به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

با استفاده از میکروفون BOYA PM500 USB پادکست ضبط کنید، تولید محتوای آنلاین داشته باشید و به طور مستقیم صدای ساز و نوازندگی خودتان را بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر ضبط نمایید. BOYA BY-PM500 USB یک میکروفن استودیویی رومیزی ارزان قیمت و مقرون به صرفه است که کیفیت صدای خوبی داشته و همه کاره محسوب می شود. به لطف سازگاری plug and play با سیستم عامل های ویندوز، مک، iOS و اندروید شما می توانید به سادگی و سهولت ضبط صدا با گوشی موبایل و کامپیوتر را انجام دهید. این میکروفون کاندنسر استودیویی مناسب برای کامپیوتر و لپ تاپ دارای امکانات مفیدی مانند هدفون مانیتورینگ و کنترل هایی با طرز استفاده آسان است.

خصوصیات ظاهری میکروفن بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone

میکروفون مشکی رنگ فلزی که با مانت ارتفاع 7/22، عرض 10 و طول 4/8 سانتی‌متری دارد. این میکروفون کاندنسر 700 گرم وزن دارد و به خوبی روی میز کار پایدار می‌ماند. از جنس فلز است و به خوبی روی استند پیچ شده است. بدنه‌ای مقاوم دارد و روی جایگاه خود پایدار جای گرفته است. بر روی بدنه پیچ تنظیم gain از 0 تا 42+ دسی‌بل، تنظیم حجم، سویچ الگوی قطبی و دکمه سکوت mic mute است. همچنین چراغ LED برای وضعیت پیچ تنظیم و وضعیت الگوی قطبی بر روی بدنه طراحی شده است.  کانکتورهای خروجی مادگی USB Type-C بر روی میکروفون است. کانکتور هدفون با درگاه جک 5/3 میلی‌متری کاربری این میکروفون را بهبود بخشیده است. دو کابل مشاهده می‌شود. یک کابل با دو سرC  -USB Type و یک مورد Type-C به USB معمولی است. طول این کابل‌ها به ترتیب 2 متری و 3 متری است. بسته‌بندی با ابعاد 216 طول در 134 عرض در 132 ارتفاع به میلی‌متر، شامل بدنه اصلی میکروفون BOYA BY-PM500 USB، دو کابل USB و یک استند روی میز از جنس فلز desktop stand مشاهده می‌شود. وزن این بسته‌بندی 985 گرم است. با یک پیچ تنظیم می‌توانید حجم صدا gain را کنترل کنید. پیچ تنظیم حد نهایی ندارد و فقط چرخش به راست و چپ دارد. به این معنی وقتی که به بیشینه یا کمینۀ حجم صدا می‌رسید، پیچ تنظیم همچنان می‌چرخد و حد نهایی تعبیه نشده است.

میکروفون ویژگی های مفیدی مانند کنترل آسان را ارائه می دهد و چندین الگو قطبی را متناسب با انواع نیازهای ضبط به شما می دهد. با کابل ها و یک پایه دسک تاپ ، می توانید تنظیمات را خارج از جعبه انجام دهید. 

متناسب با نیازهای شما

برای پخش مستقیم ، وبلاگ نویسی ، بازی و ضبط پادکست و موسیقی با دستگاه های شما کار می کند میکروفون با رایانه های Mac و Windows و همچنین اکثر دستگاه های تلفن همراه با پورت USB Type-C سازگار است.

الگوهای قطبی چندگانه برای چندین بار استفاده

دو الگوی قطبی قابل انتخاب در دسترس هستند. Cardioid را انتخاب کنید تا صدای اتاق را کاهش داده و میکروفن را روی صدای خود متمرکز کنید. یا برای گرفتن صدا از همه جهات Omnidirectional را انتخاب کنید ، که برای آلات موسیقی بسیار مناسب است.

جک هدفون داخلی

شما می توانید از طریق جک هدفون 3.5 میلی متری به نظارت بدون تاخیر دست پیدا کنید. فقط هدفون خود را به برق وصل کنید و آماده گوش دادن هستید.

ضبط صدا با کیفیت بالا

میکروفون صدا را با فرکانس 24 بیت / 48 کیلوهرتز ضبط می کند ، استاندارد پخش را برای تعداد نمونه هایی که می تواند در ثانیه ضبط کند به شما می دهد و درجه بالایی از دامنه دینامیکی را ارائه می دهد. ترجمه غیرتکنیکی: این میکروفون برای انتخاب نکات ریز صدای شما مناسب است.

کاربری میکروفن بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone

اگر به عنوان یک کاربر دنیای صوت قصد انتخاب میکروفون را کنیم ویژگی‌هایی را باید در نظر داشته باشیم تا به یک انتخاب درست برسیم. در واقع کاربری میکروفون بعد از جیب ما، تعیین‌کنندۀ اساسی است. ویژگی‌های صوتی، شیوۀ اتصال و فورم فاکتور موجب تفکیک کاربری میکروفون‌ها می‌شود و مشخص می‌کند برای چه کاری مناسب‌تر هستند. با توجه به مشخصه‌های فنی، تشخیص این موضوع تا حدود زیادی توسط یک کاربر معمولی ممکن خواهد بود.  فورم فاکتور دستگاه رو‌میزی desktop و استند بازویی stand /boom است. این دو فورم فاکتور موجب شده تا دستۀ وسیع‌تری از افراد میکروفون BOYA BY-PM500 USB را به عنوان یک گزینه مدنظر داشته باشند. با توجه به ثقل و پایداری میکروفون شما هم می‌توانید آن را روی میز بگذارید و هم به یک بازویی متصل کنید و به صورت boom stand از آن استفاده کنید. این ویژگی باعث شده که برای کاربری‌های متنوعی نظیر تولید محتوا، پادکست، مصاحبه، ضبط صدای ساز و حتی فیلم‌سازی و مستندسازی سازگار باشد.  در کنار فورم فاکتور دوگانه، الگوی قطبی هم دوگانه است. کاردیوئید الگویی است که نیاز وسیعی از افراد را برطرف می‌کند. با چنین الگوی قطبی polar pattern کاربر می‌تواند صدای منبع جلوی دیافراگم را بازتولید کند و صداهای اطراف خود به خود تا حدود زیادی فیلتر می‌شوند. برخی تولیدکنندگان محتوا و مربیان آموزشی تمایل دارند صدای تمام محیط را به گوش شنونده و بینندۀ خود برسانند. در چنین صورتی شما با یک دکمه الگوی قطبی را به امنی‌دایرشکنال omnidirectional سوییچ کنید و صدای 360 درجه حول دیافراگم را بازتولید کنید.

ویژگی‌های صوتی اساسی میکروفون BOYA BY-PM500 USB

دیافراگم در این میکروفون به روش الکترت electret پولارایز می‌شود. در واقع با ولتاژ کم 5 ولتی که از طریق درگاه USB به دیافراگم می‌رسد، آن را برای بازتولید صدا فعال نگاه می‌دارد. جریان مصرفی توسط این میکروفون 60 میلی‌آمپر است. پاسخ فرکانسی وسیعی دارد که از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را شامل می‌شود. محدودۀ وسیعی از سازهای مختلف نظیر پیانو، سازهای زهی و بادی را پشتیبانی می‌کند. صدای گوینده را با کیفیت و عمق بسیار مطلوب بازتولید می‌کند که باعث شده برای تولید کتاب‌های صوتی و پادکست هم سازگار باشد. حساسیت 36- دسی‌بل با وجود سطح فشار صوتی SPL قابل قبول 110 دسی‌بل و نرخ سیگنال به نویز 80 دسی‌بلی، با کمترین نویز صدای منبع را بازتولید می‌کند.  الگوی قطبی polar pattern مشخص می‌کند که میکروفون از چه ناحیه‌ای در اطراف دیافراگم صدا را دریافت کند و کدام جهت‌ها را نادیده بگیرد و از ورود صدا ممانعت کند. در این مدل از شرکت بویا، الگوی قطبی اومنی‌دایرکشنال omnidirectional است. در این الگوی قطبی صداها با‌ توان gain‌ تقریباً یکسانی از تمام جهات 0 تا 360 درجه وارد میکروفون می‌شوند. این الگوی قطبی برای زمانی که قصد دارید از جهات مختلفی صدا را ضبط کنید بسیار حائز اهمیت است.  تصور کنید که یک گروه موسیقی در بخش جلویی و یک گروه کُر در قسمت پشت واقع شده‌اند. وجود یک میکروفون اومنی‌دایرکشنال در میانه، می‌تواند تمام صداهای موجود را بازتولید کند. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد که در صورت دور شدن سوژه از میکروفون، همچنان صدا با کیفیت قابل قبولی بازتولید شود. معمولاً برای بازتولید صدا برای ولاگرها، پخش زنده و مصاحبه‌ها این الگوی قطبی حائز اهمیت است.  سرعت و سهولت خروج از جعبه و راه‌اندازی میکروفن بویا BOYA BY-PM500 USB Microphone به راحتی آنباکس می‌شود و راه‌اندازی آن برای هرکسی در هر سطحی از تجربه آسان است. به محض باز کردن، میکروفونی را می‌بینیم که به استند متصل است. کابل را متصل کنید، روشن کنید و میکروفون شما آمادۀ کار است. شما تنها روی کار تولید محتوای خود متمرکز شوید. اتصال و راه‌اندازی به صورت plug and play است. به محض اتصال به دستگاه مورد نظر، میکروفون آمادۀ کار خواهد شد.

اطلاعات بیشتر
نام محصول

BOYA BY-PM500 USB Microphone (iOS/Android, Mac/Windows)

شرکت سازنده

BOYA

گارانتی برحسب انتخاب

ضمانت سلامت کالا

نوع کالا

میکروفن

نوع میکروفن

رومیزی
استودیویی

پاسخ فرکانس

20 هرتز تا 20 کیلوهرتز

حساسیت

-36 dBV/Pa at 1 kHz

الگو ضبط

Omnidirectional
Cardioid

پورت ها

میکرو USB
هدفون 3.5 میلیمتری

وزن

700 گرم

ابعاد

227x100x84 میلیمتر

کاربرد میکروفن

پادکست
مصاحبه

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است