به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit Godox ES45 E-Sport LED Light Kit

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کیت نور ال ای دی گودکس Godox ES45 E-Sport با حداکثر قدرت 47.6 وات ، با قابلیت تغییر کلوین از 2800 تا 6500 ، با CRI/TLCI: 96/97 ، به همراه آداپتور برق مستقیم ، میله متصل کننده به میز ، با قابلیت تنظیم میزان روشنایی از 0 تا 100 ، دارای برنامه مخصوص ios یا اندرویدمی باشد.نور ال‌ای‌دی گودکس Godox ES45 E-Sport LED Light Kit یک محصول با کیفیت و درجه یک از برند معتبر گودکس می باشد. دمای رنگ این محصول 2800 تا 6500 کلوین می باشد. CRI این محصول 96 و TLCI آن 97 می باشد. این محصول دارای امکان کنترل نور دهی می باشد که امکانی خوب و قابل توجه است و باعث می شود تا بتوان به راحتی و بسته به نور مورد نیاز و نور موجود در فضا، نور دستگاه را تنظیم کرد. کنترل نوردهی در این محصول 0 تا 100 درصد می باشد.  این محصول دارای 176 عدد ال ای دی می باشد و امکان کنترل از طریق اپلیکیشن تلفن همراه را نیز دارد. این محصول برای عکاس ها و فیلم برداران یکی از مهم ترین محصولات تلقی می شود و با استفاده از آن می توانند نور بهتر و بیشتری به فضا ببخشند و عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا تری ثبت کنند.

نور ال ای دی ES45 گودکس یک نور با ابعاد367x230x46  میلیمتر و وزن 1.33 کیلوگرم است. این کیت نورپردازی یک صفحه نمایشگر برای تنظیمات چراغ دارد. همچنین دارای دمای رنگ  2800 تا 6500 کلوین بوده و رتبه‌بندی شاخص‌های رنگی آن  CRI 96 وTCLI 97 است. رنگ‌های این نور ال ای دی طبیعی بوده و همیشه ظاهر شما در مقابل این نور زیباتر خواهد بود. میزان روشنایی این چراغ ال ای دی از صفر تا 100 روی نمایشگر و از طریق کنترل از راه دور امکان‌پذیر است.

کنترل بی‌سیم اتوماتیک مغناطیسی قابل شارژ

رنگ و روشنایی این چراغ ال ای دی را می‌توانید با کنترل بی‌سیم مغناطیسی 2.4 گیگاهرتزی تنظیم کنید. این کنترل از روی پنل جدا می‌شود و از آن‌جایی که مغناطیسی است، می‌توانید هر زمان بخواهید در عرض چندثانیه آن را مجدد به پنل متصل کنید.

کنترل بی‌سیم از طریق تلفن همراه

برای کنترل از راه دور دستگاه از طریق تلفن‌همراه، باید اپلیکیشن شرکت گودکس را روی تلفن‌همراه خود که سیستم عامل اندروید یا IOS دارد نصب کنید. با این اپلیکیشن و از طریق بلوتوث هم‌زمان می‌توانید چند چراغ مختلف را از راه دور کنترل کنید. نور آن‌ها را تنظیم کنید و کامل برا آن‌ها نظارت داشته باشید.

ظاهری زیبا با نور ال ای دی گودکس

نور ال ای دی ES45 گودکس نور ملایمی دارد که رنگ‌های محیط و به خصوص رنگ پوست را در فیلم‌برداری و عکس‌ها جذاب می‌کند، بنابراین با استفاده از این چراغ، صورت شما جلوی دوربین شفاف‌ و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

نور نرم و ملایم برای چشمان شما

برای کسانی که روزانه مدت طولانی به صفحه نمایش خیره می‌شوند، نورهای خشن و تند به سرعت باعث خستگی چشمان آن‌ها می‌شود. این نور طبق استاندارهای نورپردازی تهیه شده است و نور سالم‌تر و ملایمی دارد که چشم‌ها را در ساعت‌های طولانی خسته نمی‌کند.

مجهز به سیستم خنک کننده

کیت نور ال ای دی ES45 گودکس مجهز به سیستم خنک کننده است و به طرز چشمگیری دما را کاهش می‌دهد. این سیستم کمک می‌کند تا مدت طولانی بدون نگرانی از افزایش دما بتوانید از آن استفاده کنید.

تنظیم نور ال ای دی در هر مکان

نور ال ای دی ES45 گودکس بدنه فلزی محکمی دارد و فوق‌العاده نازک و باریک است، بنابراین فضای کمی را اشغال می‌کند. این چراغ قابلیت تنظیم 360 درجه را دارد و به راحتی می‌توانید آن را در زاویه دلخواه خود تنظیم کنید.

در جعبه محصول نور ال ای دی ES45 گودکس به همراه چراغ ال ای دی، تجهیزات زیر قرار دارد:

  یک عدد آداپتور

یک عدد سیم برق

یک پایه ثابت برای اتصال و تنظیم نور

خلاصه ویژگی ها:

  • دمای رنگ: 2800 تا 6500 کلوین
  • CRI: 96
  • TLCI: 97
  • کنترل نوردهی: 0 تا 100 درصد
  • 2500 لومن
  • تعداد ال‌ای‌دی: 176 عدد
  • امکان کنترل از طریق اپلیکیشن تلفن همراه
ویژگی های عمومی
برند

Godox

عمومی
وزن محصول

1.33 کیلوگرم

درگاه های اتصال*
ریموت کنترل

وای فای, بلوتوث

رینگ لایت
دمای رنگ

2800 تا 6500 کلوین

سایر مشخصات
تعداد LED

176 عدد

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است