به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم مدل Instax Mini 11

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

فوجی فیلم در سال 1934 فعالیت خود را به عنوان سازنده ی پیشگام فیلم های عکاسی ژاپن شروع کرد. و در این راه از فناوری تصویربرداری با کمک طراحی قوی مواد اولیه بسیار کاربردی و سلامت، دستگاه های نوری پیشرفته بهره مند و به یک برند جهانی تبدیل و شهرت یافت. یکی از محصولات محبوب برند فوجی دوربین های چاپ سریع است که از جایگاه ویژه ای بین کاربران برخوردار است حتی عکاسان حرفه ای هم به این جذاب های رنگارنگ فوجی علاقه مند هستند حتی خود شما که در حال خواندن این متن هستید هم دلتون میخواد تجربه ی عکاسی با دوربین Instax Mini 11 این کوچولوی دوست داشتنی رو تجربه کنید از هر قشر و هر سن و هر سلیقه ای به این دوربین ها که میرسند با ذوق منتظر نمایان شدم رنگ ها روی کاغذ کوچیکش هستند تا هر چه زودتر نتیجه ی عکس ثبت شده رو ببینند. حتی گوشی های هوشمند هم نتونستن جلوی محبوبیت این سری از دوربین ها رو بگیرند.با نگاهی تازه به دوربین چاپ فوری محبوب در می یابیم که دوربین فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 11 یک دوربین شیک، سرگرم کننده و مدرن است که قادر به تولید چاپ فوری به اندازه ی کارت اعتباری است.شما میتوانید  کاغذ عکس این دوربین هم نیز از سایت ما تهیه کنید...

با فروشگاه اینترنتی e دی جی مارکت همراه باشید در ادامه به بررسی این محصول میپردازیم.

 

راه‌اندازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 استفاده از دوربین Instax Mini 11 برای عکاسی بسیار ساده و سرراست است، آن‌قدر ساده که حتی کودکان هم می‌توانند با آن عکس بگیرند. کافی است دکمه‌ی کنار لنز را فشار دهید و دوربین را روشن کنید و از منظره‌یاب دکمه شاتر را بفشارید تا عکس گرفته شود؛ نیاز نیست با هیچ دکمه‌ی دیگری سر و کله بزنید. وقتی هم که کارتان تمام شد، کافیست لنز را به داخل بدنه برگردانید تا دوربین خاموش شود. این دوربین یک حالت سلفی جالب هم دارد که به لطف وجود یک آینه کوچک در بدنه دوربین، بتوانید از خودتان تصاویر سلفی خوبی بگیرید. برای استفاده از این حالت، کافیست قسمت جلویی لنز را به سمت بیرون بکشید تا عبارت «Selfie on» ظاهر شود. البته شاید برای استفاده دقیق از این قابلیت نیاز داشته باشید که دفترچه راهنمای دوربین را هم مطالعه کنید.

عملکرد دوربین

این دوربین به طور پیش‌فرض در حالت عمودی عکاسی می‌کند. بنابراین برای تصاویر پرتره گزینه مناسبی است. منظره‌یاب اینستکس مینی ۱۱ کمی کوچک است، اما تقریبا تمام دوربین‌هایی که در فرمت اینستکس مینی عکاسی می‌کنند هم همین سایز منظره‌یاب را دارند. در عمل، ممکن است متوجه شوید که دکمه شاتر اینستکس مینی ۱۱ گاهی به طور تصادفی بیرون می‌پرد، و با توجه به قیمت بالایی که باید برای فیلم‌های این دوربین بپردازید، این موضوع کمی آزاردهنده است. نکته‌ی دیگر درباره‌ی عکاسی با این دوربین، گرفتن تصاویر سلفی است که اندکی دشوار است. این که برای گرفتن سلفی باید لنز را با فشار به بیرون بکشید و برای بازگرداندن به حالت عادی، لنز را سر جایش برگردانید ممکن است در استفاده‌های طولانی تجربه خوشایندی نباشد.
 
 
 
 
 
 
 
کیفیت تصاویر
اینستکس مینی ۱۱ به طور کلی و در مقایسه با دوربین‌های هم‌تراز خود، کیفیت عکاسی مطلوبی دارد. این دوربین به‌خوبی شرایط نوری عکاسی را با استفاده از فلش خود تعدیل می‌کند. مضاف بر این به نظر می‌رسد که دو ویژگی سرعت شاتر متغیر و فلش همگام‌ آهسته قدرت تطبیق‌پذیری بالایی در عکاسی برای اینستکس مینی ۱۱ فراهم می‌کنند که نسبت به Mini 9 که فقط سرعت شاتر آن به ۱/۶۰ محدود بود، عملکرد بسیار بهتری دارد. البته هنگام عکاسی در روز، نبود قابلیتی برای خاموش کردن فلش کمی آزاردهنده به نظر می‌رسد. همچنین حالت Infinity هم در این دوربین وجود ندارد، بنابراین برای عکاسی از مناظر دور شاید گزینه مناسبی نباشد. مثل بسیاری از دوربین‌های اینستکس مینی، مینی ۱۱ هم بهترین عکس‌هایش را در شرایط نوری خوب تا توسط و از سوژه‌هایی در فاصله نزدیک می‌گیرد. نور فلش دوربین هم حداکثر فاصله ۲٫۷۵ متری را پوشش می‌دهد. اگر در شرایط نوری ضعیف با این دوربین عکاسی کنید، احتمالا تصاویر خروجی از آن چیزی که فکرش را می‌کنید تاریک‌تر باشند. اینجاست که وجود حالت‌های مختلف برای تنظیم اکسپوژر (مثل مدل مینی ۲۵/۲۶) می‌توانست این نقطه ضعف را پوشش بدهد. گرفتن تصاویر سلفی هم همان‌طور که بالاتر گفته شد، اندکی مشکل است و ممکن است در شرایط نوری ضعیف شاهد هایلایت‌های شدید باشید. هر چند وضعیت در نورهای متوسط و قوی اندکی بهتر است.بسیاری از دوربین های چاپ سریع یک اثر فوق العاده با افکت های رویایی ایجاد میکنند اما دوربین Instax Mini 11 یکی از این دوربین ها نیست ! سبک فوجی بسیار شبیه به سبک سنتی، با رنگ های دقیق، تصاویری واقعی از زندگی هستند. هنگام عکاسی در صورتی که میزان روشنایی نسبت به محیطی که در آن هستید به درستی تنظیم شده باشد، تصویر ثبت شده کیفیت خوب و جزئیات بالایی دارد و خروجی تصویر رضایت بخش خواهد بود. من این ویژگی اینستکس هارو خیلی دوست دارم درست در لحظه خاطرات با همون حال و هوا با همون رنگ ها ثبت میشوند. درست شبیه اینه که توی یه لحظه خاطره ای رو ذخیره کنیم و برای همیشه نگهش داریم. یکی از نکته ی مثبت دیگه Mini 11 قیمت مناسب و به صرفه ای که اینروزا کم تر دوربینی این برتری رو داره. Mini 11 میتونه یه هدیه ی بینظیر و یه سرگرمی یا برتری توی مهمونیا و دورهمی هاتون باشه و در کل یه دوربین دوست داشتنی که قطعا یه خرید مقرون به صرفه خواهد بود. 

نحوه ی عملکرد چاپ عکس

بعد از اینکه دکمه ی شاتر دوربین چاپ سریع اینستکس خود را فشار میدهید تصویر ثبت شده وبلافاصله کاغد بی رنگ از دستگاه خارج میشود درست مثل چاپ عکس های قدیمی کاغذ را شبیه به باد زدن چند بار تکان دهید و یا کاغذ را در جای گرم تر مثل کف دست نگه دارید کم کم نقش ها و رنگ روی کاغذ نمایان میشود و شما شاهد تولد یک تصویر از لبخند زیبای خانواده دوست و یا شاید عشقتون هستید. حالا عکس آماده است تا توی آلبوم یا هر جایی از دیوار خاطره هاتون خود نمایی کنه. مزیت این کاغذ ها نسبت به مدل های مشابه اینه که حاشیه سفید و ساده است و میشه هر جایی ازش استفاده کرد و با هر دیزاینی همخوانی داره. مزیت بعدی این کاغذ ها مقرون به صرفه بودنشه که در مقایسه با مدل هایی که تعداد کمتری دارن قیمت بهتری دارد. اگه از طرفداران دوربین های اینستکس هستید و مصرف کاغذ بالایی دارید این مدل بهترین انتخاب یرای شماست.

    این مدل با عملکرد نوردهی خودکار به روز شده است که دیگر نیازی به تنظیم دستی برای شرایط  نوری مختلف ندارد و با داشتن فلاش داخلی می تواند در شرایط کم نور کار کند. همچنین قابلیت عکاسی کلوز آپ را در طراحی لنز 60 میلی ‌متری با f/12.7 برای عکاسی پیوسته از 30 سانتی متر تا بی‌ نهایت گنجانده است.  این طراحی یکپارچه به جای نیاز به اتصال لنز، به این معنی است که شما فقط باید بدنه ی لنز را برای فوکوس نزدیک از 30 سانتی متر به 50 سانتی متر به حالت Selfie Mode گسترش دهید و یک آینه ی داخلی در جلوی لنز امکان گرفتن عکس های سلفی عالی را فراهم می کند. طراحی باریک دوربین همچنین دارای لوگوی فرو رفته ی جدید INSTAX بر روی درب فیلم، حلقه ی شفاف روی لنز و منظره یاب پنجره ای کلاسیک است و شامل دو کاور جذاب دکمه‌ ی شاتر به عنوان لوازم جانبی است.  قطعاً عکاسی با دوربین‌های چاپ فوری یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های عکاسی است. تجربه‌ای که پس از گذشت دهه‌ها از اختراع این نوع دوربین و با پیشرفت تکنولوژی همچنان کاربران را به هیجان می‌آورد و سری دوربین‌های اینستکس برند FUJIFILM را به یکی از محبوب‌ترین دوربین‌های خانگی تبدیل کرده است. دوربین دوربين چاپ‌سريع فوجی فيلم مدل INSTAX MINI 11 یکی از ساده‌ترین دوربین‌های این رده است که ساختاری آنالوگ دارد و نسبت به نسل قبل خود ساده‌تر نیز شده است. برای مثال در مدل‌های پیشین شما نیاز داشتید که حتماً دکمه‌ی تنظیم دوربین را روی حالت متناسب با نور محیط قرار دهید تا عکسی با نوردهی صحیح بگیرید، اما در مدل MINI 11 صرفاً کافیست دکمه‌شاتر را فشار دهید تا عکسی با نوردهی مناسب ثبت شود و نیازی به انجام هیچ تنظیمی نخواهید داشت.

برند
Fujifilm
رنگ
آبی, سفید, صورتی
ابعاد
107.6x67.3x121.2 میلی‌لیتر
وزن
307 گرم
نوع
دوربین چاپ سریع
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
آیینه سلفی
دارد
فلاش
دارد
محدوده فلاش
فلاش داخلی با محدوده تاثیر 0.3 متر تا 2.7 متر
نسبت ابعاد عکس
62 × 46 میلی‌متر
فاصله کانونی
60 میلی‌متر
حداقل فاصله فوکوس نرمال
60 سانتی متر
فوکوس خودکار
دارد
حداکثر سرعت شاتر
1/2 - 1/250 ثانیه
قابلیت فیلمبرداری
ندارد
لرزشگیر تصویر
دارد
بازترین دیافراگم
f/12.7
محدوده دیافراگم
f/12.7
فوکوس دستی
ندارد
ایزو
100
زمان سنج خودکار
0.2 تا 6 ثانیه
بزرگنمایی منظره یاب
0.37 برابر
باتری
دارد
نوع باتری
قلمی آلکالاین سایز AA
مدل باتری
آلکالاین, قابل شارژر
تعداد عکس با یکبار شارژ
200
محتویات جعبه
دوربین، - مبدل لنز Close Up برای عکاسی از جزئیات سوژه‌ها
گارانتی
ضمانت اصالت کالا

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است