به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بویا BOYA BY-PM700 USB Microphone, Black

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700 USB برای تولیدکنندگان پادکست و انواع دیگر محتوا ساخته شده و یک میکروفون USB با استفاده آسان و بدون نیاز به نصب هیچگونه درایور و نرم‌افزار است. از آنجایی که این میکروفون ۴ الگوی قطبی متفاوت دارد، استفاده از آن در زمینه‌های مختلف ممکن است.  الگوی قطبی کاردیوید برای استریم مستقیم؛ الگوی Figure-8 برای ضبط مصاحبه با فرد دوم؛ الگوی تمام جهته برای ضبط صدای چند نفر یا صدای اتاق و الگوی قطبی استریو برای ضبط صدای موسیقی از ساز یا اجراهای ASMR به کار می‌رود. فارغ از نوع محتوای تولید شده، امکان مانیتور مستقیم صدای دریافت شده توسط میکروفون از طریق خروجی هدفون ۳.۵ میلی‌متری فراهم شده است. این محصول به همراه یک استند رومیزی عرضه شده تا قرار دادن آن بر روی میز و استفاده از آن ساده باشد. 

چهار الگوی قطبی

• استریو: دریافت صدا از چپ و راست؛ مناسب ضبط صدای واقعی از هر سوژه 

• کاردیوید: دریافت صدا فقط از جلوی میکروفون انجام می‌شود و صداهای اطراف یا پشت میکروفون ضبط نمی‌شوند؛ مناسب ضبط صدای دقیق از صحبت کردن گوینده یا صدای موسیقی ساز

  • تمام جهته: دریافت صدا به صورت یکسان از تمامی جهات؛ مناسب ضبط ترکیبی از صدای گوینده و صدای محیط با نویز کم.

  • دوجهته (Figure-8): دریافت صدا از جلو و پشت میکروفون، بدون صداهای اطراف؛ مناسب ضبط صدای دو عدد ساز یا صدای مصاحبه دو نفره

 سازگار با انواع کامپیوترها

برای استفاده از این میکروفون با کامپیوترهای مجهز به سیستم‌عامل مک یا ویندوز نیاز به نصب هیچ درایور یا نرم‌افزاری نیست و پس از اتصال از طریق کابل USB آماده استفاده خواهد بود. 

تنظیمات مورد نیاز با دسترسی آسان

میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700 USB به ولوم خروجی هدفون، سوییچ انتخاب الگوی قطبی دریافت صدا، دکمه قطع صدا (Mute)، تنظیم gain میکروفون مجهز شده است. به عنوان مثال در صورتی که هنگام ضبط صدا، اگر منبع صدا بلند بود و باعث اعوجاج شد، به راحتی می‌توان حساسیت خروجی را با gain تنظیم کرد یا با دکمه mute در هنگام ضبط پادکست کمی وقفه ایجاد کرد.

  خروجی هدفون 3.5mm

برای مانیتور مستقیم صدای دریافت شده توسط میکروفون می‌تحوان از خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون استفاده کرد. 

دریافت صدا با کیفیت بالا

میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700 USB توانایی ضبط صدا با کیفیت 16-bit/48kHz را دارد. 

بدون نیاز به برق و باتری

با اتصال این میکروفون به کامپیوتر، همه چیز برای ضبط صدا آماده است. نیازی به باتری یا آداپتور برق شهری نیست و کامپیوتر به طور خودکار میکروفون را شناسایی کرده و برای استفاده در نرم‌افزارهای مخصوص ضبط صدا مناسب است. 

لوازم مورد نیاز برای راه‌اندازی

میکروفون رومیزی بویا BOYA BY-PM700 USB به همراه یک استند رومیزی و یک کابل USB عرضه شده است؛ یعنی هر آنچه برای استفاده و راه اندازی مورد نیاز است.

یکی مهم‌ترین محصولاتی که در امر تولید محتوا به کار می‌رود، میکروفون است. میکروفون‌ها روی کیفیت تصویر هم تاثیرگذاشته و القای مناسب آن را به مخاطب‌ تضمین می‌کنند. تصویری که صدای خوبی نداشته باشد، تحت تاثیر عوامل منفی قرار می‌گیرد. به همین دلیل استفاده از یک میکروفون حرفه‌ای و جانبی به جای میکروفونی که در دوربین یا گوشی‌های هوشمند تعبیه شده است، می‌تواند کیفیت کار شما را بالا ببرد. در همین راستا قصد داریم میکروفونی را به شما معرفی کنیم که به راحتی از طریق پلاگین یو اس بی می‌توانید آن را به انواع کامپیوترها متصل کنید.  این میکروفون بیشتر برای مصاحبه، پادکست و دیگر پروژه‌های مشابه به کار می‌رود و با داشتن یک پایه، به‌صورت پایدار روی میز قرار می‌گیرد. امکان کنترل کیفیت صدا همزمان با عملیات ضبط وجود دارد و تنها کافی است که از یک هدفون بدون تاخیر استفاده کنید. نویز اطراف با یک میکروفون جانبی و حرفه‌ای بسیار کمتر شده و انرژی کمتری هم برای ویرایش صدا خواهید گذاشت.

بویا یکی از مهم‌ترین برندهای تولید کننده میکروفون‌های کندانسور با کیفیت بالا در جهان است که در شنژن چین واقع شده است. این برند تولید کننده مشهور محصولات آکوستیک هم است و سعی کرده است که با استفاده از آزمایشگاه مرکزی و موسسات تحقیقاتی که در یک فضای ۶ هزار متر مربعی قرار گرفته است، محصولات متنوع و با کیفیتی را روانه بازار کند. میکروفون‌های این برند معمولا در مناطق مختلف جهان کاربرد دارند و از نظر کیفیت ساخت نیز، می‌توانند سال‌ها توسط کاربر مورد استفاده قرار گیرند. تحقیقات علمی زیادی روی همه‌ی محصولات این برند صورت گرفته و بنابراین شاهد توسعه و ثبت اختراع بیشتری در طول سالیان فعالیت این شرکت بوده‌ایم.  این شرکت در زمینه تولید لوازم جانبی صوتی عکاسی و لوازم جانبی دیجیتالی فعالیت می‌کند. بویا ده ها نوع میکروفون که عمدتا برای برندهایی همچون کانن، نیکون، گوپرو، لیکرا، سامسونگ، پاناسونیک، پنتاکس، اولیمپوس، سونی و سایر مارک‌های مهم تهیه می‌شود را روانه بازار می‌کند.  بویا قصد ارائه یک تجربه مشترک برای مشتریان را داشته است و نگرشی ماجراجویانه به این موضوع داشته است. سیستم تضمین کیفیت این برند شامل مدیریت زنجیره تامین و کنترل روی کیفیت محصولات است و در کنار آن شاهد قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات مشابه در بازار هستیم. این قیمت باعث افت کیفیت میکروفون‌ها نشده است و کاملا قابل رقابت با نمونه‌های مشابه در بازار است. این برند در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و فعالیت خود را در نزدیکی شهر شنژن شروع کرده است. این برند پیشرو محصولات خود را برای دوربین‌های DSLR، دوربین‌های فیلم برداری و ضبط صوت ارائه می‌کند و آزمایشگاه‌های این برند موفق به دریافت استانداردهای بین المللی شده‌اند. این برند بیش از ۲۰۰ پرسنل مجرب دارد که از تجهیزات پیشرفته شرکت برای تولید حدود ۵۰ میلیون قطعه به صورت سالیانه فعالیت می‌کنند.  در حالت کلی می‌توان گفت که کمپانی بویا برای ایجاد یک فضای گسترده جهت تولید محصولات خود، تلاش زیادی کرده است و از افراد دارای استعداد بالا استفاده می‌کند. این شرکت به افراد متکی شده است و به احترام متقابل بین مشتری و شرکت نیز پایبند شده است. تمرکز این شرکت روی مدیریت داخلی، عملکرد صوت و موارد دیگر بوده است و چنین روندی در سیستم مدیریتی و تجاری شرکت نیز همواره برقرار بوده است. وحدت و همکاری بین تیم همیشه بالا بوده و بنیان گذاران شرکت تلاش کرده‌اند که با حفظ روحیه فداکاری، یک تیم و پروسه حرفه‌ای را برای تولید و عرضه محصولات به بازار در نظر داشته باشند.

میکروفون یو اس بی بویا BOYA BY-PM700 یکی از محصولات متفاوت از این برند مشهور چینی است که کاملا با کامپیوترهای ویندوز و مک سازگار است. این محصول از الگوی قطبی استفاده کرده و به کاربر این اجازه را می‌دهد که حالت‌های متخلفی را برای قراردهی این میکروفون به کار برد. این حالت‌ها کمک می‌کنند که بتوانید میکروفون را برای مقاصد مختلف به کار برده و در استودیو فضای باز آن را مورد استفاده قرار دهید. این میکروفون استریو بوده و در دو جهت قابل استفاده خواهد بود. شما می‌توانید موقعیت‌هایی همچون ضبط صدا، مصاحبه، تماس کنفرانسی، خوانندگی، نواختن ساز، پادکست و موارد دیگر را با این میکروفون انجام داده و هیچ نیازی هم به خرید ابزارهای جانبی نخواهید داشت. در چنین شرایط ارزش خرید این میکروفون یو اس بی بالا رفته و می‌توانید از پولی که برای خرید یک میکروفون می‌پردازید، بیشترین استفاده را ببرید.  میکروفون یو اس بی بویا BOYA BY-PM700 صدای شما را با وضوح حداکثر ۱۶ بیت برای ضبط ارائه خواهد کرد و از این طریق می‌توانید کنترل، قطع و وصل و امکان اضافه کردن هدفون برای کنترل آنلاین صدا را داشته باشید. تاخیری روی این میکروفون وجود نداشته و می توانید صدا را همان لحظه از طریق هدفون متصل به آن بشنوید. این قابلیت سبب می‌شود که کار آسان‌تری در مرحله ادیت داشته و مشکلات را هنگام ضبط شناسایی و برطرف کنید.

این میکروفن تماما از فلز بادوام ساخته شده است و یک پایه رومیزی نیز در جعبه‌ی محصول به شما ارائه خواهد شد. این جنس ماندگاری بالایی در طول سال‌های استفاده خواهد داشت و قراردادن آن در زاویه‌های مختلف و دلخواه را نیز ساده‌تر می‌کند. عملکرد حالت تاشوی این میکروفون نیز بسیار عالی بوده و برای مسافرت و حمل نقل عالی خواهد بود.  این محصول با کامپیوترهای مختلف سازگار است و طراحی کپسول سه گانه برای آن در نظر گرفته شده است.  میکروفون یو اس بی BOYA BY-PM700 دارای الگوهای استریو، کاردیوئید و همه جهته و تک جهته بودن برخوردار است. عملکرد آن کاملا بی صدا است و با کمترین نویز ممکن می‌تواند صدا را ضبط کند. یک ترمینال هدفون برای نظارت روی کیفیت صدا توسط پورت ۱/۸ اینچی در اختیار شما قرار داده می‌شود. این نظارت نیز بدون کوچک‌ترین تاخیری خواهد بود. 

امپدانس ۱۶ اهم و خروجی پاور ۱۳۰ میلی وات در اختیار شما قرار گرفته است. نرخ پاسخ فرکانسی هدفون نیز ۱۵ الی ۲۰ هزار هرتز است. وزن این محصول ۱۰۴۲ گرم و ابعاد آن ۱۱۲ در ۱۰۸ در ۲۹۵ میلیمتر است.  طول این محصول در حالت تاشو به ۲۰۰ میلی متر کاهش پیدا خواهد کرد.  این میکروفن با قرار گرفتن روی میز،در ارتفاع مناسب برای ضبط صدا قرار گرفته و پایداری آن توسط پایه حفظ خواهد شد. این چنین روندی برای پادکست‌ و ضبط مصاحبه دوطرفه بسیار مناسب است و کیفیت صدا عالی خواهد بود. بویا تمام تلاش خود را برای ارائه یک محصول متفاوت نسبت به میکروفون‌های شات گان داشته است و استفاده آسانی با اتصال یو اس بی این میکروفون خواهید داشت. این اتصال کار ویرایش را ساده‌تر کرده و همگام سازی بهتری با کامپیوترهای مختلف خواهیم داشت.

خلاصه ویژگی ها

  • مناسب تولید محتوا در تمامی زمینه‌ها
  • سازگار با کامپیوتر‌های ویندوز و مک
  • لگوی کاردیوید برای یک نفر و Figure-8 برای دو نفر
  • الگوی تمام جهته برای ضبط صدای اتاق؛ استریو برای ASMR
  • کیفیت خروجی 48kHz/16-Bit
  • خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون با کنترل ولوم صدا
  • کنترل Gain و Mute
  • نصب و استفاده آسان، بدون نیاز به درایور و نرم‌افزار
  • تأمین برق از کامپیوتر
  • به همراه استند رومیزی و کابل USB

مشخصات عمومی

برند: BOYA
مدل: BY-PM700
مشخصات فنی
رابط اتصال: USB Type-C
نوع اتصال: سیمی
کپسول: طراحی کپسول سه گانه
درجه نمونه: 48 کیلوهرتز
الگوی قطبی: Stereo, cardioid, omnidirectional, and bi-directional polar patterns
فرکانس پاسخ گویی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
میزان حساسیت: -45±3 دسیبل
امپدانس: 16 اهم
پاور: 5 ولت / 150 میلی آمپر
سایر امکانات: دیافراگم : 14 میلی متر رزولوشن : 16Bit/48kHz عمق بیت (Bit Depth) : 16 بیت توان خروجی : 130 میلی وات فرکانس پاسخگویی Amplifer هدفون : 15 هرتز تا 20 کیلوهرتز جنس بدنه : فلز جک مانیتورینگ هدفون 1/8 اینچی پایه رومیزی سازگار با سیستم عامل های : Windows, Mac OS, گوشی های هوشمند دارای رابط Type-C
مشخصات فیزیکی
طول: 29.50 سانتیمتر
عرض: 10.80 سانتیمتر
ضخامت: 11.20 سانتیمتر
وزن: 1042 گرم

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است