به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دوربین بدون آینه سونی Sony Alpha a6400 kit 16-50mm

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کمپانی سونی در ژانویه 2019 اقدام به معرفی جدیدترین پرچمدار دوربین‌ های بدون آینه یا E-Mount رده APS-C خود یعنی دوربین سونی آلفا a6400 بادی کرد. این دوربین نیز همانند سونی A6500 دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی از نوع CMOS در قطع APS-C، سیستم اتوفوکوس هایبریدی، EVF، قابلیت فیلم برداری 4K و بدنه از جنس آلیاژ منیزیم و مقاوم در برابر شرایط آب و هوائی مختلف است. از ویژگی های اضافه شده به مدل سونی A6400 می توان به حالت جدید فوکوس تعبیه شده با نام Real-Time Eye AF & Real-Time Tracking اشاره کرد که عملکرد شاتر زدن پیاپی در هنگام عکاسی و اتوفوکوس را بهبود بخشیده است . همچنین وجود LCD لمسی به همراه Touchpad AF نیز از مزایای آن محسوب می شود البته سونی مدعی اتوفوکوس با سرعت 0.02 بر ثانیه و نرخ عکاسی پیاپی 11 فریم بر ثانیه است و با این شرایط تا 116 شات عکس را ساپورت می کند. دوربین سونی آلفا a6400 بادی بافر عمیق و نرخ عکاسی پی در پی تا 11 فریم بر ثانیه را در حین اتوفوکوس ارائه می دهد. این محصول مناسب برای کسانی است که خواهان عکاسی با کیفیت عالی و فیلم برداری با طیف گسترده ای با حالت 4K هستند. این محصول جدید سونی دارای قابلیت 4D فوکوس می باشد که این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا از 425 نقطه اتوفوکوس در بازه ی عریض تمام صفحه بهره مند شوند همچنین در زمینه ی فوکوس دارای قابلیت Steadfast Tracking نیز می باشد. دوربین سونی آلفا a6400 بادی نسبت به مدل های دیگر برجسته تر است و کیفیت عکس و فیلم برداری 4K هر دو استثنایی هستند، همچنین سیستم اتوفوکوس آن نیز کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد و مناسب برای عکاسی با سوژه های متحرک و ورزشی می باشد. 

سونی Alpha a6400‌ یک دوربین کامپکت، سریع و همه‌کاره است که با بهره‌گیری از سنسور قطع APS-C  خود می‌تواند برای فعالیت‌های گوناگونی مورداستفاده قرار گیرد و حتی پای خود را در قلمرو دوربین‌های فول‌فریم بگذارد. ازجمله این قابلیت‌ها می‌توان به سیستم فوکوس خودکار با سرعت بسیار بالای ۰.۰۲ ثانیه، سیستم فوکوس بر روی چشم با قابلیت تعقیب چهره و سیستم فوکوس خودکار با قابلیت تعقیب سوژه اشاره نمود. عکاسی پیاپی در این دوربین سرعت بالایی داشته و قادر به ثبت ۱۱ فریم در هر ثانیه می‌باشد که این میزان در هنگام عکاسی بی‌صدا ۸ فریم بر ثانیه است. همچنین برای پردازش تصاویر از چیپ اختصاصی سونی به نام BIONZ X در این دوربین استفاده شده که نتیجه آن کیفیت و سرعت عملکرد بسیار بالای سونی a6400 است.  دوربین سونی a6400 هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری آماتور و حرفه‌ای انتخاب بسیار مناسب و با کیفیتی است. حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی Exmor CMOS این دوربین در کنار پردازنده قدرتمند BIONZ X کیفیت بالایی را در گستره وسیعی از حساسیت ایزو برای شما به ارمغان می‌آورند. سرعت فیلم‌برداری a6400 در حالت 4K برابر با ۳۰ فریم بر ثانیه و در حالت 1080 برابر ۱۲۰ فریم بر ثانیه می‌باشد. پردازنده دوربین همچنین دارای قابلیت S&Q می‌باشد که به شما امکان می‌دهد تا ویدیوهای Full HD را در سرعت‌های مختلفی از ۱ تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط نمایید. همچنین حالت فیلم‌برداری HLG(Hybrid Log-Gamma) با پشتیبانی از HDR و گرادیان‌های رنگی S-Log2 و S-Log3 به شما توانایی بالایی در ضبط ویدیو‌های با کیفیت می‌دهد.  باوجوداین امکانات فیلم‌برداری مناسب، کماکان قادر خواهید بود تا با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه به عکس‌برداری بپردازید. در این حالت قادر خواهید بود تا ۱۱۶ عکس با فرمت JPEG را به‌صورت پیاپی ثبت کنید. این میزان هنگام عکاسی با فرمت RAW به ۴۶ تصویر خواهد رسید.

     سیستم فوکوس 

ترکیب سنسور و پردازنده قوی در این دوربین ۴۲۵ نقطه فوکوس تشخیص فازی و ۴۲۵ نقطه فوکوس تشخیص کنتراست را برای شما به ارمغان می‌آورد که نتیجه آن فوکوس بسیار سریع و دقیق بر روی انواع سوژه‌های ثابت و متحرک است.سیستم فوکوس این دوربین دارای ۲ حالت مخصوص می‌باشد. در حالت اول دوربین به‌صورت خودکار چشم سوژه شما را تشخیص داده و بر روی آن فوکوس می‌کند. پس از فوکوس حتی درصورتی‌که سوژه شما در حال حرکت باشد نیز کماکان دوربین فوکوس را بر روی چشم سوژه باقی نگاه می‌دارد. حالت دومی که بسیار کاربردی است فوکوس هوشمند بر روی سوژه‌های متحرک است. در این حالت دوربین با استفاده از قدرت پردازنده و قابلیت AI اطلاعات سوژه از قبیل فاصله و روشنایی بر روی سوژه فوکوس کرده و حتی در صورت حرکت سوژه با سرعت بالا هم کماکان فوکوس دوربین بر روی سوژه باقی خواهد ماند. هر دو این ویژگی‌ها نیز هم در حالت عکاسی و هم در حالت فیلم‌برداری قابل‌استفاده خواهند بود.

     طراحی و بدنه 

همانند تمامی محصولات سونی، a6400 نیز از کیفیت ساخت و بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد. برای ساخت بدنه دوربین از آلیاژ منیزیوم استفاده شده که علاوه بر مقاومت بالا، وزن کمی هم دارد. همچنین ساختار دوربین در برابر نفوذ گردوغبار مقاوم می‌باشد. در قسمت بالایی دوربین یک منظره یاب الکترونیکی از نوع XGA Tru-Finder قرار گرفته که از یک پنل OLED با رزولوشن ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای برخوردار است. این ترکیب شما را قادر می‌سازد تا با کیفیت بسیار بالایی به کادربندی و فوکوس بپردازید. این منظره یاب همچنین توانایی پخش تصاویر با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را برخوردار است تا هم در زمان فیلم‌برداری و هم در هنگام عکاسی تصاویر نرم و روان برای شما نمایش داده شوند.  علاوه بر ویوفایندر، در بخش پشتی دوربین سونی a6400 نمایشگری ۳ اینچی از نوع لمسی نیز تعبیه شده است. این نمایشگر با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به سمت بالا و ۷۴ درجه‌ای به سمت پایین، به شما توانایی کادربندی و فیلم‌برداری در شرایط گوناگونی را می‌بخشد. نمایشگر لمسی علاوه بر راحت نمودن تنظیمات قابلیت استفاده برای فوکوس را هم در اختیارتان قرار خواهد داد.

حسگر

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری دوربین مناسبی است. با بهره گیری از حسگر ۲۴٫۲ مگاپیکسلی Exmor CMOS و پردازشگر BIONZ X، این دوربین می تواند عکسهایی با وضوح بالا ثبت کند، که با داشتن بازه حساسیت حسگر بین 100 تا 32000 به شما امکان عکاسی در شرایط مختلف نوری را نیز فراهم می کند. سرعت فیلمبرداری این دوربین بسته به کیفیت آن را می توانید تا ۱۲۰ فریم در ثانیه تنظیم کنید. همچنین برای عکاسی نیز می توانید با سرعت ۱۱ عکس در ثانیه تا سقف ۱۱۶ عکس با فرمت jpeg و ۴۶ عکس با فرمت RAW و ۴۴ عکس با هر دو فرمت بگیرید، فرمت RAW این دوربین نیز ۱۴ بیتی است.

طراحی و امکانات بدنه

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 از آلیاژ منیزیم ساخته شده و دکمه های آن برای مقابله با گرد و غبار درزگیری شده اند. روی این دوربین منظره یاب الکتریکی OLED با رزولوشن بالا تعبیه شده که با استفاده از فناوری XGA Tru-Finder تصاویر را واضح و روشن نشان می دهد، سرعت پخش تصاویر در این منظره یاب الکتریکی ۱۲۰ فریم در ثانیه است تا بتوانید سوژه هایی که خیلی سریع حرکت می کنند را به خوبی دنبال کنید. در پشت این دوربین صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی تاشو وجود دارد که می توانید آن را تا ۷۴ درجه به سمت پایین و تا ۱۸۰ درجه به سمت بالا خم کنید و از زوایای مختلف به راحتی از سوژه خود عکس بگیرید و صفحه لمسی این دوربین تغییر دادن تنظیمات و انتخاب نقطه فوکوس را برای شما ساده کرده است. سیستم بیسیم Wi-Fi این دوربین به همراه NFC به شما امکان انتقال عکس به موبایل و یا کنترل دوربین از طریق موبایل را می دهد. فلاش نصب شده روی خود دوربین نیز برای شما امکان عکاسی در شرایط کم نور را فراهم می کند.

فوکوس ترکیب

حسگر و پردازشگر این دوربین به شما امکان فوکوس ۴ بعدی (۴D Focus) می دهد، بُعد چهارم در این سیستم فوکوس که ساخت شرکت سونی است، بُعد زمان است، در این سیستم دوربین حرکت سوژه شما را پیش بینی می کند تا بتواند سریعتر روی آن فوکوس کند. تعداد نقاط فوکوس این دوربین ۴۲۵ عدد است که هم از سیستم تشخیص فازی و هم از سیستم تشخیص توسط کنتراست بهره می برند که در نتیجه سرعت و دقت فوکوس خیلی بالایی به دوربین می دهند، این تعداد نقطه فوکوس ۸۴% از صفحه نمایش را پوشش می دهند. علاوه بر این فوکوس خودکار این دوربین از سیستم تشخیص چشم و ردیابی بهره می برد که می تواند خیلی سریع و دقیق چشم سوژه شما را پیدا کرده و روی آن فوکوس کند.  سیستم فوکوس ردیابی این دوربین از هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه، آنالیز رنگ، فاصله و روشنایی آن بهره می برد که دقت فوکوس عکس های شما را بسیار بالا می برد. سیستم فوکوس قوی این دوربین در کنار پردازشگر BIONZ X سرعت فوکوس این دوربین را به ۰٫۰۲ ثانیه رسانده که به شما امکان دنبال کردن سریع ترین سوژه های متحرک بدون از دست دادن فوکوس را می دهد.  این دوربین از فناوری Real-time Eye AF بهره می برد که با هوش مصنوعی قوی هم زمان با فشردن دکمه شاتر تا نیمه، به صورت خودکار روی چشم سوژه فوکوس کرده و حرکت آن را دنبال می کند. در تنظیمات این دوربین شما می توانید چشم راست یا چپ سوژه را برای فوکوس خودکار انتخاب کرده یا با انتخاب گزینه auto انتخاب چشم چپ یا راست برای فوکوس کردن را به دوربین بسپارید.

فیلمبرداری

دوربین بدون آینه سونی Alpha a6400 قابلیت فیلمبرداری با کیفیت UHD 4K را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فیلمبرداری با کیفیت Full HD را با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه در اختیار شما می گذارد. توانایی فیلمبرداری با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه به شما امکان پایین آوردن سرعت نمایش فیلم به صورت Slow motion را تا ۵ برابر آهسته تر می دهد. بهره گیری از تکنولوژی Fast Hybrid AF سرعت فوکوس و حفظ آن روی سوژه را بسیار قوی کرده است. فیلمبرداری Timelapse از دیگر قابلیت های این دوربین است، شما می توانید بین ۱ تا ۶۰ ثانیه فاصله بین هر عکس تا سقف ۹۹۹۹ عکس برای فیلمبرداری به صورت Timelapse انتخاب کنید.

اتصال کنترل راه دور از طریق گوشی هوشمند
ارتباط USB USB 2.0
ارتباط بی سیم 802.11b/g/n – Bluetooth – NFC
برحسب انتخاب ضمانت سلامت کالا-گارانتی 36 ماهه
بزرگنمایی منظره یاب 1.07 برابر
بسته ترین دیافراگم f/22_f/36
بلندگو مونو
پوشش منظره‌یاب 100 درصد
تاریخ معرفی Jan 15, 2019
تعداد درگاه کارت حافظه 1
تعداد عکس با یکبار شارژ 410 عکس
توضیحات تصویربرداری MPEG 4 – پشتببانی از فرمت MP4
جبران نوردهی از -5 تا +5 در گام های 1/3 و 1/2
حالات اتوفوکوس انتخاب تک نقطه – پیوسته – تشخیص چهره – تشخیص فاز – تشخیص کنتراست – تعقیبی – تکی – چندناحیه – لمسی – مرکزی – مشاهده مستقیم
حالات نورسنجی تقدم روشنایی – چندگانه – مرکزگرا – میانگین – نقطه ای
حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
حداکثر سرعت شاتر 1/4000 ثانیه
خروجی HDMI micro-HDMI
رزولوشن تصویربرداری 4K – Full HD – HD
رزولوشن فیلمبرداری 4K
رزولوشن مانیتور 921600
سرعت تصویربرداری 120 – 24 – 25 – 30 – 50 – 60
سرعت همزمانی فلاش 1/160 ثانیه
فرمت ذخیره سازی عکس JPEG – RAW
فرمت فیلمبرداری H.264 MPEG-4
محدوده تاثیر فلاش 6 متر
میکروفن استریو
نام محصول Sony Alpha a6400 kit 16-50mm
نوع باتری لیتیوم-یون
نوع کارت حافظه SD – SDHC – SDXC
نوع کالا بدون آینه با لنز (کیت)
نوع مانیتور LCD
نوع منظره‌یاب الکترونیک
وضعیت مانیتور بازشو

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است