نویز شدید باد، ویژگی های Protune با تنظیمات حرفه ای ویدئو و صدا، 14 دستور صوتی مانند "GoPro, take a photo" و موارد دیگر می باشد.

HERO10 Black دارای یک محل نصب داخلی 2 شاخه است که به شما امکان می دهد آن را به راحتی به مجموعه وسیعی از لوازم جانبی نصب شونده از GoPro برای همه ی کار های خود، اعم از ورزش های طاقت فرسا یا پخش مستقیم به فیس بوک، وصل کنید. چندین حالت اضافی اختیاری مانند Max Lens Mod ارائه می شود که به شما امکان می دهد زاویه دید واید 155 درجه را برای کمک به لرزش گیری HyperSmooth اضافه کنید. با در نظر گرفتن رسانه های اجتماعی، این دوربین به شما امکان می دهد تا آن را به حالت عمودی در آورید تا تصاویر را با فرمت ایده آل برای پلت فرم هایی مانند اینستاگرام، ثبت کنید. باتری HERO10 Black همان ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعتی HERO9 را دارد و به شما این امکان را می دهد تا با یک بار شارژ برای مدت طولانی با دوربین کار کنید.وربین ورزشی گوپرو مدل GoPro HERO10 Black ویژگی‌های بیشتری را به خصوصیات محبوب نسخه‌های پیشین اضافه کرده که بسیاری از آن‌ها نیز بهبود یافته‌اند. مجموعه Power Tools شامل قابلیت HindSight در این محصول به چشم می‌خورد که در صورت روشن بودن، فیلمبرداری را ۳۰ ثانیه پیش از فشردن دکمه ضبط آغاز می‌کند تا هیچ لحظه غیر منتظره‌ای از دست نرود. صفحه‌نمایش ۲.۳ اینچی لمسی با زوم لمسی، ذخیره‌سازی تصاویر و صدا با فرمت خام، تنظیم سطح افق، تایم‌لپس و نایت‌لپس از دیگر ویژگی‌های آشنای این دوربین ورزشی هستند. قابلیت LiveBurst، ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از هر عکس را ثبت می‌کند و فیلمبرداری اسلوموشن نیز با سرعت 8X ممکن است. سه عدد میکروفون با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد و تنظیمات حرفه‌ای صدا و تصویر نیز در این دوربین به چشم می‌خورد. به علاوه، قابلیت فرمان‌های صوتی با ۱۴ عملکرد متفاوت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

پردازنده ی انقلابی

موتور قدرتمند GP2 جدید عملکرد و کنترل های لمسی پاسخگو را تغییر داده است و نرخ فریم را برای فیلم های بسیار صاف دو برابر کرده است. GP2 "سیستم بر روی تراشه" که به طور خاص برای ماهیت سخت گیر GoPro طراحی شده است، تا حد بسیار زیادی سریع است.

صفحه جلویی جدید + بهبود عملکرد

قاب بندی عکس های خود برای vlogging و گرفتن عکس های سلفی با صفحه نمایش LCD با کیفیت بالا با نرخ فریم صاف تر و جزئیات واضح، بهتر از همیشه شده است. کنترل های لمسی نیز سریع هستند، بنابراین شاتر پاسخگوتر شده است. پخش مستقیم با HERO10 Black بهتر از همیشه به نظر می رسد و عملکردهای وب کم آسان و یکپارچه شده اند.

عکس های با وضوح بالا + فیلم با نرخ فریم بالا

می توانید به شارپ ترین تصویر برداری GoPro تا کنون دست پیدا کنید. HERO10 با ارتقاء به سمت عکس های باورنکردنی 23 مگا پیکسلی و وضوح تصویر 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، نرخ فریم دو برابر را برای حرکتی بسیار نرم ارائه می دهد. به علاوه، اسلوموشن x8 با کیفیت 2.7K وجود دارد و می توانید فیلم ها را موقتاً متوقف کرده و عکس های ثابت 15.8 مگا پیکسلی از ویدئوی 5.3K ثبت کنید که بسیار شگفت انگیز به نظر می رسند.

کیفیت شارپ تصویر

می توانید با جزئیات خوب، بافت واقعی و کنتراست خیره کننده حتی در نور کم تصویر برداری کنید. تصاویر به لطف پوشش جدید لنزهای آبگریز که آب را دفع می کنند، به بهترین حالت به نظر می رسند و در عین حال به از بین بردن پدیده ی flaring و دیگر آرتیفکت ها کمک می کنند.

مقاوم و ضد آب تا 33 فوت

HERO10 Black کاملا ضد آب و سخت تر از همیشه ساخته شده است و به اندازه کافی برای ماجراجویی انعطاف پذیر است. کیفیت ساخت محکم باعث می شود کار خود را در شرایط سخت ادامه دهد ، چه در گل و برف و چه در آب (تا عمق 10 متر). روکش مقاوم و ضد خش لنز در برابر خط و خش محافظت بیشتری را ایجاد می کند و در صورت نیاز به راحتی قابل تعویض است.

HyperSmooth

4.0 HyperSmooth هرگز تا این اندازه نرم و صاف نبوده است و به راحتی می توان با آن به بهترین لرزش گیری در هر زمان دست پیدا کرد. علاوه بر این، می توانید عملکرد بهتر در نور کم و تراز افقی را با محدودیت شیب بیشتر به دست آورید، بنابراین اگر که بخواهید، فیلم شما کاملاً صاف و مستقیم به نظر می رسد. 

اتصال سریع و قابل اعتماد

قابلیت اتصال فوق العاده آسان و فوق العاده سریع.انتقال عکس ها و فیلم ها از GoPro متصل به cloud به تلفن شما، با انتخاب آپلود بی سیم بی دردسر از طریق اپلیکیشن Quik یا اتصال سریع با سیم از طریق USB 3.1 Gen 1، ساده و تطبیق پذیر است. همچنین فضای ذخیره سازی نامحدود cloud برای آپلود خودکار بدون دردسر وجود دارد. هنگامی که به وای فای خانگی خود متصل هستید، فقط دوربین خود را وصل کنید، دوربین بقیه کارها را انجام می دهد. 

باتری با دوام

یک باتری قابل شارژ لیتیومی-یونی با ظرفیت 1720 میلی آمپر ساعت، شارژ زیادی برای شما فراهم می کند، بنابراین می توانید زمان بیشتری را برای تصویر برداری و زمان کمتری را برای تعویض باتری صرف کنید. 

وب کم + پخش

مستقیم از GoPro خودمی توانید  به عنوان جذاب ترین وب کم استفاده کنید. این قابلیت به پخش زنده نیز منتقل می شود، در این جا تصاویر شما با استفاده از لرزش گیر HyperSmooth و وضوح شارپ، به صورت فوق العاده پایدار به نظر می رسند.

Max Lens Mod اختیاری

برای وسیع ترین میدان دید در دوربین HERO ، با 155 درجه شگفت انگیز،  Max Lens Mod اختیاری را انتخاب کنید، به علاوه لرزش گیری Max HyperSmooth را نیز دریافت می کنید.

قابلیت استفاده از هیرو ۱۰ به عنوان وبکم برای استریم

از اکشن کمرای گوپرو هیرو ۱۰ می‌توان به عنوان وبکم نیز استفاده کرد. در نتیجه ویدئو‌هایی بدون لرزش و با کیفیت عالی برای ویدئوبلاگ ثبت می‌شوند که این مسئله به لطف لرزشگیر دیجیتال HyperSmooth 4.0 است.

خلاصه:

دوربین گوپرو هیرو GoPro HERO10 دارای سنسور CMOS با رزولوشن 23 مگاپیکسلی ، کیفیت فیلم برداری 5.3K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ، کیفیت 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، کیفیت FULL HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه ، پردازنده ی کاملا جدید GP2 ، قابلیت پخش مستقیم از GoPro با کیفیت p1080 ، دارای صفحه نمایش در جلو و پشت دوربین ، با قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر است.

  • رزولوشن 23 مگاپیکسل، مود time lapse
  • دارای لرزشگیر هایپر اسموت
  • امکان استفاده وب کم و امکان استریم و HDR
  • ضد آب تا عمق ۱۰ متری
  • رابط بلوتوث و WiFi
  • عملکرد فرمان صوتی
  • قابلیت آپلود خودکار به شبکه‌های ابری
  • GPS داخلی
  • نمایشگر لمسی
  •  رزولوشن 5.3K با نرخ 60 فریم بر ثانیه یا در رزولوشن 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه
  • شارژ دوربین با درگاه USB Type C
  • ابعاد
    3.0 اینچی میلی متر
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  •  
    - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 4.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • حالت های تصویر برداری
    Photo
  •  
    Video
  •  
    Photo Time Lapse
  •  
    Video Time Lapse
  • رزولوشن عکس
    23 مگاپیکسل
  • قابلیت‌های دوربین فیلم برداری
    فیلمبرداری در شب
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه MicroSD
  • اقلام همراه دوربین
    - کابل شارژر USB-C
  •  
    - باتری لیتیومی
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • محدوده زوم
    2 تا 5 برابر بزرگنمایی
  • محدوده دقت حسگر
    20.0 مگاپیکسل و بیشتر
  • وزن
    153 گرم
  • میکروفون
    داخلی
  • جک 3.5 میلی‌متری
    ندارد عدد
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • اتصالات
    شیار کارت حافظه
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366x768
  • سایز صفحه نمایش
    1.5
  • سایر مشخصات
    - دارای پردازنده فوق العاده قوی و پر سرعت GP2
  •  
    - دارای لرزشگی HyperSmooth 4.0
  •  
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  •  
    - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  •  
    - قابلیت پخش زنده Live Streaming
  •  
    - قابلیت Webcam
  •  
    - امکان تصویربرداری TimeLapse با پشتیباتی HyperSmooth 4.0
  •  
    - دارای خروجی USB-C
  •  
    - قابلیت فوکوس خودکار و دستی
  •  
    - دارای 3 عدد میکروفن داخلی با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد
  •  
    - دارای بلندگو داخلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع نمایشگر
    LCD

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است