به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

دسته نگه دارنده میکروفن RODE INTERVIEW GO HANDHELD MIC ADAPTER FOR THE WIRELESS GO

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

Interview GO شامل یک دسته نگه دارنده و یک فوم بادگیر می باشد. به سادگی می توانید فرستنده Wireless GO خود را در آداپتور قرار دهید و فوم را روی فرستنده قرار دهید. از این آداپتور در هر شرایطی  که استفاده کنید که سبب می شود Wireless GO شما از ظاهر و عملکرد آسان یک میکروفون دستی بهره می‌برد.فرستنده Wireless GO خود را با RODE Interview GO به یک میکروفون دستی تبدیل کنید. هنگامی که فرستنده به خوبی در پایه Wireless GO قرار می گیرد، آداپتور صدا و ظاهر یک میکروفون دستی را به شما می دهد.

دسته میکروفون و بادگیر رود Rode Interview GO Handheld Mic Adapter برای تبدیل میکروفون های بی سیم رود وایرلس گو سری 1 و سری 2 به میکروفون دستی معرفی شده است و این نکته را باید در نظر داشته باشید که بدون میکروفون های Wireless Go این محصول کارایی ندارد.پس فقط کافیست Interview GO را تهیه کنند و با آن هزینه خود را برای داشتن یک میکروفونِ دستی بی سیمِ با کیفیت کاهش دهند. لازم است دوباره تاکید کنیم که این مبدل دستی فقط با میکروفون های وایرلِس گو رُد سازگار است و تنها یک دسته میکروفون است.

نام کالا Rode Interview GO Handheld Mic Adapter for the Wireless GO
وزن کالا 92 گرم
ابعاد کالا دسته میکروفون : 42.9 × 237 × 23 میلی متر | ابر میکروفون : 73.3 × 81.6 × 23 میلی متر
نوع کالا بادگیر میکروفون
شرکت سازنده رُد | Rode
سازگار با میکروفون رود وایرلس گو 1
میکروفون رود وایرلس گو 2
اقلام همراه دسته میکروفون
ابر بادگیر
سایر مشخصات مناسب برای سخنرانی، ضبط ساز، ووکال

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است