به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هندزفری بی سیم انکر مدل مدل Anker Soundcore Life P2i

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

صدای تاثیرگذار

هدفون های بی سیم Life P2i دارای درایورهای 10 میلی متری هستند که کیفیت صدا را افزایش می دهند  با بیس عمیق و مید در سطوح بهینه که برای گوش خوشایند است.

طراحی، راحتی و عمر باتری

این هدفون ها از یک طراحی خوب پیروی می کند. یک پایه با طول متوسط که به گوشی های بیضی شکل میرسند و بر روی سر بسیار راحت است و به خوبی در گوش شما قرار می گیرند. Soundcore نوک هدست‌های گرد را روی P2i نصب می‌کند، و ترکیب قسمت بیضی شکل و نوک گوشی باعث می‌شود برخی از صداهای سبک‌تر در محیط اطراف شما را مسدود کند، گویی از هدفون‌هایی با حذف نویز ANC استفاده می‌کنید.  کیس شارژ مشکی براق باید عمومی‌ترین طراحی در تمام سری‌های Soundcore باشد، اما بسیار کارآمد است، جای گیری هدفون ها به سبک AirPods میباشد به این معنی که باید آنها را از بالا خارج کنید. این کیس محکم به نظر می رسد و یک چراغ LED تکی در جلو برای نشانگر باتری کیس دارد. این باتری نسبت به قیمتش عالی است. Soundcore Life P2i با یک بار شارژ تا 8 ساعت قابلیت پخش دارد و این کیس می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد، هدفون را تا 3.5 بار شارژ کند.

کنترل و اتصال

اگرچه Anker Life P2i توسط Soundcore دارای دکمه‌های واقعی است، اما دارای همان طرح کنترلی است که این برند آخرین آپدیت کنترل با لمس، را ارائه داده بود. این بدان معنی است که همه کنترل های مهم در دسترس هستند: 

برای پخش/مکث موسیقی، Lیا R را دوبار فشار دهید.

برای افزایش صدا دکمه R را فشار دهید.

Lرا برای کاهش صدا فشار دهید.

برای رد شدن از یک آهنگ، Rرا نگه دارید.

L را نگه دارید تا آهنگی را برگردانید.

برای تغییر تنظیمات صدا سه بار روی Lیا R ضربه بزنید. (باس یا پادکست، که توسط یک پیام صوتی واضح اعلام میشود) تنها چیزی که در کنترل ها وجود ندارد، فعال کردن دستیار صوتی است. پاسخ‌دهی دکمه فوق‌العاده است و با یک لمس کوچک شروع به کار میکنند. اتصال در Life P2i کاملاً ثابت و پایدار است. اتصال بلوتوث تا فاصله 9 تا 10 متری دستگاه شما قوی خواهد بود، گوشی‌های هدفون جفت می‌شوند و وقتی آنها را از قاب بیرون می‌آورید به سرعت متصل می‌شوند. همچنین وقتی هدفون را بیرون می آورید، موسیقی به طور خودکار متوقف نمی شود.

تماس گرفتن و تماشای فیلم

امکان برقراری تماس تلفنی یا ویدیویی مانند جلسه تیم با Soundcore Life P2i وجود دارد . صدای شما بلند و واضح به نظر می رسد و وضوح خوبی دارد. هنگام تماس زمانی که در فضای باز قرار دارید، وزش باد می تواند چالش برانگیز باشد، اما سر و صدای معمولی در اطراف شما را به خوبی کاهش می دهد و اغلب به صورت خودکار این سرو صداها را حذف میکند. 

کیفیت صدای SOUNDCORE LIFE P2I: BASSY مانند Soundcore Life P2 mini

که اخیراً رو نمایی شده است، Life P2i دارای تنظیمات اکولایزر متفاوتی است. در این تنظیمات، باس واقعاً نمایان است. صدای میانی بیس ضربات بزرگی را ارائه می دهد .

وزن
50 g
برند
برندهای متفرقه
نوع اتصال
بی‌سیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
مکالمه, گیمینگ, ورزش, کاربری عمومی
رابط
بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
5.0
محدوده عملکرد
10 متر
سایر مشخصات
دارای ۴ میکروفون با تکنولوژی CVC ۸.۰ مقاوم در برابر نفوذ آب IPX5
عمر باتری کیس شارژ
40 ساعت
جنس بدنه
پلاستیک ABS
چراغ نشانگر LED
دارد
عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
۷ ساعت
ابعاد
20 × 10 × 2 cm
مشخصات
– سبک و انعطاف پذیر, – محافظت سطوح رویی و جانبی, – بدون زیپ یا دکمه و قفل آهنربایی, – جنس: سیلیکونی
وزن محصول بدون بسته بندی
240 گرم
ظرفیت اسمی
10000 میلی‌آمپر ساعت
نوع باتری
لیتیوم-پلیمری
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.1 ولت
شدت جریان ورودی
2.6 آمپر
شدت جریان خروجی
2.4 آمپر , 2.6 آمپر
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)
ندارد
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
ندارد
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
نشانگر LED
سازگار با
تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل 5 ولت از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلمبرداری و عکس برداری، mp3 ،mp4 ،GPS و بسیاری دیگر
قابلیت های ویژه
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر), شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر), امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان 2.0 آمپر و بالاتر), شارژ ایمن (MultiProtect), مدیریت هوشمند شارژ , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , مقاوم در برابر ضربه
سایر امکانات و قابلیت‌ها
قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ ، اتصال کوتاه و ضربه, دارای پورت USB-C ورودی (برای شارژ شدن پاوربانک), دارای ولتاژ ورودی ۵ ولت, دارای ولتاژ خروجی ۵.۱ ولت, دارای آمپر (شدت‌جریان) ورودی ۲.۶ ‌آمپرساعت, دارای آمپر (شدت‌جریان) ورودی ۲.۴ و ۲.۶ ‌آمپرساعت, دارای ۲ درگاه USB Type-A برای خروجی, دارای ۲ درگاه USB-C و microUSB برای ورودی
مناسب برای گوشی های
Samsung Galaxy C7 Pro
جلوگیری از ایجاد خط و خش
دارد
مقاوم در برابر ضربه
دارد
قابلیت نصب آسان
بله
ضخامت
0.3 میلی‌متر
مشخصات دیگر
– مقاوم در برابر اثر انگشت، لکه و چربی, – ساخته شده از شیشه واقعی تمپر شده, – قابلیت نظافت راحت و مقاوم در برابر قطرات آب و عرق, – دارای وضوح و شفافیت بالا, – حفظ کیفیت تصاویر
مناسب برای گوشی موبایل
Samsung J7 PRO
جنس
CARBON TPU
ساختار
مات، لبه شیار دار
سطح پوشش
قاب پشتی , لبه بالایی , لبه پایینی , لبه چپ , لبه راست , حفاظت از دکمه‌ها
قابلیت‌های ویژه
مقاوم در برابر ضربه , دسترسی آسان به درگاه ها , انعطاف پذیر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است