به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-M1LV-U برای تلفن های با پورت USB-C

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

معرفی میکروفون میکروفون بی سیم بویا مدل BY-M1LV-U

میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-M1LV-U میکروفن شامل یک فرستنده و یک گیرنده با قابلیت اتصال به تلفن های همراه با پورت تایپ سی است. با استفاده از فرستنده می توانید به راحتی آن را به لباس سوژه خود بچسبانید تا مصاحبه ها و صداگذاری سریع در حال حرکت را انجام دهید.میکروفون بی سیم بویا مدل Boya BY-M1LV-U، یک میکروفون بی سیم مخصوص تبلت ها و گوشی های هوشمند اندرویدی با جک تایپ سی است. این میکروفون از یک فرستنده با میکروفون داخلی و یک گیرنده با قابلیت اتصال به Type-C و با ابعاد کوچک تشکیل شده است. فرستند و گیرنده می توانند تا حدودا فاصله 100 متری در یک فضای بدون مانع به یکدیگر وصل شوند و صدایی شفاف انتقال دهند.

هنگامی که بیماری کرونا در جهان فراگیر شد اکثر کلاس های آموزشی, کنفرانس ها و همایش ها بصورت آنلاین و مجازی برگزار شد و همچنان بعد از بیماری کرونا بیشتر جلسات همچنان آنلاین برگزار می شود, اکثر افراد برای شرکت در این جلسات آنلاین نیاز به میکروفون بی سیم با کیفیت دارند, میکروفون BY-M1LV-U از برند Boya قابلیت اتصال درگاه Type-C را دارند و برای ضبط صدا با گوشی و تبلت های اندرویدی مناسب است, در ادامه امکانات این میکروفون بی سیم را به شما معرفی میکنیم.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید روی فرستنده میکروفون بی سیم BY-M1LV-U یک چراغ کوچک وجود دارد که وضعیت اتصال فرستنده و گیرنده را به شما نمایش میدهد, این فرستنده و گیرنده تا فاصله ی 10متری به یکدیگر متصل میباشند, در کنار فرستنده یک دکمه ی Mute تعبیه شده است که شما میتوانید صدای میکروفون را قعط کنید, طبق تصویر زیر در قسمت بالایی فرستنده یک درگاه میکروفون وجود دارد که شما میتوانید به کمک این درگاه فرستنده را به یک کارت صدا متصل کنید و صدای دریافتی را مانیتورینگ کنید.

فرستنده میکروفون Boya BY-M1LV-U

میکروفون Boya BY-M1LV-U یک فرستنده مربع شکل کوچک با میکروفون داخلی دارد که توسط یک گیره به لباس شما وصل می شود. برق این فرستنده توسط یک باتری داخلی تامین می شود که قابلیت کارکرد تا 6 ساعت را دارد. این فرستنده توسط یک رابط USB که در پایین آن قرار دارد شارژ می شود. بر روی فرستنده یک خروجی هدفون با جک 3.5 میلی مری قرار دارد که امکان اتصال هدفون و مانیتورینگ صدا را به شما می دهد. این کار امکان کنترل بهتر صدا را فراهم می سازد. در کنار فرستنده یک دکمه Mute قرار دارد که می توانید با فشردن آن صدای میکروفون را قطع کنید. همچنین یک دکمه کم و زیاد کردن صدا در پایین دکمه Mute قرار دارد. یک چراغ LED در جلوی بدنه فرستنده M1LV-U قرار دارد که در صورت اتصال به فرستنده و فعال بودن آبی رنگ می شود. ابعاد بدنه فرستنده برابر با 14 × 38 × 40 میلی متر و وزن آن 18 گرم می باشد.

گیرنده میکروفون

گیرنده میکروفون بویا M1LV-U یک دستگاه کوچک است که توسط جک USB C به موبایل یا تبلت اندرویدی با ورودی جک USB Type C وصل می شود. بر روی گیرنده یک چراغ کوچک قرار دارد که وضعیت اتصال را نمایش می دهد. برق گیرنده توسط موبایل یا تبلتی که به آن وصل شده تامین می شود و به آداپتور دیگری برای تامین برق نیاز ندارد. بدنه مشکی رنگ گیرنده Boya M1LV U ابعادی برابر با 14×23×38 میلی متر و وزنی برابر با 10 گرم دارد که امکان اتصال به انواع گوشی موبایل و تبلت را می دهد. وزن پایین آن باعث میشود تا به جک USB گوشی یا تبلت فشار زیادی وارد نشود.

خلاصه ویژگی ها:

میکروفون وایرلس 2.4Ghz

دستگاه فرستنده و گیرنده کوچک و قابل حمل

اتصال گیرنده به موبایل و تبلت اندرویدی USB-C

تامین برق فرستنده با باتری داخلی و گیرنده با دستگاه USB C

باتری داخلی قابل شارژ فرستنده با کارکرد تا 6 ساعت

مناسب برای موبایل و تبلت اندرویدی با جک USB Type C

ویژگی های عمومی
برند

بویا

گروه صوتی
حساسیت

-30 دسی بل

گروه باتری
عمر باتری

6 ساعت

هندزفری
فرکانس پاسخگویی

50 هرتز تا 8.5 کیلوهرتز

میکروفن
نوع میکروفن

یقه ای

نسبت سیگنال به نویز

70 دسی بل

سایر مشخصات
درگاه ارتباطی

USB Type-C

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است