به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفون استودیویی رود RODE NT-USB USB MICROPHONE

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

میکروفون استودیویی Rode NT-USB یک میکروفون فوق العاده با کارایی بسیار ساده برای تمام کسانی که به راحتی نیاز به ضبط صدای با کیفیت دارند. همه خواننده هایی که در منزل امکان ساخت یک استودیوی آکوستیک و حرفه ای را ندارند، با خرید این میکروفون مشکلات خود را حل کنند! خواننده های زیادی با خرید NT-USB صدای فوق العاده خود را به سراسر جهان به راحتی و سادگی رسانده اند. این میکروفون همه کاره از قلب استرالیا، شهر سیدنی و کمپانی حرفه ای RØDE به جهان ارائه شده است.میکروفون رود NT-USB یک میکروفون استودیویی با کیفیت میباشد که مقدار نویزی در حد صفر دارد. به راحتی میتوانید این میکروفون را به کامپیوتر خود وصل کنید و هرصدایی که دوست دارید با وضوح بسیار بالا ثبت کنید. امروزه میکروفون های بسیاری تولید و عرضه شده اند که بدون کارت صدا و بدون نیاز به برنامه ای برای اجرا، صدایی دلنشین و زیبا را ثبت میکنند که میکروفون استودیویی رود RODE NT-USB از این دسته میباشد.  این میکروفون دارای یک استند مقاوم برای قرار گیری برروی انواع سطوح میباشد که به کمک آن میتوانید زاویه آن را برای یک صدابرداری دقیق و راحت انتخاب کنید. با جدا کردن این استند میتوانید میکروفون رود NT-USB  را به بازوی میکروفون وصل کرده و به روشی دیگر اقدام به صدا برداری کنید.  میکروفون های یو اس بی که همین مدل یکی ازمعروف ترین های آنها میباشد کاربرد های بسیاری دارد. از این میکروفون ها میتوانید برای تولید محتوا، بازی های آنلاین و آفلاین، انواع مصاحبه های کاری، تولید انواع پادکست، خوانندگی و دوبله گری استفاده کرد. به طور کلی میکروفون های کاندنسر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند که میتوانید با آن صدایی را زیبا تر از آن چه که میشنوید ثبت کنید.  میکروفون استودیویی رود RODE NT-USB یکی از محبوب ترین مدل های میکروفون یو اس بی میباشد. محتویات آن تشکیل شده از یک 3 پایه زیبای رو میزی، یک پاپ شیلد برای فیلتر صدا. بسیاری این میکروفون را فراتر از یک میکروفون برای تولید محتوا و پادکست میدانند چرا که کپسول کاندنسر موجود در این میکروفون به اندازه یک میکروفون حرفه ای استودیویی قیمت بالا میباشد و از همان کیفیت برخوردار است.میکروفون های USB همانند یک رابط صوتی برای کامپیوتر و لپ تاپ شما عمل میکنند که نیاز به هیچ گونه درایور و نرم افزار خاصی ندارد. به راحتی میتوانید آن را از کارتن دراورده و به کامپیوتر و لپ تاپ خود وصل کنید و از آن استفاده کنید.

سازگار با پلتفرم های مختلف

شما بلافاصله بعد از باز کردن جعبه میکروفون NT-USB می توانید میکروفون را به راحتی با پورت USB و تبدیل A/D خود آن ( تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال ) به هر دستگاهی که قابلیت ضبط صدای شما را دارد، متصل کنید.  میکروفون  NT-USB کاملاً با تمام برنامه های ضبط شده اصلی در کامپیوترهای مبتنی بر Windows و Mac OS و همچنین iOS با استفاده از نرم افزار rode Rec ، GarageBand  یا هر برنامه ضبط دیگری که میکروفون خارجی را می پذیرد سازگار است.  اگر از Apple iPad استفاده می کنید، نیاز به یک آداپتور اتصال USB مناسب، مانند کیت اتصال دوربین اپل دارد. خوب حالا که میکروفون بی نظیر خودتان را نصب کردید، صدایی با کیفیت استودیویی ضبط کنید. فرقی نمی کند که با این میکروفون چه صدایی را ضبط میکنید، صدای خواننده، صدای ساز موسیقی، صدای پخش شده از تلویزیون یا پادکست تازه ای که برای منتشر کردن آماده کرده اید.  بر روی بدنه NT-USB جهت مانیتورینگ صدا جک 3.5 میلیمتری برای اتصال هدفن تعبیه شده است که به شما اجازه می­دهد تا در زمان دلخواه بتوانید از هدفن و یا تنظیم سطح نظارت، mix بین ورودی کامپیوتر و یا ورودی میکروفون استفاده کنید.  وزن سبک این میکروفون ( 520 گرم ) به شما این اجازه را می دهد که به راحتی این میکروفون همه کاره را در کیف دستی خود به هر مکانی که می خواهید حمل کنید. 

   لوازم همراه

در پکیج این محصول تمام چیزهایی که برای ضبط نیاز دارید در اختیار شما قرار داده شده است، شامل یک سه پایه، استند میکروفن، پاپ فیلتر، کابل USB و یک عدد کیف برای حمل میکروفن. در پکیج این محصول فیلتر پاپ پریمیوم گنجانده شده است که بر روی پایه میکروفون قرار می گیرد، فاصله فیلتر از فاصله ایده آل از کپسول را برای به حداقل رساندن صداها  (حروف سوتی،مانند “س” یا ” ش” و ” چ” و حروف سخت مثل ” پ” و ” ب”  می باشد) قرار می دهد تا آواز و یا گفتار به بهترین شکل ضبط شوند.  همچنین ارائه یک  سه پایه با کیفیت  ایستاده که اجازه می دهد تا میکروفون NT-USB در ارتفاع مناسب بر روی میز قرار بگیرد و یک عدد کیف برای حمل میکروفون.   سه پایه استند میکروفن  پاپ فیلتر  کابل USB کیف نیز همراه این میکروفون ارائه میشود.

خلاصه ویژگی ها

  • مناسبه پیانو, تولید محتوا, کنفرانس, آمپ گیتار الکتریک, ساز آکوستیک, سخنرانی, مناسب برای ضبط وکال و ساز, موسیقی, ووکال
  • رابط USB
  • الگوی قطبی:cardioid
  • دارای خروجی هدفون
  • پاسخ فرکانس 20Hz-20kHz
  • صدایی با وضوح بالا و کیفیتی باور نکردنی
  • کاربر بسیار ساده و راحت
  • بهره گیری از اتصال USB و تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال
  • عدم نیاز به کارت صدا و نصب هیچ گونه درایوری
  • دارای خروجی هدفون استوریو جهت مانیتورینگ بدون تاخیر
  • سازگار با سیستم عامل های ویندوزريال مک، IOS
  • دارای پاپ شیلد جهت فیلتر صدا
آستانه دیستروشن 110 دسی بل
ابعاد 62 × 184 سانتی‌متر
ابعاد بسته بندی 295 × 350
ابعاد بسته‌بندی 295 × 350 میلی‌متر
اقلام همراه - کیف نگهدارنده میکروفن\r\n- پایه‌ی نگهدارنده میکروفن\r\n- دفترچه‌ی راهنما
اقلام همراه میکروفن - کیف نگهدارنده میکروفن - پایه‌ی نگهدارنده میکروفن - دفترچه‌ی راهنما
اقلام همراه میکروفون - کیف نگهدارنده میکروفن
- پایه‌ی نگهدارنده میکروفن
- دفترچه‌ی راهنما
درگاه ارتباطی USB
فرکانس پاسخ‌گویی 20HZ-20KHZ
گستره دینامیکی 96 دسی بل
منبع تغذیه 5V - USB
نوع میکروفن کاندنسر
وزن 520 گرم
وزن بسته بندی 1535

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است